20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Smith  (Lest 49148 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

GeirAndreas

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 6
    • Vis profil

Torjus

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 881
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #1 på: 03. Aug. 2007, 14:29 »
Nå har vi en som kan drepe utpå banen ihvertfall. Var litt skeptisk til Smith i starten, men er mer og mer inn for han nå. Hatet han før, men nå som han er hos oss skifter jeg nok mening etterhvert... :P

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #2 på: 03. Aug. 2007, 14:36 »
Spennende. Men er ikkje overbevist enda. Smith er vel Sams dyreste kjøp så langt også nå.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Fredrik

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2408
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #3 på: 03. Aug. 2007, 16:08 »
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Torjus

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 881
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #4 på: 03. Aug. 2007, 16:13 »
Han var cool i den drakten. Sams dyreste kjøp ja. Da bør det stilles forventninger.

NUFCern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 983
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Sv: Alan Smith
« Svar #5 på: 03. Aug. 2007, 16:22 »
Hadde vi fått Smith etter at han var i Leeds for noen år siden, hadde jeg vært i fyr og flamme nå!
Men siden har ikke akkurat har imponert i Man Utd-trøya, er jeg ikke like optimistisk. Jeg velger å tro at han ikke fant seg helt til rette i Man Utd fordi det rett og slett var en altfor hard konkurranse om plassene. I Leeds var han liksom en "stjerne", som fikk lov til å ha en dårlig dag på jobben. De visste hva han stod for. I Man Utd blir man benket om man spiller dårlig.

Håper og tror han finner tilbake til seg selv igjen i Newcastle, og tilfører sårt tiltrengt muskler, agressivitet og duellstyrke på midtbanen og i angrep.

Lykke til Smudge!

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #6 på: 03. Aug. 2007, 16:23 »
Smith er en ok/god signering.  Vi får en meget seriøs fotballspiller som forhåpentligvis vil få opp intensiteten på både trening og kamp. Jeg liker holdningene hans meget godt.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #7 på: 03. Aug. 2007, 17:54 »
Alan Smith admits Newcastle United were always going to be his next club once he had spoken to Sam Allardyce.


The England international was wanted by the likes of Everton, Middlesbrough and Sunderland upon realising his Manchester United chances would be limited this season.

And, speaking after completing a £6million move to St James' Park, Smith outlined his admiration for Allardyce's qualities.

"I spoke to a lot of managers, I made no hiding of that," said Smith on Sky Sports News.

"Once I had spoken to the gaffer (Allardyce) about his plans - he's well-renowned for being very well prepared in terms of his backroom staff, how he wants people to play, that's very clear.

"Once I had spoken to him, I think that really made my decision.

No opportunity

"He will give you the best opportunity to do as well as possible. He knows what makes people tick, he knows what the fans want to see and he knows how to get the best out of players."

During three years at Old Trafford, Smith struggled to establish himself, and though a serious leg injury sidelined him for the best part of 12 months, the striker does not feel he had a chance to prove his credentials with the champions.

He added: "I don't think I had the opportunity at Man Utd.

"I think there were times when I played well, and I was left out of the team as well, which at a massive club like that you know is going to happen.

"I decided that, if you are going to stay at a club and fight for your place, the thing you need to have is the opportunity to do that.

"I felt it has been limited, and it would be limited this year, so it was a big decision and one now I've done and I'm looking forward to the new challenge."

PENT!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2140
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #8 på: 03. Aug. 2007, 18:02 »
Gleder meg å se Smith i newcastle drakt. En skikkelig team player, som jeg tror vi får stor bruk for. Gledelig og endelig se at vi får forsterkninger igjen!
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #9 på: 03. Aug. 2007, 18:42 »
Gleder meg å se Smith i newcastle drakt. En skikkelig team player, som jeg tror vi får stor bruk for. Gledelig og endelig se at vi får forsterkninger igjen!

også gledelig se at vi bruker penger!

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #10 på: 03. Aug. 2007, 18:45 »
Tror dette er et godt kjøp av Big Sam. Innkjøpet er nok et tegn på at det blir en 4-3-3 formasjon denne sesongen. Smith vil sannsynligvis ligge rett bak Viduka og Owen. Smith og Viduka sitt samspill var meget bra i Leeds, vi får bare håper de finner tilbake til dette. Smit er som nevnt aggressiv i spillestilen og jeg tror han vil være perfekt for en slik rolle. Han fikk tross alt ikke mange kampene i scum. Og der hadde han en ren midtbanerolle hvis jeg ikke tar helt feil.

Torjus

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 881
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #11 på: 03. Aug. 2007, 19:09 »
Hvis det blir 4-3-3 blir det nok med vinger slik det var i Bolton. Jeg tror Sam henta Smith p.g.a skadene på midtbanen pluss at Dyer mest sannsynlig drar.

Chris

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 347
    • Vis profil
    • girls and corpses
Sv: Alan Smith
« Svar #12 på: 03. Aug. 2007, 19:29 »
får bare håpe på at riise ikke skyter i stykker foten hans igjen da... ::)

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #13 på: 03. Aug. 2007, 19:40 »
Hvis det blir 4-3-3 blir det nok med vinger slik det var i Bolton. Jeg tror Sam henta Smith p.g.a skadene på midtbanen pluss at Dyer mest sannsynlig drar.

I følge icnewcastle har Dyer bestått den medisinske testen. Takk og pris

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #14 på: 03. Aug. 2007, 20:17 »
Takk og pris vil jeg på ingen måte si, men jeg er inneforstått med at Dyer drar, og tror det blir et større tap for Dyer selv, enn for Newcastle. Selv om jeg er skeptisk til Smith som "erstatter" for Dyer.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon