20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Stephen Ireland  (Lest 21582 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Stephen Ireland
« Svar #60 på: 03. Mars 2011, 08:51 »
Ireland i god gammel form er glatt verdt £8 mill.  Som Kristoffer nevner, jeg tror ikke Castle har opsjon på Irlenad. Skulle gjerne ha sett at vi hadde fått fremforhandlet en evnt kjøpssum snarest mulig. Spiller Ireland bra, kan Villa prøve å skvise mer penger ut av oss.  Heldigvis sliter de økonomisk. Faren er derimot at andre klubber kan kaste seg inn i kampen. Forhåpentligvis har vi et ess i ermet siden Ireland allerede er hos oss, og forhåpentligvis ikke vil spille for andre klubber.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Stephen Ireland
« Svar #61 på: 03. Mars 2011, 12:34 »
Jeg mente også på å ha lest andre plasser at Ireland kom med opsjon, så det ryktet kommer ihvertfall fra en plass, det er jeg ganske sikker på. Men uttalelsene til Pardew ovenfor tyder på at det ikke er laget noe opsjon, selv om han tydeligvis er interessert i Ireland på permanent basis.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Stephen Ireland
« Svar #62 på: 03. Mars 2011, 17:06 »
Ireland skadet på trening og er vel dermed uaktuell til Everton-kampen.

Jeg er imponert over at klubben ALDRI har fått bukt med disse problemene. Det er åpenbart en avdeling man fokuserer alt for lite på. Jeg er overbevist om at 90% av skadene spillerne pådrar seg kommer på trening. Og det er nok en gang snakk om strekkskade.

Sitat Pardew: Stephen Ireland has come back and the injury he had when he arrived here has cleared up but he may have a slight thigh strain that rules him out.

http://www.nufcblog.com/2011/03/03/stephen-ireland-picks-up-injury-in-training/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+nufcblog+%28The+Newcastle+United+Blog%29
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Stephen Ireland
« Svar #63 på: 03. Mars 2011, 18:26 »
Nå ble jeg jammen overrasket her.  :P

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Stephen Ireland
« Svar #64 på: 03. Mars 2011, 21:13 »
Godt mulig strekkskadene kommer av klimaet der oppe. Mulig spillerne må bli bedre å kle seg

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Stephen Ireland
« Svar #65 på: 03. Mars 2011, 21:17 »
Ikke spesielt overraskende at kroppen reagerer på den måten etter å ha vært lenge skadet heller.

nebur

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 402
    • Vis profil
Sv: Stephen Ireland
« Svar #66 på: 03. Mars 2011, 22:01 »
Står ikke noe om det på newcastle sin hjemmside, eller noen aviser...

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Stephen Ireland
« Svar #67 på: 03. Mars 2011, 22:08 »
Står ikke noe om det på newcastle sin hjemmside, eller noen aviser...
Neivel... :P

Pardew said: 'Stephen has come back and the injury he had when he arrived here has cleared up but he may have a slight thigh strain which rules him out of Saturday. We will have a look at him before making a decision about Saturday.'

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Stephen Ireland
« Svar #68 på: 04. Mars 2011, 04:45 »
Ikkje hjelper det på med inntak av alkohol heller.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

nebur

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 402
    • Vis profil
Sv: Stephen Ireland
« Svar #69 på: 04. Mars 2011, 08:07 »
Står ikke noe om det på newcastle sin hjemmside, eller noen aviser...
Neivel... :P

Pardew said: 'Stephen has come back and the injury he had when he arrived here has cleared up but he may have a slight thigh strain which rules him out of Saturday. We will have a look at him before making a decision about Saturday.'
  taktisk spill fra pardew sin side ;) Han spiller nok på lørdag.

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Stephen Ireland
« Svar #70 på: 04. Mars 2011, 10:04 »
Ireland kaster steiner på vepsebolet.
Han bruker store ord og er svært bastant. Litt skummelt egentlig synes jeg. Fair at han sier hva han mener, men litt skummelt når det er så mye innestengt (vel, kanskje ikke nå lenger) som skal ut...
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Stephen Ireland
« Svar #71 på: 04. Mars 2011, 10:13 »
Pardew snakker litt om Ireland.
Kan kanskje skjønne litt mer av Ireland hvis man ser på linken i innlegget mitt over kombinert med hva Pardew sier om Ireland i denne artikkelen.

Virker som om det rett og slett må "klikke" for Ireland der han er. Gjør det det kan ting plutselig falle på plass for ham og det hadde jo vært morro.
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Batty

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 536
    • Vis profil
Sv: Stephen Ireland
« Svar #72 på: 04. Mars 2011, 10:29 »
Ja, om han ikke fikser å bo i second city, fikser han kanskje ikke å bo i newcastle heller.
Synes det er gøy med slike "sinte" spillere, men er usikker på om jeg vil ha dem  i newcastle, haha. Blir spennende å se, uansett hva han får til i svart og hvitt.

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Stephen Ireland
« Svar #73 på: 04. Mars 2011, 10:38 »
Nå er det jo ikke bare han som er negativ til Houllier da. Carew gikk jo også ut og sa at han var umulig å samarbeide med. Carew har tross alt opplevd mange managere (og Åge Hareide på landslaget!) men kan ikke huske at han har uttalt seg så negativt om noen andre enn Houllier.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Stephen Ireland
« Svar #74 på: 04. Mars 2011, 11:57 »
Begynner å lure mer og mer på om det ikke er like greitt at denne emosjonelle roller-coaster'n blir her bare ut sesongen og så pakker snippesken sin og drar videre.