20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Everton ons. 2 jan. 2013 kl 21:00 TV2PLHD3  (Lest 24937 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

darkshark

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 787
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Everton ons. 2 jan. 2013 kl 21:00 TV2PLHD3
« Svar #150 på: 02. Jan. 2013, 22:50 »
Så er det dette med Ameobi da... jeg har elsket mannen når når han har vært benkesliter og hatet ham når han er fast på laget og hele angrepet skal bygges opp rundt ham, som nå..

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Everton ons. 2 jan. 2013 kl 21:00 TV2PLHD3
« Svar #151 på: 02. Jan. 2013, 22:53 »
Vi er så forbanna tragiske at eg spyr av hele laget. Til helvete med hele klubben.

God natt!

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Everton ons. 2 jan. 2013 kl 21:00 TV2PLHD3
« Svar #152 på: 02. Jan. 2013, 22:53 »
Ikke at jeg klager, for vi er mye verre, men fy faen så tragisk det er å se et lag drøye og bare gå med ballen i beina i 20 minutter. Fuck fotball, fuck everton, fuck alex ferguson, fuck ba, fuck dildotupper
Same old Shearer, always scoring!

Hakiki

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1104
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Everton ons. 2 jan. 2013 kl 21:00 TV2PLHD3
« Svar #153 på: 02. Jan. 2013, 22:55 »
Det er helt fuckings utrolig hvor tafatte vi er.  Men med en manager som bestemmer seg for å sette en goalgetter som Cissé på midtbanen og med defensiv jobbing som prioritet så er det faenmeg ikke rart det går som det gjør.  Eller som bytter ut Obertan med Bigi når vi ligger under.  Pardew gjorde mye rett i fjor, men nå er han så utrolig forbanna tafatt at det er til å grine av.
Genius by birth. Slacker by choice.

torefl

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 953
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Everton ons. 2 jan. 2013 kl 21:00 TV2PLHD3
« Svar #154 på: 02. Jan. 2013, 22:57 »
Jeg synes vi skal applaudere det faktum at vi bare slapp inn to mål i dag. Det er 5 mål mindre enn sist kamp. Så jeg virkelig at vi avsluttet med Ameobi x 2 og Ranger på banen? Det lukter nedrykk av sånt.

Batty73

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 131
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Everton ons. 2 jan. 2013 kl 21:00 TV2PLHD3
« Svar #155 på: 02. Jan. 2013, 22:58 »
Var den dommeren litt partisk? 21-7 i fouls på hjemmebane...

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Everton ons. 2 jan. 2013 kl 21:00 TV2PLHD3
« Svar #156 på: 02. Jan. 2013, 22:58 »
Hadde ikke Pardew sagt at Ranger aldri skal få spille for klubben igjen?

Jo, men Ranger hadde plutselig "fortjent" det igjen, på omtrent samme tid som vi gikk tom for andre spisser.

Newcastle i eit nøtteskal? Jupp. Fint hol me har gravd oss no. Satan eg ber til Gud om at QPR, Wigan, Reading og Soton får ein dårleg del 2 av sesongen. Me skal slita med å nå 40 poeng!

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Everton ons. 2 jan. 2013 kl 21:00 TV2PLHD3
« Svar #157 på: 02. Jan. 2013, 23:00 »
Var den dommeren litt partisk? 21-7 i fouls på hjemmebane...

Ameobi og Tiote står vel for 18 av dei.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Everton ons. 2 jan. 2013 kl 21:00 TV2PLHD3
« Svar #158 på: 02. Jan. 2013, 23:01 »
Fy faen, fy faen!! Det oser nedrykk av dette laget lang vei. Men helvete det er da ikke så veldig rart heller. Vi spiller med Shola på topp, denne mannnen burde aldri vert i startoppstillingen, knapt nok på benken. Perch er komplett udugelig som stopper og han er akkurat det samme på back. Williamson..er like lei av å skrive dette navnet i hver bidige kamptråd. For å si det sånn det er så mange spillere i dette laget som går meg på nervene. Ser ut som Marveaux og Obertan sine bortekamper bare var et blaff. Sammy og Ranger kommer inn for å redde oss liksom. Nei vet du hva dette her er ikke gøy lenger. Fotball interessen forsvinner fra runde til rude. En Debuchy signering er ikke nok til å redde dette laget. En spiss og midtstopper er minimum, og om det ikke skjer så kan vi si hadet bra til PL neste sesong..

Hakiki

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1104
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Everton ons. 2 jan. 2013 kl 21:00 TV2PLHD3
« Svar #159 på: 02. Jan. 2013, 23:01 »
Var den dommeren litt partisk? 21-7 i fouls på hjemmebane...

Ja, han var veldig partisk imho.  Men, veldig mange av frisparkene vi laget var helt korrekt idømt også.  Tiote alene sto for en brorpart av dem, og alle i farlig posisjon.
Genius by birth. Slacker by choice.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Everton ons. 2 jan. 2013 kl 21:00 TV2PLHD3
« Svar #160 på: 02. Jan. 2013, 23:01 »
Eg tykkjer uansett at me hadde fortent 1 poeng!

Flixa

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 132
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Everton ons. 2 jan. 2013 kl 21:00 TV2PLHD3
« Svar #161 på: 02. Jan. 2013, 23:01 »
Jeg kan ikke annet enn å grine! Vi er 2 poeng unna Championship fotball og det er langt langt under hva slags verdier denne storklubben i nord-øst England har. Jeg har hjerte i klubben og støtter laget 100% , men når vi spiller værre fotball enn Stoke, kanskje til og med værre enn Odd Grenland, da er det ikke mye å juble over. At vår feite eier har gitt tørrpinnen Pardew 8 nye år i klubben er grunn nok til å vurdere om livet mitt er verdt å leve.. Håper virkelig den mannen får sparken med mindre han gjør gull om til gråstein de siste 5 månedene av sesongen. Det SKAL SKAL SKAL også hentes spillere i det vinduet her, ellers vurderer jeg å ansette en torpedo som skal besøke Mike. Jeg veit jeg sier mye negativt nå, men de tafatte spillerne som mener de brenner for klubben viser ikke akkurat det når de spiller sånn. Og en siste ting.. Williamson hadde ikke fått plass i startoppstillinga til Hønefoss sitt reservelag engang, han er rett og slett elendig.
Det er tungt å være Newcastle supporter nå, men jeg elsker klubben så håper på bedre tider. Takk for meg.

nemo

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 304
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Everton ons. 2 jan. 2013 kl 21:00 TV2PLHD3
« Svar #162 på: 02. Jan. 2013, 23:02 »
SATTTTTTHANS for et jævla fittelag!!!

Beklager sterkt ordspråket mitt, gutter, men det er såååå lenge siden jeg har vært så forbanna på Newcastle-laget som jeg er idag.

Siste 10min ligger vi under, og hva gjøre de jævlene på banen?

Skyter i hytt og pine fra umulige vinkler og gidder ikke engang å løpe oppover banen for å skape sjanser. De JOGGER kun oppover. INGEN som kommer på løp, INGEN som gidder!!!

HELVETEEEEEEEEE!!!

Er så trist idag..

coxie

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 853
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Everton ons. 2 jan. 2013 kl 21:00 TV2PLHD3
« Svar #163 på: 02. Jan. 2013, 23:03 »
Var den dommeren litt partisk? 21-7 i fouls på hjemmebane...

Halvparten av dem er forårsaket av en klønete Shola, og han er like overrasket hver gang han får frispark imot.

bbrandseth

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 323
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
Sv: Newcastle - Everton ons. 2 jan. 2013 kl 21:00 TV2PLHD3
« Svar #164 på: 02. Jan. 2013, 23:04 »
Eg grein litt når Ranger kom på banen. Då var kampen slutt. Og det verste er at det ikkje er Pardew si skyld i det heile tatt. Ameobi Senior er forøvrig ikkje istand til å starte og slutte ein kamp heller. Tiote er jo også idag kongen over feilpasningar.

Cissé er bra, Ameobi Jr, Anita, Colo, Krul, Santon, Marveaux, Obertan og. Det er ikkje verst, men det heldt ikkje når me har ein 31 åring framføre mål. Triste greier.

Herregud eg håper det vert nye spelarar iløpet av Januar. Debuchy og stoppar iallefall, håpar på ein offensiv spelar og...