20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hugo Viana  (Lest 20445 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Hugo Viana
« Svar #15 på: 19. April 2005, 18:19 »
Sitat fra: "Mack"
Gjennom spillet sitt i Sporting har han selv skrudd opp prisen. La oss håpe Sporting vinner UEFA cupen, og at Viana er helt vill i finalen, og scorer mål og er kjempegøy.


Det kan du tro!!!

SCP

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 15
    • Vis profil
Hugo Viana
« Svar #16 på: 19. April 2005, 18:43 »
Sitat fra: "Mack"
Selv om det var feil plass burde han ha gjort en bedre innsats. Sammenlign Vianas innsats mot den innsatsen N'Zogbia har vist. Han fikk det ikke til i det hele tatt på vingen, og trakk innover i banen. Men heller ikke da imponerte han. Sporting kan få han tilbake for £5 mill. Vil de ikke betale det, selger vi han ikke. Sporting fikk £8 mill for han, og har fått låne han etterpå. De har tjent mye penger om de kjøper han tilbake for £5 mill. Så hvis Sporting Lisboa ikke vil se Viana råtne i England, betaler de £5 mill!


Vent og se, Sporting har nok fått Viana på sin side, han går sikkert ganske billig til Lisboa om det ikke skjer så lager han sikkert bråk.. håper alt går fint..men men

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Hugo Viana
« Svar #17 på: 19. April 2005, 21:14 »
Jeg tror også han lager bråk. Og det ville isåfall blitt en uærlig handel. Da er jeg mer for å la han råtne på benken til reservelaget. Det vil frustrere den unge, lovende portugiseren.
Toon, Toon,
Black and white army

BegBie

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 442
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
Hugo Viana
« Svar #18 på: 20. April 2005, 16:11 »
Sitat fra: "Mack"
Jeg tror også han lager bråk. Og det ville isåfall blitt en uærlig handel. Da er jeg mer for å la han råtne på benken til reservelaget. Det vil frustrere den unge, lovende portugiseren.

Vel slike holdninger vil vel ingen ha i newcastle?

Viana er et talent fortsatt, han er utrolig dyktig. Bare synd Toon-Army ikke backa han mere opp, vi skreik og hylte alt for mye på han, sa at han var en av feilene til at laget ikke fungerte. Vel, for en som var 20-21 år, så trenger du å spille deg varm i trøya, og det var noe han ikke fikk, desverre. Viana er ikkeno typisk ving, så skulle likt å sedd han sentralt på midtbanen, hvor han ville fått litt mere tid med ballen, og vi veit alle at viana kan finne de rette pasningene, for det har han nemlig gjort mange ganger.  Vel, visst vi får en europeisk manager, så sier jeg behold viana, visst souey eller en engelsk en kommer, så sier jeg selg han fort som f..
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

SCP

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 15
    • Vis profil
Hugo Viana
« Svar #19 på: 20. April 2005, 16:59 »
Sitat fra: "BegBie"
Sitat fra: "Mack"
Jeg tror også han lager bråk. Og det ville isåfall blitt en uærlig handel. Da er jeg mer for å la han råtne på benken til reservelaget. Det vil frustrere den unge, lovende portugiseren.

Vel slike holdninger vil vel ingen ha i newcastle?

Viana er et talent fortsatt, han er utrolig dyktig. Bare synd Toon-Army ikke backa han mere opp, vi skreik og hylte alt for mye på han, sa at han var en av feilene til at laget ikke fungerte. Vel, for en som var 20-21 år, så trenger du å spille deg varm i trøya, og det var noe han ikke fikk, desverre. Viana er ikkeno typisk ving, så skulle likt å sedd han sentralt på midtbanen, hvor han ville fått litt mere tid med ballen, og vi veit alle at viana kan finne de rette pasningene, for det har han nemlig gjort mange ganger.  Vel, visst vi får en europeisk manager, så sier jeg behold viana, visst souey eller en engelsk en kommer, så sier jeg selg han fort som f..


Jeg tror det har litt med treneren til Newcastle å gjøre, han er kjent for å ikke gjøre det så godt, jeg mener Newcastle burde være blandt de top 5 hvert år.. og når det gjelder Viana, han ble sett på som bedre enn Cristiano Ronaldo.. fintet ikke så bra men gjorde mer arbeid for laget, men så reiste han til England og ble som han ble.. håper han tar til fornuft og ikke lager bråk med overgangen.. for bråk har vi Jardel som heldigvis er UTE av SCP

BegBie

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 442
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
Hugo Viana
« Svar #20 på: 20. April 2005, 23:20 »
Sitat fra: "SCP"
Sitat fra: "BegBie"
Sitat fra: "Mack"
Jeg tror også han lager bråk. Og det ville isåfall blitt en uærlig handel. Da er jeg mer for å la han råtne på benken til reservelaget. Det vil frustrere den unge, lovende portugiseren.

Vel slike holdninger vil vel ingen ha i newcastle?

Viana er et talent fortsatt, han er utrolig dyktig. Bare synd Toon-Army ikke backa han mere opp, vi skreik og hylte alt for mye på han, sa at han var en av feilene til at laget ikke fungerte. Vel, for en som var 20-21 år, så trenger du å spille deg varm i trøya, og det var noe han ikke fikk, desverre. Viana er ikkeno typisk ving, så skulle likt å sedd han sentralt på midtbanen, hvor han ville fått litt mere tid med ballen, og vi veit alle at viana kan finne de rette pasningene, for det har han nemlig gjort mange ganger.  Vel, visst vi får en europeisk manager, så sier jeg behold viana, visst souey eller en engelsk en kommer, så sier jeg selg han fort som f..


Jeg tror det har litt med treneren til Newcastle å gjøre, han er kjent for å ikke gjøre det så godt, jeg mener Newcastle burde være blandt de top 5 hvert år.. og når det gjelder Viana, han ble sett på som bedre enn Cristiano Ronaldo.. fintet ikke så bra men gjorde mer arbeid for laget, men så reiste han til England og ble som han ble.. håper han tar til fornuft og ikke lager bråk med overgangen.. for bråk har vi Jardel som heldigvis er UTE av SCP


Vel dette var en spiller som var 19-20 år når vi henta han til klubben, hva kan du forvente? han trengte tid og tillit, han fikk aldri spille noe særlig mye, og ble aldri skikkelig varm i trøya. når han ble flytta inn sentralt så begynnte han å gjøre det bedre, men for 8.5M gjorde han det ikke bra nok, men vi ser nå denne sesongen, vi kunne trengt Viana, en kreativ spiller på banen. Men hei la oss heller hente inn disse 110% spillerne til GS.  Gir vi viana tid under en anna manager, så er jeg sikkert på at han kommer til å gjøre det bra. Men vi sitter jo igjen med souey, så da gjør ingen det bra.
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

DanMan

  • Gjest
Hugo Viana
« Svar #21 på: 22. April 2005, 11:23 »
Føler for å legge til noen av mine poster på det tidligere Viana-forumet (håper det går bra), for å vise mitt uendrede standpunkt til denne mannen/gutten:

Skrevet: Mar 03, 12:24

Har ingen direkte link nå,men har lest på flere nettsteder at Viana IKKE vil tilbake til England, og at han nærmest forventer oss å la han gå til Sporting permanent uten å kny. Dette motstrider derimot Fat Fred da han gjentatte ganger trekker fram prislappen til Viana på rundt 8 mill £, en prislapp ufortjent satt på hans hode i følge Viana selv.

Kort oppsummert er mitt syn på saken: DRIT OG DRA, HUGO MIGUEL FERREIRA VIANA! Beklager at jeg synker til et lavt nivå, men spillere som på denne måten utpresser klubben vår, og attpåtil viser en total mangel på respekt for den. Jeg håper vi får en nogenlunde pris for han, selv om den nok har sunket en hel del (til tross for at han har kontrakt til 2007), slik at vi slipper å betale lønn til dette mennesket.

Skrevet: Mar 04, 11:44

Sitat fra: "Benson for FKH"
(...) Gje han sjangsen ialfall



Hvorfor? Han har klart sagt i fra at han ikke vil ha en ny sjanse! Da blir det for dumt å hente han tilbake og gi han kamper. Helt enig med Mack her. Får vi 3 mill£++ skal vi være godt fornøyd med å la han gå.

Skrevet: Mar 11, 11:27

Sitat fra: "Mack"
Jeg syntes at Viana fikk altfor mange sjanser. Nå har han, etter at vi var så greie at vi lånte han ut, snakka ufordelaktig om klubben. Denne guttungen har ikke noen høy stjerne hos meg, og jeg vil bare bli kvitt han. Får vi penger for det i tillegg, tar jeg det som bonus.



AMEN! For en balle..

BegBie

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 442
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
Hugo Viana
« Svar #22 på: 22. April 2005, 12:46 »
DanMan er du seriøs i det du skriver? leste om den posten der du forguda Souey, og nå går du ut mot viana. Vell, jeg tar deg ikke seriøst mere, Komentarene du kommer med er ikke gjennomtenkt engang, du følger ikke med hvordan spillerne eller managern har gjort det, du ser ikke på historie, du drar kun frem det positive med souey når du nevner han, og kun det negative når du nevner Viana. Vel vel håper de rosa souness brillene dine er komfortable, for før eller siden faller de av. Og tror det er planlagt demonstrasjoner mot Souey og boarde i hjemmekampen mot Boro. Kanskje du og freddy sheperd får øynene deres opp da.

Viana er et talent ennå, han er 22 år gammel, han er på lån i et lag som er bedre en oss pr dags dato. Han har en passningsfot som er forgudet, han har et øye for spillet slik som Solano har, og han skyter bra med begge beina. skal vi gi han bort for £3M? du tror det er uten grunn at giganter som Ac Milan er å sniffer på han? Vel du kommer til å sitte her visst vi selger han og nevne han, hvorfor solgte vi et slikt talent, du kommer til å si vi savner han. Vel, det er lett å være etterpå klok er det ikke?  

Visst du ser litt over hvordan han spillte for oss, så ser du også kanskje potensiale i Viana. Når han er 22 år gammel så kan vi ennå forme han til den spillern vi vil ha.
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Hugo Viana
« Svar #23 på: 22. April 2005, 16:26 »
Jeg har skrevet det tidligere. Viana vil IKKE til Newcastle igjen. Han gjør alt han kan for at Sporting skal få kjøpe han billig. Noe som betyr at han helst ser at klubben som eier han skal tape mest mulig penger. Dette diskuterte vi også under tråden etter Sporting-kampen. Sporting vil selvfølgelig tjene mest mulig på Viana. Vi kjøpte Viana for £8 mill, og de vil kjøpe han tilbake for £3 mill.
Toon, Toon,
Black and white army

BegBie

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 442
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
Hugo Viana
« Svar #24 på: 23. April 2005, 01:08 »
Sitat fra: "Mack"
Jeg har skrevet det tidligere. Viana vil IKKE til Newcastle igjen. Han gjør alt han kan for at Sporting skal få kjøpe han billig. Noe som betyr at han helst ser at klubben som eier han skal tape mest mulig penger. Dette diskuterte vi også under tråden etter Sporting-kampen. Sporting vil selvfølgelig tjene mest mulig på Viana. Vi kjøpte Viana for £8 mill, og de vil kjøpe han tilbake for £3 mill.


Vel la han heller råtne på b-laget en å gi han bort for £3M.
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Hugo Viana
« Svar #25 på: 23. April 2005, 10:40 »
Ja, det mener jeg også. Vi klarer oss uten de pengene om han vil fortsette den linja.
Toon, Toon,
Black and white army

Thommazz

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 214
    • Vis profil
Re: Hugo Viana
« Svar #26 på: 23. April 2005, 21:56 »
Viana ville spille første lags fotball der og dah.. Vi har(hadde) jo Robert der.. Og alle viste hvemsom var best dah..
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Hugo Viana
« Svar #27 på: 23. April 2005, 22:31 »
Viana er egentlig ikke venstreving. Men enten vil han gjøre alt for klubben, eller så kan han råtne.
Toon, Toon,
Black and white army

DanMan

  • Gjest
Hugo Viana
« Svar #28 på: 26. April 2005, 12:28 »
Sitat fra: "BegBie"
DanMan er du seriøs i det du skriver? leste om den posten der du forguda Souey, og nå går du ut mot viana. Vell, jeg tar deg ikke seriøst mere, Komentarene du kommer med er ikke gjennomtenkt engang, du følger ikke med hvordan spillerne eller managern har gjort det, du ser ikke på historie, du drar kun frem det positive med souey når du nevner han, og kun det negative når du nevner Viana. Vel vel håper de rosa souness brillene dine er komfortable, for før eller siden faller de av. Og tror det er planlagt demonstrasjoner mot Souey og boarde i hjemmekampen mot Boro. Kanskje du og freddy sheperd får øynene deres opp da.

Viana er et talent ennå, han er 22 år gammel, han er på lån i et lag som er bedre en oss pr dags dato. Han har en passningsfot som er forgudet, han har et øye for spillet slik som Solano har, og han skyter bra med begge beina. skal vi gi han bort for £3M? du tror det er uten grunn at giganter som Ac Milan er å sniffer på han? Vel du kommer til å sitte her visst vi selger han og nevne han, hvorfor solgte vi et slikt talent, du kommer til å si vi savner han. Vel, det er lett å være etterpå klok er det ikke?  

Visst du ser litt over hvordan han spillte for oss, så ser du også kanskje potensiale i Viana. Når han er 22 år gammel så kan vi ennå forme han til den spillern vi vil ha.


Synes du grenser til usaklighet nå altså. Du angriper person (meg), jeg snakker sak. Helt OK at du ikke tar meg seriøst mer, men det MÅ være takhøyde for to forskjellige meninger her inne! Jeg har alltid sterke meninger om alt, og det synes jeg du skal respektere. Og når du anklager meg for å ikke begrunne mine meninger, blir det litt dumt at du like etter sier jeg kun fokuserer på det positive med Souey, og det negative med Viana. Selvsagt vinkler jeg begrunnelsene mine slik at de sammenfaller med konklusjonen min! Det gjør jo alle som faktisk begrunner våre meninger. Og du tar grundig feil i at jeg kun snakker positivt om Souey, jeg har nemlig også kritisert hans taktiske egenskaper, men ikke i like stor grad som andre, rett og slett fordi jeg har tro på Souey!

Angående Viana kan jeg gjenta meg selv til det kjedsommelige, men siden det motstrider din mening kan det hende du ikke liker det. Fakta er, Hugo Miguel Ferreira Viana er utlånt fra oss til klubben som solgte han til oss for £8 mill. Der trives han så godt at han offentlig og personlig har ytret at han IKKE vil spille for Newcastle mer. Ikke nok med det, han har også "krevd" at vi dilter med på Sportings latterlige bud på £3 mill, for "det vil gagne alle parter". Løgn, løgn og atter løgn! Det vil gagne han selv og Sporting, men vi sitter altså igjen med -£5 mill + lønningsutbetalingen hans. Dette er jo direkte utpressing! Slike idioter vil jeg ikke se i ei Newcastle-trøye igjen, enten det skjer ved at han selges for en dugbar pris, eller at han hentes hjem for å råtne på reservebenken til reservelaget vårt.

Kjære BegBie, jeg er ikke ute etter å ha uvenner blant mine egne, prøv å forstå det. Så (for å omsitere deg litt) kan du ta av dine rosa Viana-briller, slik at vi kan komme overens? Eller, enda bedre, behold brillene på, la oss være uenige, men for guds skyld ikke uvenner.

BegBie

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 442
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
Hugo Viana
« Svar #29 på: 26. April 2005, 16:39 »
Sitat fra: "DanMan"
Sitat fra: "BegBie"
DanMan er du seriøs i det du skriver? leste om den posten der du forguda Souey, og nå går du ut mot viana. Vell, jeg tar deg ikke seriøst mere, Komentarene du kommer med er ikke gjennomtenkt engang, du følger ikke med hvordan spillerne eller managern har gjort det, du ser ikke på historie, du drar kun frem det positive med souey når du nevner han, og kun det negative når du nevner Viana. Vel vel håper de rosa souness brillene dine er komfortable, for før eller siden faller de av. Og tror det er planlagt demonstrasjoner mot Souey og boarde i hjemmekampen mot Boro. Kanskje du og freddy sheperd får øynene deres opp da.

Viana er et talent ennå, han er 22 år gammel, han er på lån i et lag som er bedre en oss pr dags dato. Han har en passningsfot som er forgudet, han har et øye for spillet slik som Solano har, og han skyter bra med begge beina. skal vi gi han bort for £3M? du tror det er uten grunn at giganter som Ac Milan er å sniffer på han? Vel du kommer til å sitte her visst vi selger han og nevne han, hvorfor solgte vi et slikt talent, du kommer til å si vi savner han. Vel, det er lett å være etterpå klok er det ikke?  

Visst du ser litt over hvordan han spillte for oss, så ser du også kanskje potensiale i Viana. Når han er 22 år gammel så kan vi ennå forme han til den spillern vi vil ha.


Synes du grenser til usaklighet nå altså. Du angriper person (meg), jeg snakker sak. Helt OK at du ikke tar meg seriøst mer, men det MÅ være takhøyde for to forskjellige meninger her inne! Jeg har alltid sterke meninger om alt, og det synes jeg du skal respektere. Og når du anklager meg for å ikke begrunne mine meninger, blir det litt dumt at du like etter sier jeg kun fokuserer på det positive med Souey, og det negative med Viana. Selvsagt vinkler jeg begrunnelsene mine slik at de sammenfaller med konklusjonen min! Det gjør jo alle som faktisk begrunner våre meninger. Og du tar grundig feil i at jeg kun snakker positivt om Souey, jeg har nemlig også kritisert hans taktiske egenskaper, men ikke i like stor grad som andre, rett og slett fordi jeg har tro på Souey!

Angående Viana kan jeg gjenta meg selv til det kjedsommelige, men siden det motstrider din mening kan det hende du ikke liker det. Fakta er, Hugo Miguel Ferreira Viana er utlånt fra oss til klubben som solgte han til oss for £8 mill. Der trives han så godt at han offentlig og personlig har ytret at han IKKE vil spille for Newcastle mer. Ikke nok med det, han har også "krevd" at vi dilter med på Sportings latterlige bud på £3 mill, for "det vil gagne alle parter". Løgn, løgn og atter løgn! Det vil gagne han selv og Sporting, men vi sitter altså igjen med -£5 mill + lønningsutbetalingen hans. Dette er jo direkte utpressing! Slike idioter vil jeg ikke se i ei Newcastle-trøye igjen, enten det skjer ved at han selges for en dugbar pris, eller at han hentes hjem for å råtne på reservebenken til reservelaget vårt.

Kjære BegBie, jeg er ikke ute etter å ha uvenner blant mine egne, prøv å forstå det. Så (for å omsitere deg litt) kan du ta av dine rosa Viana-briller, slik at vi kan komme overens? Eller, enda bedre, behold brillene på, la oss være uenige, men for guds skyld ikke uvenner.


Vel jeg spurte om du var seriøs i de komentarene dine om souey og viana. Men ser jo at du tar ting veldig personlig her, så skal prøve å slutte å skrive for mye til deg.  DVS jeg trodde ikke mine egene øyne når du prata om souey, og heller ikke måten du gikk ut på mot Viana.  Jeg har respektert de fleste meningene dine, men noe av det du har sagt fikk meg til å miste respekten for meningene dine, og derfor tatt deg for å være en kødd som bare ville fucke opp stemninga her, men nå ser jeg jo faktisk at du er seriøs i dine utsagn, så må nok bare beklage, men virka ikke helt ekte når du forsvarte souey.

1. du snakker om din tro til souey, hvor og hva har han gjort til at du skal få tro på han? bare svar meg på det, kanskje jeg også greier å få på meg Souey brillene da. Kom nå ikke her å si han har fått orden på forsvaret, den er gammel og det har han ikke fått. Vi har sluppet inn mere mål denne sesongen en noen sinne. mot Man utd lå vi i en 4-5-0-0-1 formasjon og forsvarte oss, ennå slapp vi inn 2 mål, beste forsvar er å angripe. Skal du holde på en ledelse så må du se på chelsea, de spiller ballen i laget, de lar ikke det andre laget leke med ballen gjennom 90 min.

2. Angående Viana, selvsagt sier han nå at han vil være i sporting. Ville du eller noen andre kommet tilbake til en klubb hvor du ikke får spille førstelags fotball, og under en manager(GS) som ikke har kontakt med spillerne sine. Tror du at folk vil spille under en manager som har en historie å havne på feil fot med spillerne sine, og ikke tilgi dem etterpå?

Viana sa ikke at han IKKE ville spille for Newcastle mer, han sa at han ikke passa i PL fordi spillet gikk for fort der, og han fikk ikke leke med ballen. Og det har noe å si på måten vi har spillt fotball siste årene, jeg ville gitt han sjangsen under en anna manager.

Kjære DanMan har ikkeno personlig imot deg, men synest noen av synspunktene dine er litt kvasse ovenfor enkelte spillere, samtidig som du beskytter en manager som aldri har bevisst at han var noe god. I Rangers hvor han vant mest i sin manager karriere var han spillende manager, å kan ha noe med det og gjøre at de vant så mye, for souey var en glimrende spiller.

La meg sitere en kjent manager

"It's the biggest lie in football to say that managers need time to have success, because it's a lie we make to protect ourselves." -Jose Mourinho
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.