20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Tror dere Benitez signerer ny kontrakt?

Ja
2 (20%)
Nei
7 (70%)
Vet ikke
1 (10%)

Stemmer totalt: 10

Avstemning er avsluttet: 14. Juli 2019, 13:11

Skrevet av Emne: Rafael Benitez  (Lest 94012 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #75 på: 16. Mai 2016, 08:37 »
Supporterne sang for full hals om Benitez under hele kampen i går. Så forhåpentligvis skjønner han at han er ønsket av supporterne. Ryktene skal ha det til at Benitez ønsker å bli, men at han ønsker full kontroll over overganger.  MA er sinnsyk om han ikke bøyer seg for Benitez. Med Benitez bak roret er jeg sikker på at vi rykker rett opp igjen.  Blir Benitez kan vi like godt gi ham drakt nummer ni fordi det er han som da er den store stjerna i klubben ;)

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #76 på: 16. Mai 2016, 10:44 »
En annen ting mange glemmer som jeg leste da han ble ansatt, er hans sterke ønske om å trene i England. Familien  hans er bosatt der, ungene går på skole, og generelt har familien hans holdt seg i området siden han tok over Liverpool.

Spørsmålet da er hvem han kan trene. City, Spurs, Man Utd og Arsenal utgår. Liverpool har Klopp. Everton umulig grunnet hans forhold med Liverpool. Chelsea hater han og visa versa. De eneste klubbene med lik supporterskare og økonomisk tyngde som oss er West Ham og Southampton, begge virker veldig usannsynlig.

Ser han mulighetene for direkte opprykk med et Newcastle-lag med god økonomi og mange lovende spillere så er det ikke usannsynlig at han vil bli.

Dette. Samtidig trur eg han ser på det som utelukkende positiv å ha eit litt lenger prosjekt, som vil gi livssituasjonen hans stabilitet. Med Nufc, så kan ein jo rekne med at han vertfall blir 2 år++. Skulle han havne i ein klubb som må vinne noko asap, så sitter jo du ikkje lite trygt, sjølv om du er Rafa Benitez, type slik det vart i Chelsea.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #77 på: 16. Mai 2016, 15:24 »
Jeg håper selvfølgelig at Rafa velger å bli. Men det jeg er veldig redd for, dersom han blir, er at han kommer til å forsvinne halvveis ut i neste sesong. Det er garantert noen av PL-lagene som kommer til å underprestere, og som vil være på managerjakt i november. Da er det naturlig at de kommer til å prøve seg på Rafa, og at han takker ja til det.

Da kommer vi garantert til å gjøre som vi alltid gjør, ansette en avdanka britisk manager som sørger for at sirkuset fortsetter å rulle.

Jeg håper bare han ser på Newcastle som et prosjekt han vil holde på med lenge, fremfor å ta over en topp 10 PL klubb midt i sesongen.

Richiii

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 62
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #78 på: 16. Mai 2016, 15:42 »
Forstår va du mener, men jeg tenker om Benitez bestemmer seg for å bli, er det for at han har blitt lovd de midlene som trengs for å rykke rett opp, og satse for "vinne" premier league. Som Rafa ofte sier i intervjuene sine, han trener klubber for å vinne, ikke holde seg i divisjonene. Vist vi da lander denne avtale. Ser fremtiden lys ut for Newcastle tror jeg.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #79 på: 16. Mai 2016, 16:44 »
Jeg håper selvfølgelig at Rafa velger å bli. Men det jeg er veldig redd for, dersom han blir, er at han kommer til å forsvinne halvveis ut i neste sesong. Det er garantert noen av PL-lagene som kommer til å underprestere, og som vil være på managerjakt i november. Da er det naturlig at de kommer til å prøve seg på Rafa, og at han takker ja til det.

Da kommer vi garantert til å gjøre som vi alltid gjør, ansette en avdanka britisk manager som sørger for at sirkuset fortsetter å rulle.

Jeg håper bare han ser på Newcastle som et prosjekt han vil holde på med lenge, fremfor å ta over en topp 10 PL klubb midt i sesongen.

Om han blir tror jeg ikke dette er noe å bry seg om, med mindre Ashley/Charnley bryter noen løfter.
No fate but what you make

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2132
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #80 på: 16. Mai 2016, 16:50 »
Alt er opp til ashley nå. Så enkelt er det.

Morro å se, at om Newcastle hadde tatt like mange poeng i snitt med benitez som de siste 6 kampene gjennom hele sesongen, hadde Newcastle endt med 76 poeng.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #81 på: 16. Mai 2016, 19:26 »
Jeg håper selvfølgelig at Rafa velger å bli. Men det jeg er veldig redd for, dersom han blir, er at han kommer til å forsvinne halvveis ut i neste sesong. Det er garantert noen av PL-lagene som kommer til å underprestere, og som vil være på managerjakt i november. Da er det naturlig at de kommer til å prøve seg på Rafa, og at han takker ja til det.

Da kommer vi garantert til å gjøre som vi alltid gjør, ansette en avdanka britisk manager som sørger for at sirkuset fortsetter å rulle.

Jeg håper bare han ser på Newcastle som et prosjekt han vil holde på med lenge, fremfor å ta over en topp 10 PL klubb midt i sesongen.

Om han blir tror jeg ikke dette er noe å bry seg om, med mindre Ashley/Charnley bryter noen løfter.

Helt enig. Eneste grunn til at han velger å bli er fordi han er oppnådd det meste han kan og endelig får sjansen til å bygge opp en klubb igjen med evig respekt fra fansen. Jeg tror han har blitt veldig sjarmert av klubben til nå, ser ikke helt at han er typen til å forlate oss med en gang en bedre mulighet viser seg, for han kommer garantert å ha bedre muligheter enn å bli med oss ned i utgangspunktet

Edit:
Mye positive rapporter nå. Er bare å krysse fingrene

https://twitter.com/CaulkinTheTimes/status/732316720954781697
https://twitter.com/CaulkinTheTimes/status/732316786520150018
https://twitter.com/CaulkinTheTimes/status/732316876672499712
« Siste redigering: 16. Mai 2016, 23:25 av Martin »

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #82 på: 16. Mai 2016, 23:53 »
Haha, nå ser det fanken med ut som Rafa blir.

Cashley har gitt han frie tøyler ryktes det.

Haha, for et nedrykk!

Richiii

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 62
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #83 på: 17. Mai 2016, 05:02 »
Dette nedrykket er det beste som har skjedd klubben klubben. Nå som Rafa blir er det endelig litt positivitet igjen! Herlig :)

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #84 på: 17. Mai 2016, 07:27 »
Wohoo! Gratulerer nesten med dagen da:)
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #85 på: 17. Mai 2016, 09:39 »
Haha, nå ser det fanken med ut som Rafa blir.

Cashley har gitt han frie tøyler ryktes det.

Haha, for et nedrykk!

Magisk! Da rykker vi opp igjen tror jeg. I tillegg tror jeg Benitez vil utvikle de unge spillerne i laget.  Mitro, Perez etc. kommer til å vokse stort med Rafa som læremester.


Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #87 på: 18. Mai 2016, 01:08 »
Daily Mail, STOOOR klype salt, ser imidlertid flere og flere tegn som tyder på at dette er i boks, da Newcastle i følge flere kilder er i gang med spillerjakt, Daniel Agger linkes, hehe... 

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-3595446/Rafa-Benitez-agrees-stay-Newcastle-United-manager-begins-work-list-transfer-targets.html?ITO=1490&ns_mchannel=rss&ns_campaign=1490
No fate but what you make

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #88 på: 18. Mai 2016, 08:04 »
Det vil være den OVERLEGENT beste og viktigste signeringen Mike Ashley har gjort. Herregud for en helt Rafa er på tur å bli.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #89 på: 18. Mai 2016, 08:12 »
Vi rykket ned for en uke siden og jeg er mer optimist enn på flere år. Rimelig spesielt.
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."