20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Anzhi Makhachkala 14. mars kl. 21.05 - Canal 9  (Lest 36353 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cadel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1932
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Anzhi Makhachkala 14. mars kl. 21.05 - Canal 9
« Svar #270 på: 15. Mars 2013, 12:16 »
Fantastisk herlig seier igår! Har enda ikke kommet ned  :D

Har fått tak i to billetter til EL-finalen i amsterdam, så jeg håper og håper på at dette kan gå veien  :toon:

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Anzhi Makhachkala 14. mars kl. 21.05 - Canal 9
« Svar #271 på: 15. Mars 2013, 12:53 »


Faen så bra fyr! :wub:

Haha, trodde først det var ironi/sarkasme og at han drev og "ristet"/terroriserte en fyr i rullestol før jeg trykket på bildet så det ble noe større :D
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Anzhi Makhachkala 14. mars kl. 21.05 - Canal 9
« Svar #272 på: 15. Mars 2013, 13:03 »
Hvem trakk vi???

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Anzhi Makhachkala 14. mars kl. 21.05 - Canal 9
« Svar #274 på: 15. Mars 2013, 14:15 »
Benfica.
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7627
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Anzhi Makhachkala 14. mars kl. 21.05 - Canal 9
« Svar #275 på: 15. Mars 2013, 16:43 »


Faen så bra fyr! :wub:

Haha, trodde først det var ironi/sarkasme og at han drev og "ristet"/terroriserte en fyr i rullestol før jeg trykket på bildet så det ble noe større :D

Hahaha akkurat samme jeg trodde! Ser ut som han klikker helt. :P

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Anzhi Makhachkala 14. mars kl. 21.05 - Canal 9
« Svar #276 på: 16. Mars 2013, 12:01 »
Fikk ikke sett kampen, men har sett highlightsene samt lest meg opp i tråden her og det virker som om det var en ganske jevnspilt kamp. Ser jo at Mbiwa mister fullstendig hodet når han skal ta det ene frisparket...slik straffer seg når vi møter spisser som RVP, Aguero og Suarez - så det greiene der må han bare kutte ut umiddelbart.

Det er så deiliig å ha en fyr som Cissè inni boksen. Om han hadde blitt mer stabil i prestasjonene sine, så ville jeg faktisk fryktet at han dro til sommeren. Klassespiller på sitt beste!

Og OM jeg skal til amsterdam om vi klarer å karre oss til finalen  :D

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Anzhi Makhachkala 14. mars kl. 21.05 - Canal 9
« Svar #277 på: 16. Mars 2013, 12:32 »
Cisse lider jo ikke av at han er for ustabil i prestasjonene sine, han lider av å spille på at lag som sliter med å gi han de ballene han trenger for å score.
Nei.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Anzhi Makhachkala 14. mars kl. 21.05 - Canal 9
« Svar #278 på: 16. Mars 2013, 12:41 »
Cisse har tidvis vært relativt bedriten denne sesongen - og også sløst masse med sjanser innimellom.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Anzhi Makhachkala 14. mars kl. 21.05 - Canal 9
« Svar #279 på: 16. Mars 2013, 13:24 »
Jepp. Tar man av seg de sterke motgangsbrillene som dessverre har sittet ganske stramt på hele sesongen og faktisk ser på statistikken, så ser man at vi har produsert et bra antall sjanser i alle kampene siden midten av januar, og mange før det også. Cisse skal ha noe av skylda for at det ikke har resultert i flere mål.
« Siste redigering: 16. Mars 2013, 16:11 av torfinn »

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Anzhi Makhachkala 14. mars kl. 21.05 - Canal 9
« Svar #280 på: 16. Mars 2013, 14:04 »
Vi hadde nok scora flere mål etter januar dersom Ba hadde vært i stallen vår. Men det positive får være at Cisse ser ut til å finne formen igjen.
Dog syns jeg ikke feiringa hans var ekstremt herlig. Syns han er tidvis ganske ufin og sur utpå bana for tida, og skjønner at han har vært frustrert over manglende uttelling. Så vi får håpe vi heller ser litt feiringer lik de vi så av han for et år siden. Slike bedritne Balotelli-feiringer ser jeg helst at vi unngår hos oss. Sammenligningen med godeste Ketsbaia er nok også litt feil - for det var et politisk budskap bak, noe jeg tviler for at var årsak her :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

andyman

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1266
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Anzhi Makhachkala 14. mars kl. 21.05 - Canal 9
« Svar #281 på: 16. Mars 2013, 14:08 »
Enig i at Cissé er litt uspiselig om dagen. Skjønner ikke hvorfor han er så sint.

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Anzhi Makhachkala 14. mars kl. 21.05 - Canal 9
« Svar #282 på: 16. Mars 2013, 15:03 »
Sammenligningen med godeste Ketsbaia er nok også litt feil - for det var et politisk budskap bak, noe jeg tviler for at var årsak her :P

"Angered by his role as a substitute, Ketsbaia's celebration after a last-minute winner against Bolton in 1998 is the stuff of legend on Tyneside."

Har ikkje registrert at det var politikk involvert i denne feiringa, med mindre du inkluderer personalpolitikken i eit laguttak.

-
Når det gjeld Cissé, så må han skjerpe fokus. Hadde vi hatt ein mindre barmhjertig dommar mot Chelsea hadde han blitt utvist etter tumultane med Cole, og generelt har det vore mykje handgemeng, munnbruk og tull. Hald deg i boksen, og bank servane til Marve i mål slik som du gjorde mot Anzhi og Stoke, Papiss.

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Anzhi Makhachkala 14. mars kl. 21.05 - Canal 9
« Svar #283 på: 16. Mars 2013, 15:48 »
Se postmatchintervjuet med Cisse på Newcastle sine offisielle sider, så tilgir dere alt. Makan til skrue  :D

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Anzhi Makhachkala 14. mars kl. 21.05 - Canal 9
« Svar #284 på: 16. Mars 2013, 17:31 »
Hadde jeg vårt en fotballspiller som fikk like dårlig service på fotballbanen som Cisse hadde vært konstant forbanna selv.
Nei.