Newutd.no > Tilbakemeldinger / info

Status i forumet?

<< < (2/12) > >>

Joakim:
Jeg ønsket ikke å skyve ham vekk på noen måte. Jeg stilte et ærlig spørsmål, og sa min oppriktige mening. Jeg kan ikke skjønne hvorfor det er noe galt.
Kan noen fortelle meg hvorfor jeg ikke kan få spørre vedkommende nøyaktig hvorfor han er så opptatt av dette? Greit nok, jeg var det kanskje selv når jeg var 14 år, men det er lenge siden nå.

howie er selvfølgelig hjertelig velkommen til å skrive mange innlegg på dette forumet, og jeg skulle svart på spørsmålet hans, om jeg hadde hatt svarene for hånda. Men det hadde jeg ikke.

Og bare for å gjenta meg selv: Jeg er oppriktig interessert i å vite nøyaktig hvorfor han er så opptatt av disse "titlene", og hvor mange innlegg man må ha for å oppnå den og den statusen. Jeg er opptatt av å diskutere Newcastle United med likesinnede. Jeg er ikke opptatt av å skrive flest mulig innlegg.
Og jeg beklager om jeg howie oppfattet meg som spydig. Det var overhodet ikke meningen. Jeg spurte et ærlig spørsmål, og dersom noen kan gi meg et slags svar på det, så hadde det vært utmerket.

Åsmund:
Siden det ikke betyr noe for deg så foreslår jeg at vi setter deg ned til newbie!

Andy:
Er jo helt kongebra med disse titlene. Jeg skryter av at jeg er kaptein på forumet hver eneste gang jeg sitter på pubben.

Nei, jeg synes det beste er å fjerne hele greia. Har sett andre forum gå "under" pga småunger som spammer for å få høy postcount.

Jeg vet heller ikke svaret howie, men har du over 1000 så har du gått gjennom hele regla tror jeg. Men kunne ikke brydd meg mindre...

geordie-olav:
At dere i det hele tatt gidder å svare en flaskebærer... haha... hvor dypt kan man egentlig synke?

Gå og diskuter med dine flaskebærer-venner istedet du, howie. Du må nok skaffe deg en litt høyere status før du kan diskutere med oss kapteiner på forumet.  :P

Radar:
Hvordan blir det da med meg som er kaptein, men ikke i forumet?? Hvem kan jeg diskutere med på forumet?

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

[*] Forrige side

Skift til full visning