20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Europa League  (Lest 48357 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Europa League
« Svar #45 på: 03. Nov. 2011, 21:01 »
Stoke med borteseier i Israel, og 10 poeng på 4 kamper. Er så godt som gruppevinnere allerede da Dynamo Kiev på andreplass har 4 poeng. Imponerende.

Edit: Finta ut av elendige vglive, så Besiktas er nr. 2 med 6 poeng. Men fremdeles imponerende.  :P
« Siste redigering: 03. Nov. 2011, 21:10 av torfinn »

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Europa League
« Svar #46 på: 03. Nov. 2011, 22:06 »
Dere bør se Fulham på viasat4 nå. Helvete så god Hangeland er. Han er en Colo-light: Ser alltid etter kreative og offensive løsninge og poler sjelden ballen. Kontrakten går vel snart ut. Colo-Hangeland ville vært en våt drøm for meg. Er 30 år, men han har ikke en kropp som tilsier at han kommer til å slite med skader.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Europa League
« Svar #47 på: 03. Nov. 2011, 23:02 »
Synes ikke Hangeland var sååå god. Har i likhet med resten av Fulham-laget hatt en noe variabel sesonginnledning, og per dags dato synes jeg ikke han er bedre enn Steven Taylor. Og når man tar alderen og det nydelige samarbeidet Taylor/Colo med i betraktningen så er ikke den drømmen så veldig våt for min del.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Sv: Europa League
« Svar #48 på: 03. Nov. 2011, 23:08 »
Husk at Inspector ikke liker Tayls da. :)

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Europa League
« Svar #49 på: 03. Nov. 2011, 23:11 »
Du, det glemmer jeg ikke. Men jeg akter å fortsette med motargumentene mot nettopp det synet. :P

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Sv: Europa League
« Svar #50 på: 03. Nov. 2011, 23:15 »
Den støtter jeg deg i. ;)

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Sv: Europa League
« Svar #51 på: 03. Nov. 2011, 23:54 »
Nokon spesiell grunn til at Høgli ikkje figurerte for Club Brügge i Europa League i dag? Skadd? Spart? For dårleg?

Når ein ser korleis dei engelske laga (som vi har vist oss fullt på høgde med, i alle fall når Spurs stiller reservelaget) klarer seg i EL, er det ingen tvil om at vi kunne gjort det bra her. Spørsmålet er om det blir meir ork enn glede med heile turneringa (mtp. hard terminliste), men det hadde vore deilig med europeiske kveldar på SJP igjen.

Trur sølvreven Pardew hadde kunne ført oss laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt i eit slikt scenario.

Aslak

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 1739
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsanger™
Sv: Europa League
« Svar #52 på: 04. Nov. 2011, 00:06 »
Høgli er skadd, men bør være tilbake til neste ligakamp. Har fulgt en del med på det største Club Brugge-forumet etter overgangen, og det virker som om han har imponert veldig i Brugge, selv om han ofte har måtte spilt på en noe uvant venstrebackplass.

Nå har Brugge skiftet trener. Spennende å se om han får spille på høyreback nå.
Godsanger™

                    Twitter: @BjerreP

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Europa League
« Svar #53 på: 04. Nov. 2011, 00:23 »
Spørsmålet må vel kanskje like mye være OM Høgli får spille i det hele tatt under den nye treneren. Det er lett å bli gjenglemt i fryseboksen når laget skifter trener, men det kommer kanskje an på hvor etablert du er på laget.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Aslak

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 1739
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsanger™
Sv: Europa League
« Svar #54 på: 04. Nov. 2011, 00:26 »
Virker som om Høgli er ganske så etablert. Har så vidt jeg har fått med meg spilt så å si alt, så lenge han har vært skadefri. Tror det er mer snakk om han kommer til å spille høyre- eller venstreback. På Brugge-forumet klager de veldig på høyrebacken Carl Hoefkens, som skal være alt for treg. Men han er kaptein, så virker som om han hadde klippekort under den gamle treneren. Forhåpentligvis for Tom blir det endret på under den nye.
Godsanger™

                    Twitter: @BjerreP

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Europa League
« Svar #55 på: 04. Nov. 2011, 08:58 »
Synes ikke Hangeland var sååå god. Har i likhet med resten av Fulham-laget hatt en noe variabel sesonginnledning, og per dags dato synes jeg ikke han er bedre enn Steven Taylor. Og når man tar alderen og det nydelige samarbeidet Taylor/Colo med i betraktningen så er ikke den drømmen så veldig våt for min del.

Jeg må le. Hangeland er en del bedre enn Tayls. Har du sett statistikken til Hangeland? Han var den den midtstopperen som skårte flest mål i fjor, og den som hadde nest flest interceptions, hvilket betyr at han leser spillet godt. I tillegg er han en spillende og pasningssikker midtstopper som er uknuselig i lufta.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Europa League
« Svar #56 på: 04. Nov. 2011, 09:48 »
Synes ikke Hangeland var sååå god. Har i likhet med resten av Fulham-laget hatt en noe variabel sesonginnledning, og per dags dato synes jeg ikke han er bedre enn Steven Taylor. Og når man tar alderen og det nydelige samarbeidet Taylor/Colo med i betraktningen så er ikke den drømmen så veldig våt for min del.

Jeg må le. Hangeland er en del bedre enn Tayls. Har du sett statistikken til Hangeland? Han var den den midtstopperen som skårte flest mål i fjor, og den som hadde nest flest interceptions, hvilket betyr at han leser spillet godt. I tillegg er han en spillende og pasningssikker midtstopper som er uknuselig i lufta.

Det synes jeg er en LATTERLIG påstand.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Europa League
« Svar #57 på: 04. Nov. 2011, 10:15 »
Lol. Kan enkelt slå tilbake med Tayls statistisk i PL denne sesongen, det er jo en temmelig grei sak  :lol:
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Europa League
« Svar #58 på: 04. Nov. 2011, 12:44 »
Tayls er en god duellspiller, det er ikke det jeg sier. Men Hangeland er en mer spillende midtstopper. Hvis dere ikke har lagt merke til det, så er dere veldig subjektive. Sammen med plasseringsevnen er det  denne egenskapen som  gjør ham til en bedre midstopper.. Tayls under press poler ballen opp eller slår ut til backene. Hangeland - som Colo - er derimot stand til å slå ballen langs bakken gjennom motstanderens midtbaneledd. Dette medfører at Fulham beholder ballen og kan sette i gang angrep bakfra. Hangeland har over flere sesonger vært en del av ett av de mest solide forsvarene i PL. Bare fordi Tayls nå har klart å levere varene i 1/4 av en sesong gjør ikke han til en bedre midtstopper.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Europa League
« Svar #59 på: 04. Nov. 2011, 12:58 »
Helt enig Thomas. Ballspillende stoppere er vel mer "inn" i dagens fotball. Spillere alla Colo, Hangeland, Luiz osv som tør å ta med seg ballen fremover på banen for så å slå en gjennombruddspasning. Angrep fra forsvaret skaper mange flere muligheter offensivt. Tayls er vel mer "spark ballen til helvette bort" på det området, men det er forsåvidt helt greit når man har Colo ved siden av.