20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Anzhi Makhachkala 14. mars kl. 21.05 - Canal 9  (Lest 36339 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Anzhi Makhachkala 14. mars kl. 21.05 - Canal 9
« Svar #255 på: 15. Mars 2013, 00:22 »
Fikk ikke sett kampen, men gleder meg STORT at Saylor var motm i følge godtfolket her! For en mann<3

Digger også at Jonas gjorde det, etter rapportene, bra! Viktig det.

Basel, ja takk.
Same old Shearer, always scoring!

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Anzhi Makhachkala 14. mars kl. 21.05 - Canal 9
« Svar #256 på: 15. Mars 2013, 00:33 »
Takk til Anders Nordeide for en god stream. Ikke et hakk gjennom hele kampen. Beste streamen jeg har hatt denne EL sesongen. Takk!  :)

King_P

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 640
  • Nemesis
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Anzhi Makhachkala 14. mars kl. 21.05 - Canal 9
« Svar #257 på: 15. Mars 2013, 00:57 »


Faen så bra fyr! :wub:
Søte, søte blekkspruter.

nemo

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 304
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Anzhi Makhachkala 14. mars kl. 21.05 - Canal 9
« Svar #258 på: 15. Mars 2013, 01:36 »
Jeg synes samlet sett så var dette en rævva og særdeles slitekamp.
Veldig mye slurv i laget, der Taylor utmerket seg godt defensivt. Offensivt skulle han ha puttet et par mål, men det kan man ikke klandre en midtstopper for.

Utrolig utløsende deilig å se det nydelige innlegget fra Marveaux, og det perfekte hodestøtet til Cisse.

Hvis trenden videre er å sette inn Campbell de siste 20min av kampen, og så seire på overtid etter en Marveax-Cisse-kombinasjon så sier jeg ja-takk til å sette innpå Adam Campbell som innbytter mot slutten av kampene hver eneste gang!
Slik folk vanligvis sier: "Never change a winning team", så her har vi vel funnet en vinnerformel som vi bør fortsette med.
"Campbell innhopp + Marveax/Cisse-kombinasjon = mål og seier på overtid"  :toon:

Stangi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 578
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Anzhi Makhachkala 14. mars kl. 21.05 - Canal 9
« Svar #259 på: 15. Mars 2013, 06:58 »
Deeeeiligt at vi begynner å score på overtid/rett før slutt. Endelig viser Pardew med bytter at han vil vinne, istedenfor å tenke defensivt hele tiden. De som slakter Jonas kan ikke ha sett kampen eller så er de bare negativ til alt han gjør, fordi han var strålende etter han kom inn. Staylor var fantastisk idag! MOM uten tvil!
Marve/Cisse igjen, deiligt! Syns egentlig vi gjør en ok kamp, skaper ikke så mye, men føler vi har mye kontroll, kanskje fordi de var 10 mann. Men vi sliter liksom med å skape sjangser, vi spiller oss fint opp til 16-meteren, så stopper det helt opp!
Men deiligt å vinne! :howay:
Winning isn't everything, it's the only thing!

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Anzhi Makhachkala 14. mars kl. 21.05 - Canal 9
« Svar #260 på: 15. Mars 2013, 07:32 »
S.Taylor var et beist. Hadde flere gode klareringer og kunne fort ha puttet et mål. Så de første 30 min med engelsk kommentator og etter S.Taylor sin klarering med brystet så sier han "Hva er denne mannen laget av? Ballen treffer han og den bare spretter vekk".

Godt å se han tilbake i stor form.

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Anzhi Makhachkala 14. mars kl. 21.05 - Canal 9
« Svar #261 på: 15. Mars 2013, 07:47 »
Når/hvor kan man følge trekningen imorgen??
12:30, og garantert på uefa.com

12:00 er det CL trekningen

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Anzhi Makhachkala 14. mars kl. 21.05 - Canal 9
« Svar #262 på: 15. Mars 2013, 08:23 »
Taylor er et beist!

Men vi produserer forsatt skremmende lite offensivt, men vi er tilbake til gode gamle takter defensivt.

Var INGEN som hadde en godkjent kamp utenom Taylor imo... Marve var også ok.
« Siste redigering: 15. Mars 2013, 08:53 av snkz »

Jonny

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 659
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Anzhi Makhachkala 14. mars kl. 21.05 - Canal 9
« Svar #263 på: 15. Mars 2013, 08:39 »
Hadde jeg vært like ræva i jobben min som Jonas, hadde jeg fått sparken tvert...
I denne kampen er eg faktisk totalt uenig med deg! Lenge siden Jonas har spelt så godt som i går etter han kom inn for Cabaye. Spiller han slik i fortsettelsen,så kan eg være tilbøyelig til å forsvare Pardéw :wink:
Men totalt sett var vel ikkje kampen i går overbevisende fotball av Newcastle. Saylor er vel vår beste,ellers fekk me liksom ikkje avslutta skikkelig.Enten blei avslutninga blokkert, eller innlegget blokkert. Synest fortsatt at det blir slått litt for mange høye baller inn mot Cisse. Det er ok når me har flere spillere enn Cisse i feltet, men han blir litt aleine inimellom. Men så er han plutselig der og avgjør kamper der sammen med Marveax :happy: håper me er heldig med trekningen i morgen då  :fisk:

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Anzhi Makhachkala 14. mars kl. 21.05 - Canal 9
« Svar #264 på: 15. Mars 2013, 09:25 »
Fantastisk utløsning igår. Er ikke voldsomt imponert over spillet totalt sett, men tror utvisningen redder oss. Taylor var ekstremt god, mens Mbiwa var voldsomt ukonsentrert. Han kunne fort kostet oss avansement igår. Godt mulig jeg blander han med Sissoko ved ettpar anledninger, men frisparket hvor han sentrer til Anzhi spissen er helt katastrofe.

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Anzhi Makhachkala 14. mars kl. 21.05 - Canal 9
« Svar #265 på: 15. Mars 2013, 09:35 »
Haidara hadde også to episoder som fort kunne endt med baklengs i 2. omgang i går. Satt med hjertet i halsen! Føler på meg at vi kommer til å trekke Chelsea i dag...  :nervøs:

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Anzhi Makhachkala 14. mars kl. 21.05 - Canal 9
« Svar #266 på: 15. Mars 2013, 09:51 »
Jeg vet ikke om jeg synes det er så overbevisende det Chelsea har vist i europa i år. Scorer de målene de må ha mot Steaua, men det skulle da ærlig talt bare mangle. Moldes b-lag var jo fullt på høyde med Steaua i gruppespillet, hvis jeg ikke husker helt feil. Jeg vil helst slippe å møte dem, men skulle det skje, vil det langt ifra være verdens undergang. Tror vi har gode sjanser til å slå Chelsea over to kamper.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Anzhi Makhachkala 14. mars kl. 21.05 - Canal 9
« Svar #267 på: 15. Mars 2013, 10:14 »
Trekning av kvartfinaler i Europa league er 12.30 på eurosport. Gi oss fenerbache!!

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Anzhi Makhachkala 14. mars kl. 21.05 - Canal 9
« Svar #268 på: 15. Mars 2013, 10:45 »
Kom over noen stats fra kampen:

– Six starting Newcastle players had pass-accuracies of 90% or above: Steven Taylor, Davide Santon, Sylvain Marveaux, Vurnon Anita, and Papiss Cisse.

 – No Anzhi player completed at 90% or above.

 – Newcastle out-shot Anzhi 15 to 11.

 – Cheik Tiote had 148 touches of the ball, no other player involved had more than 90.

 – Both Tiote and Sylvain Marveaux had three shots on-goal without hitting the target.

 – Steven Taylor won 5 aerial duels, more than any other player.

 – Tiote also led the game with 6 successful tackles, whilst also giving away the most free-kicks (6).

 – Andrey Eshchenko made 7 interceptions, a game-high.

 – Anzhi centre-back Ewerton made 13 defensive clearances, more than any other player.

 – Newcastle’s collective pass-success 14% higher than Anzhi’s.

 – Anzhi won 52% of the aerial duels which took place during the game.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Anzhi Makhachkala 14. mars kl. 21.05 - Canal 9
« Svar #269 på: 15. Mars 2013, 10:54 »


Deilig fering. Lurer på om han har sett en viss mann ved navn Temuri Ketsbaia feire mot Bolton, eller om det bare kom av seg selv.
Nei.