20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Europa League  (Lest 48961 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hakiki

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1104
    • Vis profil
Sv: Europa League
« Svar #30 på: 29. Juli 2011, 11:52 »
Enig.  Kamper er gjerne ikke så viktig for fotballens skyld, men tror det kan være stor nytteverdi for mange i det å ha noe annet å tenke på/bry seg med.  Fotball handler tross alt også om følelser og det å forene seg rundt noe med andre likesinnede, og i en tid som denne tror jeg folk kan ha godt av å ha fotball som et holdepunkt på vei tilbake til hverdagen.
Genius by birth. Slacker by choice.

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Europa League
« Svar #31 på: 29. Juli 2011, 13:20 »
Kanskje den mest tragiske dømmingen jeg har sett i går, men det endrer ikke det faktum at vi spiller ræva. Hadde vi vunnet hadde vi ikke brydd oss om dømmingen i like stor grad.

Ja, enig. Er merkelig hvor inkonsekvent han var, og merkelig at keeperen fikk gå opp med høye (veldig høye..) knotter på Jim Larsen uten å få straffe i mot seg. VIF derimot... no excuses. De var bare utrolig dårlige.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Europa League
« Svar #32 på: 15. Sep. 2011, 19:35 »
Det er det verste jeg har sett. De første 30 minuttene av Paok - Tottenham har vært meget underholdende.

Tottenham snytt for en soleklar straffe, og 2-3 minutter seinere får Paok straffe og putter. Reprisene var dårlige så er litt usikker på om det burde vært straffe, men det ser man seinere.

Straffen må tas om igjen. BOM!!! Oioioi! Drama!
Nei.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Europa League
« Svar #33 på: 15. Sep. 2011, 19:42 »
Ser på laguttaket at Redknapp gir seg blanke faen i cupen da! Men kjekk matching for unggutta :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Europa League
« Svar #34 på: 15. Sep. 2011, 19:45 »
Joda, men er flere som spiller emget bra. Men begge lag ser ut til å vinne. Ingen som spiller veldig defensivt og kjedelig, og jeg har vel til gode åp se en underholdende EL-kamp. Denne har dog vært ganske så bra, og det gleder en nøytral kis som meg.
Nei.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Europa League
« Svar #35 på: 15. Sep. 2011, 19:46 »
Er det ikke samme regler i Europa som i England at man skal stille et slagkraftig lag?

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Europa League
« Svar #36 på: 15. Sep. 2011, 19:47 »
Hodgson gjorde vel omtrent det samme forrige sesong med LFC da uten at det ble sagt noe på det?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Europa League
« Svar #37 på: 15. Sep. 2011, 19:56 »
Ja, sant det. Jeg synes den regelen er håpløs, så helt greit for meg at den ikke gjelder i Europa.

Forøvrig trist å se hvordan klubbene nedprioriterer Europa-ligaen.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Europa League
« Svar #38 på: 15. Sep. 2011, 20:20 »
Ja den regelen misliker jeg også. Lag som stiller seg i en slik posisjon at de er avhengige av hjelp burde ikke ha den klageretten.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Europa League
« Svar #39 på: 15. Sep. 2011, 20:21 »
Og hva er poenget med 25-manns troppene hvis man ikke skal kunne bruke de som er i troppen? :P

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Europa League
« Svar #40 på: 15. Sep. 2011, 20:22 »
Helt enig! Er lag burde selvfølgelig få bruke akkurat hvem av de 25 spillerene man vil, uten at det skal bli noen problemer ut av det. Idiotisk!
Nei.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Europa League
« Svar #41 på: 19. Sep. 2011, 20:55 »
I så fall må jo UEFA (?) bedømme hvor gode spillerne er. Kanskje ungguttene er bedre på trening enn a-lags spillerne? :P Merkelig regel.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Europa League
« Svar #42 på: 20. Okt. 2011, 22:56 »
Herre jemini for et mål av Pavlyuchenko. Er nesten litt glad for at han ikke spilte mer på søndag.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Europa League
« Svar #43 på: 20. Okt. 2011, 23:19 »
Haha, så dere det røde kortet til Maccabi Tel Aviv? En Stoke-spiller tråkker av Tel Aviv-spilleren skoen uten at linjedommeren vinker for noe. Da blir Tel Aviv-spilleren forbanna og sparker den løse skoen på linjedommeren ;D

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Europa League
« Svar #44 på: 21. Okt. 2011, 00:29 »
Herre jemini for et mål av Pavlyuchenko. Er nesten litt glad for at han ikke spilte mer på søndag.

Herre, ja. For en perle! Video, for de som ikke har sett det:

Daniel: Hahaha! Høres bra ut!
Nei.