20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Anzhi Makhachkala 14. mars kl. 21.05 - Canal 9  (Lest 36354 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TimKnut

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 364
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Anzhi Makhachkala 14. mars kl. 21.05 - Canal 9
« Svar #90 på: 14. Mars 2013, 20:51 »
der burde det stått 4-0 til inter

Anders Nordeide

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 348
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Anzhi Makhachkala 14. mars kl. 21.05 - Canal 9
« Svar #91 på: 14. Mars 2013, 20:53 »
Igjen, til alle som fortviler:

http://socsportslive.com/?slkdjufgh

Newcastlekampen går her, uansett hvordan det går i Milano, i tipp topp kvalitet ;)

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Anzhi Makhachkala 14. mars kl. 21.05 - Canal 9
« Svar #92 på: 14. Mars 2013, 20:54 »
Anders Nordeide: Kvar finner du oversikt over kampene til den sida? (Dei har topp kvalitet streams, men vanskleg å finne rett link. Siden dei har "kryptiske" linker. Sett CL kamper der før, men alltid eit helvete å finne linken til kampene)
« Siste redigering: 14. Mars 2013, 20:56 av Christian »

Cadel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1932
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Anzhi Makhachkala 14. mars kl. 21.05 - Canal 9
« Svar #93 på: 14. Mars 2013, 20:54 »
Igjen, til alle som fortviler:

http://socsportslive.com/?slkdjufgh

Newcastlekampen går her, uansett hvordan det går i Milano, i tipp topp kvalitet ;)


herlig stream  :gp:

roxdaddy

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 450
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Anzhi Makhachkala 14. mars kl. 21.05 - Canal 9
« Svar #94 på: 14. Mars 2013, 20:55 »
Jeg har Canal9, men kommer til å streame gratis uansett. Canal9 er ikke HD kanal (i min kanalpakke i alle fall), mens socsports sin stream viser kampen i 1500 kbit (bedre enn canal9) + engelsk kommentator.

http://socsportslive.com/?slkdjufgh

Edit: Streamen slås snart på, ca 10-15 min før kampstart.

Hvor finner du slike gode streaminglinker? Jeg bruker vanligvis wiziwig.tv men finner ikke denne linken der...

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Anzhi Makhachkala 14. mars kl. 21.05 - Canal 9
« Svar #95 på: 14. Mars 2013, 20:55 »
Vegard Fl. Vaagbø ‏@FotballFlemma
Og: Hvis det blir ekstraomganger i Italia så viser vi likevel eventuelle scoringer i Newcastle fortløpende på Canal 9. #cmore

For noe forbanna dritt

Anders Nordeide

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 348
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Anzhi Makhachkala 14. mars kl. 21.05 - Canal 9
« Svar #96 på: 14. Mars 2013, 20:59 »
gå inn på wiziwig.tv og finn kampen du vil se. Den ENESTE streamen som er verdt å bruke er socsports sin. Streamen heter alltid Socsports etterfulgt av et tall. Som dere ser her er kanalen Socsports9.

http://www.wiziwig.tv/broadcast.php?matchid=193249&part=sports

Bla dere nedover til dere finner Socsports, det finnes alltid bare en av den streamen, og den er alltid klasse. Eneste ulempe er at det ligger inne en 5 minutts forisnkelse som vanlig.

wildkin

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 79
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Anzhi Makhachkala 14. mars kl. 21.05 - Canal 9
« Svar #97 på: 14. Mars 2013, 20:59 »
Jeg har Canal9, men kommer til å streame gratis uansett. Canal9 er ikke HD kanal (i min kanalpakke i alle fall), mens socsports sin stream viser kampen i 1500 kbit (bedre enn canal9) + engelsk kommentator.

http://socsportslive.com/?slkdjufgh

Edit: Streamen slås snart på, ca 10-15 min før kampstart.

Hvor finner du slike gode streaminglinker? Jeg bruker vanligvis wiziwig.tv men finner ikke denne linken der...

De ligger alltid på wiziwiz, så da tror jeg at du burde ta å se litt bedre etter. Til den kampen her heter den feks Socsports9

Anders Nordeide

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 348
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Anzhi Makhachkala 14. mars kl. 21.05 - Canal 9
« Svar #98 på: 14. Mars 2013, 21:02 »
Riktig, wildkin. Det som kanskje lurer folk er at Socsportsstreamen ikke skrus på før ca 15 min før kampstart. Det som skjer da er at folk prøver streamen, men tenker at den er ødelagt. Har begynt å vurdere tv2sumo-abonnementet mitt etter jeg fant denne gullgruven :P

Hakiki

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1104
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Anzhi Makhachkala 14. mars kl. 21.05 - Canal 9
« Svar #99 på: 14. Mars 2013, 21:02 »
Ben Arfa ikke med i troppen :/ Skal visstnok til en spesialist for å komme til bunns i problemet. Hadde kanskje vært en fordel og gjort med en gang? FFS.

At vi har kjøpt gode spillere på billigsalg er det vel ikke tvil om, men nå har vi vist gang på gang på gang på gang at å kjøpe physio-team billig ikke er verdt det.  Så skadeplaget vi har vært, og bommet på recovery estimations om og om igjen må det snart bli klart at det kanskje er verdt å faktisk hyre inn noen dyktige leger som faktisk vet va de holder på med, "no matter what the costs"?  Samme kan forsåvidt sies om frispark-trenere...









Cornertrener mener du vel? :)

Forsåvidt corner også, men jeg mente faktisk frispark. De som slås direkte på mål er vi bra/ok på uten tvil(men veldig avhengig av spillere, ikke fullt så bra uten en Raylor/Cabaye/Ba). Men med en gang vi ser et frispark fra litt større vinkel eller avstand er det sjelden vi er en trussel.  I mange tilfeller er de dårlig slått, og få folk med hodestyrke som kommer frem til dem og får gjort noe fornuftig på enden av buen.  Det har faktisk vært såpass mange dårlige "innlegg" fra frispark at jeg faktisk vil foretrekke om vi slår de korte og heller tar innlegg fra levende spill...
Genius by birth. Slacker by choice.

roxdaddy

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 450
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Anzhi Makhachkala 14. mars kl. 21.05 - Canal 9
« Svar #100 på: 14. Mars 2013, 21:04 »
Ah, der så jeg den. Lette egentlig bare etter en stream med 1500 kbps, men fant ingen som matchet Nordeide sin. kbps er kanskje ikke det samme som kbit, iom at socsports sin stream står med 400 kbps. Anywayz, den funker som juling!

Anders Nordeide

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 348
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Anzhi Makhachkala 14. mars kl. 21.05 - Canal 9
« Svar #101 på: 14. Mars 2013, 21:08 »
Ah, der så jeg den. Lette egentlig bare etter en stream med 1500 kbps, men fant ingen som matchet Nordeide sin. kbps er kanskje ikke det samme som kbit, iom at socsports sin stream står med 400 kbps. Anywayz, den funker som juling!

My bad, det er ikke det samme :P Det står vanligvis 750 kbps, men den øker til 1500 kbps hos meg med en gang ;)

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Anzhi Makhachkala 14. mars kl. 21.05 - Canal 9
« Svar #102 på: 14. Mars 2013, 21:12 »
Går jo på cmorelive  :smug:
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Anzhi Makhachkala 14. mars kl. 21.05 - Canal 9
« Svar #103 på: 14. Mars 2013, 21:13 »
Sitter med en dårlig følelse nå.
Nei.

roxdaddy

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 450
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Anzhi Makhachkala 14. mars kl. 21.05 - Canal 9
« Svar #104 på: 14. Mars 2013, 21:15 »
Anzhi er som forventet svært hissige på kontringer. Vi har vært nølende og slurvete i pasningsspillet i starten. Her må det strammes inn!