20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Golf-tråden  (Lest 2026 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Golf-tråden
« på: 11. Aug. 2005, 16:32 »
tenkte jeg skulle starte en golf-tråd for oss som spiller golf! er det bare meg her eller??? hvilken klubb spiller du i? handikap? spiller du turneringer eller?

jeg er medlem i meland hk, og i herdla gk. spiller på elite-laget til herdla :wink: . her går det i turneringer hver helg, hvertfall nå framover... til neste år skal jeg nemlig fordype meg i golf på skolen, blir vel 10-12 timer i uken med bare golf :D  :D  :D
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Noreng

  • Gjest
Golf-tråden
« Svar #1 på: 11. Aug. 2005, 16:40 »
Golf? Minigolf! :)

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Golf-tråden
« Svar #2 på: 11. Aug. 2005, 16:42 »
hehe huska eg spelte minigolf når eg var liten.

Eg å søstra mi spelte mini golf da vi va små, søstra mi skulle putte, men så svintgte å kølla så hardt at ho traff ein dansk guttunge rett i nasa. Uppercut :?
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Noreng

  • Gjest
Golf-tråden
« Svar #3 på: 11. Aug. 2005, 16:44 »
hehe, ja... Jeg suger litt da... Men det er arti for det. Men Golf er ikke min stil. Når vi spilte så vi en 5 åring eller noe mista kølla på foten sin. det så jævli vondt ut og det var ungen enig i...

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Golf-tråden
« Svar #4 på: 12. Aug. 2005, 01:02 »
har banerekorden på en minigolf-bane på kreta :D  :D  :D
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.