20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Man Utd v Newcastle, Ons 26. des 16:00  (Lest 16660 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hakiki

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1104
    • Vis profil
Man Utd v Newcastle, Ons 26. des 16:00
« på: 25. Des. 2012, 11:55 »
I morgen tar vi turen avgårde mot Old Trafford i en av julens for mange i England viktigste kamper, der vi uten tvil går et tøft oppgjør i møte.  Etter sist ukes seier har vi i det minste 3 poeng i lomma derifra, og godt er det, for dette er ikke en kamp jeg forventer VELDIG mye fra.

Mesteparten av kampen mot QPR var tafatt og kjedelig, men en seier bak sei er utvilsomt godt for både motivasjon og psyken til gutta våre.  Rent spillemessig håper jeg vi i det minste offensivt legger lista nærmere det vi gjorde mot Man City, der vi faktisk spilte bra, enn mot QPR.  Det som kvelte oss i ManCity kampen var de mange personlige feilene vi hadde defensivt.

Sist kamp klarte bare ManUtd en uavgjort mot Swansea, og (med forbehold om at jeg ikke så kampen så jeg aner ikke hvordan spillet var) så må det da være lov å håpe at det var starten på en formdipp for dem, og at også vi har sjans å komme fra dette med poeng.  Selv om det kanskje er litt merr offensivt enn det man naturlig stiller som bortelag på Old Trafford, håper jeg på følgende lag:

Krul
Simpson - Saylor - Colo - Santon
Tiote
Anita - Perch
Obertan                 Marveaux
Ba

Perch kun der i mangel av bedre alternativer.   Jeg antar immidlertid dette blir alt for fancy, og at vi får se en flat firer på midtbanen der Cissé blir trekt ned på venstre side som en wide midfielder og deretter får kritikk for at han ikke scorer.  Jeg antar også midtbaneleddet blir liggende som en flat firer med Jonas, Perch, og Anita, der ingen får lov å gå fremover.  Tiote bak denne fireren igjen for å fylle hullet mellom backfirer og midtfirer. Ba igjen på topp for å ha noen å sikte på, eller til å springe etter ballen når man slår den langt på måfå.  Prove me wrong Pards.



Genius by birth. Slacker by choice.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Man Utd v Newcastle, Ons 26. des 16:00
« Svar #1 på: 25. Des. 2012, 12:55 »
Tiote er suspendert.

                      Krul
 
Simpson - Willo - Colo - Santon

                Perch - Bigi

     Marveaux - Anita - Obertan

                      Ba

4-0 tap.

gardek

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 532
    • Vis profil
Sv: Man Utd v Newcastle, Ons 26. des 16:00
« Svar #2 på: 25. Des. 2012, 13:01 »
Er det en ting jeg ikke forventer imorgen så er det et offensivt lag.

Håper på:

Simps - Colo - Willi - Santon

           Perch - Jonas

Marve         Anita     Gabby

                  Ba
Toon till I die.

gardek

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 532
    • Vis profil
Sv: Man Utd v Newcastle, Ons 26. des 16:00
« Svar #3 på: 25. Des. 2012, 13:02 »
Og KRUL selvfølgelig haha
Toon till I die.

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Man Utd v Newcastle, Ons 26. des 16:00
« Svar #4 på: 25. Des. 2012, 13:07 »
0-2 tap. Rooney x2.
Same old Shearer, always scoring!

bbrandseth

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 323
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
Sv: Man Utd v Newcastle, Ons 26. des 16:00
« Svar #5 på: 25. Des. 2012, 14:25 »
Det er vel ganske openbart kva lag me kjem til å stille med. At Tiote er suspendert i denne er eigentleg krise. Syns me har vore bra defensivt som lag dei to siste kampane, og håpar me kan gjere Van Persie litt forbanna. Det hjelper alltid. Tiote hadde vore fin der.

Eg syns Cissé gjorde ein veldig god kamp mot QPR. God med ball i beina, og gjorde mykje bra kreativt framover. Problemet er jo Ba som står og venter på at han skal miste ballen. For å vere heilt ærlig, så hadde det vore godt med eit slikt lag:

                      Krul

Simpson    Willy   Colo   Santon

           Bigi    Anita   Perch

Cissé                            Gutierrez

                Ameobi   

Når Ba blir sur nok, kan han innpå og score. Kanskje Marveaux også, sjølv om eg ikkje er så jævla imponert. Kanskje Obertan, han var god mot QPR (den sitt langt inne)...             

cybro

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 271
    • Vis profil
Sv: Man Utd v Newcastle, Ons 26. des 16:00
« Svar #6 på: 25. Des. 2012, 15:49 »
Dette blir nok ingen god bursdagsgave til meg, er meeeget fornøgd med å unngå stortap i denne. 1 poeng vil være en seier.
* Newcastle 4 Ever :) *

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Man Utd v Newcastle, Ons 26. des 16:00
« Svar #7 på: 25. Des. 2012, 23:36 »
Vi vinner fortjent 2-1 :spytt: :toon:
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Man Utd v Newcastle, Ons 26. des 16:00
« Svar #8 på: 26. Des. 2012, 01:43 »
haha kanskje like greit at vi møter man utd borte imorgen siden vi vinner jo ikke på boxing day uansett..
tipper vi blir slaktet og taper med store siffer.

SvampeBoB

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 394
    • Vis profil
Sv: Man Utd v Newcastle, Ons 26. des 16:00
« Svar #9 på: 26. Des. 2012, 01:57 »
Dette er for meg en bonuskamp. Ingenting forventes, og ingenting kan ødelegge dagen i morgen. Taper vi masse er det kjipt, men vi møter et mye bedre lag.

Vinner vi, så er det fantastisk, men igjen vi møter et bedre lag, så da hadde vi sikkert flaks. :)

Alt annet enn null poeng i morgen er en seier, og jeg blir like full i morgen, uavhengig i resultat i denne kampen.
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Magpie93

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 334
    • Vis profil
Sv: Man Utd v Newcastle, Ons 26. des 16:00
« Svar #10 på: 26. Des. 2012, 02:35 »
haha kanskje like greit at vi møter man utd borte imorgen siden vi vinner jo ikke på boxing day uansett..
tipper vi blir slaktet og taper med store siffer.


2011 - 26.desember
Bolton 0-2 Newcastle

langgeita

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 16
    • Vis profil
Sv: Man Utd v Newcastle, Ons 26. des 16:00
« Svar #11 på: 26. Des. 2012, 11:43 »
Har god trua idag, hadde vært deilig om Gutierrez banker inn ett par mål  :toon:
"He's a fantastic player. When he isn't drunk."
Brian Laudrup closely analyses the performances of former England hero Paul Gascoigne.

ratatosk

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1293
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Sv: Man Utd v Newcastle, Ons 26. des 16:00
« Svar #12 på: 26. Des. 2012, 11:49 »
Har god trua idag, hadde vært deilig om Gutierrez banker inn ett par mål  :toon:

Deilig med jul slik at man kan starte drikkingen allerede fra morran av! Skål :cheers2:
sunt pueri pueri puerilia tractant

Aslak

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 1739
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsanger™
Sv: Man Utd v Newcastle, Ons 26. des 16:00
« Svar #13 på: 26. Des. 2012, 11:51 »
Følgende setning kan jeg lime inn og bruke i neste sesongs kamptråd til tilsvarende kamp:
1971-72-sesongen var forrige gang vi vant på Old Trafford.

Kan ikke fatte og begripe hvordan vi skal vinne i dag. Alt annet enn slakt er ok. Tipper Pardew stiller med tilsvarende lag som mot QPR, bortsett fra at Obertan kommer inn på venstrekant, og Jonas går inn sentralt for Tiote.
Godsanger™

                    Twitter: @BjerreP

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Man Utd v Newcastle, Ons 26. des 16:00
« Svar #14 på: 26. Des. 2012, 11:58 »
I dag er jeg fornøyd med et hederlig tap, så lenge ingen blir skadet eller Perchinio må sone karantene.

eneste jeg ber om utenom dette, er at RvP og Rednose må klikke på hverandre og begynne å slåss på sidelinja.