20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet - Januar 2019  (Lest 49672 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #180 på: 29. Jan. 2019, 20:48 »
Glemte av Samaris oppi alt dette. Da er jeg selvfølgelig helt med på at vi slipper Hayden.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #181 på: 29. Jan. 2019, 21:07 »
Ja, men er jo selvsagt "hvis som atte, dersom atte". Og det innebærer at vi KJØPER Almiron, og låner Samaris, og det spørs det om Charnley & Co klarer på 2 dager.......
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #182 på: 29. Jan. 2019, 22:59 »
Og der avbryter Ashley overgangen til Almiron, «vi slår city, trenger ikke han da»

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #183 på: 29. Jan. 2019, 23:21 »
I følge Sky Italia skal Barreca på medical i morgen, det samme skal vel fort Almiron.

Samtidig melder Sky at deres kilder mener å vite at vi har gjort en forespørsel om å hente Tielemans på lån.
Artig om vi hadde hentet Tielemans i tillegg, men blir nok heller greske Samaris fra Benfica.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #184 på: 29. Jan. 2019, 23:48 »
Spennende at Rafa sier at man forhåpentligvis kan lande noe i dag. Vet ikke om dette er en forsnakkelse, men det vitner om at ting nærmer seg veldig.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #185 på: 29. Jan. 2019, 23:50 »
Miguel Almiron, virker å være done deal nå. Rafa gliste lurt når han ble spurt i intervju sonen.

Kan ikke huske sist jeg hadde sånn troen på en signering! Er akuratt det vi trenger, og vis han kommer opp på samme nivå som i mls så blir han en hitt på st. James park..

Har ikke vært så optimistisk på år!

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #186 på: 30. Jan. 2019, 00:03 »
Sett noen kamper i MLS, spesielt av Atalanta, i løpet av høsten. Veldig spennende spiller, og gleder meg veldig til å se han på Tyneside.

Forøvrig veldig dårlig gjort av Benitez å snakke om at noen avtaler kan bli klare i kveld, klarer ikke helt å legge meg enda da! :P Selv om jeg veit at ingen blir klare i kveld (Barreca meldt på medical i morgen, Almiron dro fra USA i kveld, og Samaris spilte for Benfica i kveld).


Men hvis man skal være litt negativ, og finne noe å kritisere for, er at ingen av disse signeringene har spilt i England før. Ei heller har de spilt så mye denne sesongen (Almiron og Atlanta var ferdige med sesongen 9.desember 2018, Samaris har spilt 438 minutter fordelt på 8 kamper denne sesongen (men spilt to hele kamper på rad for Benfica nå, inkl i kveld), og Barreca har ikke spilt en kamp siden han spilte 90 min i ligaen 27.oktober), så her trengs det innkjøring både mentalt og fysisk.

Er vel snakk om en offensiv spiller til inn, helst en spiss hvis Joselu skal dra.
Også var det snakk om at vi skulle ha inn en ving hvis Murphy skulle til WBA.

Men blir nok med de tre som vi vet navnet på, så da håper jeg virkelig at både Joselu og Murphy blir!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #187 på: 30. Jan. 2019, 08:25 »
Jeg må innrømme at jeg blir veldig skeptisk når vi kjøper en så dyr spiller fra en slik liga. Det blir vel også dyreste spiller kjøpt fra en MLS-klubb? Et helt annet nivå i PL, så vi får bare håpe at speiderne + Rafa har kontroll her.

Ellers ser det nesten ut som om at Benitez har kjørt hardt på her - enten så skjer det noe på markedet, eller så går jeg før sesongslutt. Isolert sett er jeg litt enig med Anders i at det hadde vært fordelsmessig med noen spillere med rutine fra PL. Barreca kan jeg helt klart styre min begeistring for ut fra det jeg har lest, mens Samaris virker til å kunne være en grei spiller å ha i stallen.
Men - vi har blitt overrasket før av "low key signing" under Rafa, slik at alle sorgene skal man ikke ta på forskudd  ;)

Selvfølgelig skal man forøvrig heller ikke ta noen gleder på forskudd heller under Ashley. Overgangene skal være bekreftet før man tør slippe jubelen løs...

https://twitter.com/KieranMaguire/status/1090531144729313280/photo/1?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1090531144729313280&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.chroniclelive.co.uk%2Fsport%2Ffootball%2Ftransfer-news%2Fnewcastle-united-news-transfers-live-15751658

Ser ut som vi har lånt penger fra Barclays. Noe uvanlig oppførsel fra Ashley og co, men tyder på at vi kanskje låner for å finansiere spillerkjøp.
« Siste redigering: 30. Jan. 2019, 10:19 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

trondie

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 397
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #188 på: 30. Jan. 2019, 10:44 »
Hva får du for den summen visst du kjøper i europa da?? Du får ingen verdens ting av kvalitet vertfall.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #189 på: 30. Jan. 2019, 10:49 »
Klarte ikke se noen sum ut fra de lånepapirene det er bilde av. Er jeg blind?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #190 på: 30. Jan. 2019, 11:52 »
He is expected to arrive on Tyneside from London via a private jet before going through the formalities of his move.

Noooo :P Får håpa ingen inviterar han på ein runde med FIFA på PS.

navimer

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 253
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #191 på: 30. Jan. 2019, 12:01 »
Jeg må innrømme at jeg blir veldig skeptisk når vi kjøper en så dyr spiller fra en slik liga. Det blir vel også dyreste spiller kjøpt fra en MLS-klubb? Et helt annet nivå i PL, så vi får bare håpe at speiderne + Rafa har kontroll her.

Ellers ser det nesten ut som om at Benitez har kjørt hardt på her - enten så skjer det noe på markedet, eller så går jeg før sesongslutt. Isolert sett er jeg litt enig med Anders i at det hadde vært fordelsmessig med noen spillere med rutine fra PL. Barreca kan jeg helt klart styre min begeistring for ut fra det jeg har lest, mens Samaris virker til å kunne være en grei spiller å ha i stallen.
Men - vi har blitt overrasket før av "low key signing" under Rafa, slik at alle sorgene skal man ikke ta på forskudd  ;)

Selvfølgelig skal man forøvrig heller ikke ta noen gleder på forskudd heller under Ashley. Overgangene skal være bekreftet før man tør slippe jubelen løs...

https://twitter.com/KieranMaguire/status/1090531144729313280/photo/1?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1090531144729313280&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.chroniclelive.co.uk%2Fsport%2Ffootball%2Ftransfer-news%2Fnewcastle-united-news-transfers-live-15751658

Ser ut som vi har lånt penger fra Barclays. Noe uvanlig oppførsel fra Ashley og co, men tyder på at vi kanskje låner for å finansiere spillerkjøp.

Enig i at MLS har et myr lavere nivå enn PL.
Men en gammel kollega født og oppvokst i Atlanta følger klubben lidenskapelig, og han påstår at Almiron er i en helt annen liga enn med og motspillerne.

Visstnok evner langt over det normale i ligaen der, og var vel også årets spiller og assistkonge såvidt jeg husker.
Har ihvertfall troen på Almiron om halvparten av det han sier stemmer. En ting er sikkert, og det er at dette er den mest spennende spilleren inn på lang tid -så får tiden vise om han blir en suksess

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #192 på: 30. Jan. 2019, 12:35 »
Sunt med skepsis når en spiller kommer fra MLS, men Almiron og Josef Martinez omtales jo nesten overalt som et greit knepp bedre enn resten i den ligaen. De representerer vel forøvrig et skifte i MLS, hvor flere lag satser på unge talenter fra sør-amerika fremfor fallerte europeiske stjerner.

Uten sammenlikning forøvrig, Krzysztof Piątek har jo tatt Serie A med storm, rett fra den polske ligaen.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #193 på: 30. Jan. 2019, 14:19 »
Anthony Limbombe på vei på lån fra Nantes, ifølge rapporter fra Frankrike. Ving. Lån med opsjon på kjøp i sommer. Noen som kjenner til?
Belgier, en landskamp i 2018, kom fra Club Brugge til Nantes i sommer for 8 mill euro, og finner at han har scora 1 mål på 17 kamper i Frankrike. Vil isåfall bane vei for at Murphy kan utlånes til Boro/WBA.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ripsgard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 792
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #194 på: 30. Jan. 2019, 16:39 »
I mine øyne så er jeg fornøyd nesten uansett hva som kommer inn portene på St. James. En Tielemans i Castledrakta hadde vært en våt, våt drøm. Tipper Hotscum kommer på banen og snapper han, og jeg ser straks et flashback av den gangen Modric gikk ditt.
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!