20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Tror dere Benitez signerer ny kontrakt?

Ja
2 (20%)
Nei
7 (70%)
Vet ikke
1 (10%)

Stemmer totalt: 10

Avstemning er avsluttet: 14. Juli 2019, 13:11

Skrevet av Emne: Rafael Benitez  (Lest 94009 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #285 på: 24. Juni 2019, 21:45 »
Visst pulis, bruce, moyes, hughes eller big sam blir trener for klubben så slutter eg og følge med på fotball!

Men, Avram Grant, han godtar du?

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #286 på: 24. Juni 2019, 21:52 »
Visst pulis, bruce, moyes, hughes eller big sam blir trener for klubben så slutter eg og følge med på fotball!

Men, Avram Grant, han godtar du?

Haha ;D Grant e veldig noke Ashley kan dra fram!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #287 på: 24. Juni 2019, 22:04 »
Tror ikke jeg gidder mer Newcastle på ei stund. Akkurat det jeg trodde kom til å skje har skjedd. Dette er like jævlig som når Sir Bobby fikk fyken.
 
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #288 på: 24. Juni 2019, 22:19 »
Grant tok vel Chelsea til Champions League finalen hvis jeg ikke husker feil, så helt håpløst gjorde han det ikke for de blå i London. Skal dog sies at laget han hadde der og hva vi har å rutte med er to vidt forskjellige ting.
Uansett hvem som kommer inn nå så er det strake veien til Championship. Men samme faen kan det være og satser på at jeg lever lenger enn Ashley slik at jeg får se klubben uten han på toppen. Dog er vel klubben da langt nede i divisjonssystemet, men blir stas å møte Solihull Moors ol noen år...

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #289 på: 24. Juni 2019, 22:21 »
Finnes det odds for neste manager noken plass ? Tenker det er duket for ashleys rådgiver no
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #290 på: 24. Juni 2019, 22:22 »
Avram Grant er vel kanskje noe det gråeste som kan hentes.
Men tror ikke akkurat noen sjeiker vil ansatte en fra Israel heller for å trekke litt politikk inn i bildet.

Tror heller ikke jeg orker mer av dette nå.

Er det lov å bytte klubb i voksen alder? Det er jo ikke noe igjen av det Newcastle som en falt for lenger. Rent sånn teknisk er det bare navnet igjen. Kunne like gjerne ha skiftet navn til Sports Direct United.

Andy35

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #291 på: 24. Juni 2019, 22:47 »
Fy Faen ass...  Uansett hva fansen og spillerne sier så driter jo Feiten i det. han bryr seg ikke i det heletatt...

Men var ikke dette oppkjøpet av Sheiken bekreftet da? eller har det bare vært tull fra både ashley og disse jævla journalistene?


Om det ikke blir noen ny eier så kommer vi aldri til å få en type Manager av Rafa sine kaliber.

Mourinho skal visst ha takket nei... Kan ikke ansette Steve Bruce som har trent halve England og som ikke har fått til en dritt...

jeg gruer meg til sesongstart om det ikke blir oppkjøp

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #292 på: 24. Juni 2019, 23:07 »
Jeg gruer meg ikke til sesongstart om Ashley fortsatt er eier.
Da vil jeg tape tape og tape kamper.

Nå har en hatt 2-3 potensielle kjøpere de siste årene og det har ikke ført frem. De fleste klubber som har blitt solgt de siste årene har vært 1-2 divisjoner nede. Ned der skal Newcastle også.
Ashley tjener ikke penger i championship, han vil blø penger. Når han blør penger på Newcastle og på varehandel kommer han til å selge. Så lenge Newcastle er i PL kommer han aldri til å selge.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #293 på: 24. Juni 2019, 23:23 »
Ryktes flere steder at Rafa forventet et siste møte med Newcastle, der kontraktstilbudet skulle diskuteres en siste gang.. Rafa visste visstnok ingenting om klubbens uttalelser idag, før en venn ringte han og forklarte!

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #294 på: 25. Juni 2019, 00:54 »
Ryktes også at Rafa ikke har svart på gjentatte oppringinger fra klubben, etter en opphetet diskusjon via mail.
Skal visstnok ha krevd mer kontroll, større budsjett og mer lønn.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #295 på: 25. Juni 2019, 07:13 »
Ryktes også at Rafa ikke har svart på gjentatte oppringinger fra klubben, etter en opphetet diskusjon via mail.
Skal visstnok ha krevd mer kontroll, større budsjett og mer lønn.

Mhm, så dette etter eg postet mitt innlegg..

Dette forteller vel bare at det er umulig for oss å vite hva som faktisk er realiteten! Alt vi vet er at det er MA sin skyld..

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #296 på: 25. Juni 2019, 20:57 »
Har blitt mindre og mindre aktiv her de siste årene, men har fulgt med litt pga Benitez. Nå blir det en pause til Ashley er ute.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #297 på: 01. Juli 2019, 08:27 »
https://www.skysports.com/football/news/11678/11752255/rafael-benitez-says-he-wanted-to-stay-at-newcastle-but-did-not-share-clubs-vision

Ingen overraskelser der. Ashley er ikke interessert, rett og slett. Håper dette fyller bensin på bålet, og at supportere som er fornøyd med å bare møte opp, nå skjønner at dette regimet er det ikke noe poeng å støtte. En klubb som er happy med å ryke ut i de første rundene av cupen, samt ende på 17. plass hvert år.

Ellers syns jeg Rafa viser sin klasse her. Hederlig og fin fyr, med ambisjoner for både seg selv, klubb og fans.
« Siste redigering: 01. Juli 2019, 08:29 av Geordie »
No fate but what you make

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #298 på: 01. Juli 2019, 09:13 »
Overrasker meg om noen møter opp på stadion fremover. Jeg ser for meg at Ashley var sikker på at Benitez skulle godta hans siste tilbud. Nå har de ingen plan for hva som skal skje fremover. Merk mine ord, det blir ingen signeringer i dette vinduet. Vi selger det vi kan selge og låner inn spillere. Nei, tiden framover blir ikke brukt foran tven. Denne klubben er jeg ferdig med så lenge JabbaHut eier denne klubben.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #299 på: 01. Juli 2019, 11:23 »
kommer ikkje til å sjå ein eineste kamp før vi har ny eiger

Same her. Og viktigast av alt. Ikkje reise øve på kamp eller kjøpa drakt!

Om det blir kjøpt drakt, så blir det i så fall ei retrodrakt. Desse er billigere og finere enn våre nye drakter, og viktigst av alt, ingen av pengene ender i lomma til vår kjære eiger.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.