20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: James Troisi  (Lest 1771 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
James Troisi
« på: 01. April 2008, 18:59 »
http://sport.setanta.com/en/Sport/News/Football/2008/04/01/Prem-Troisi-Newcastle-future/
Australian winger James Troisi is hopeful he can have a future at St James' Park after his current deal expires at the end of the season.

Har denne spilleren en fremtid i Newcastle?? Hva mener dere folkens.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: James Troisi
« Svar #1 på: 01. April 2008, 19:18 »
Svaret er nei...gutten er 20 år, det begynner å haste for han...En fotballspiller på 20 år trenger spilltid, han bør finne seg en CCC klubb til sommeren..Jeg tror ikke han vil få spilletid i Newcastle..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: James Troisi
« Svar #2 på: 01. April 2008, 19:30 »
Synes Troisi har sett lovende ut i de få kampene jeg har sett ham. Men han er 20 år, og verden ligger vel ikke akkurat for hans føtter. Ettersom han bare har noen få måneder igjen av kontrakten er det vel all mulig grunn til å forberede seg på å måtte skille lag med gutten. Men han har debutert for Australias a-landslag allerede, og såvidt jeg vet har han fått gode referanser av mange reservelagstrenere, så det er ingen tvil om at gutten har et visst talent.

Men han vil ikke få mye spilletid på a-laget vårt kommende sesong, så enten må kontrakten fornyes med ett år, og gutten lånes ut til en CCC-klubb, eller så må han finne seg ny arbeidsgiver på egenhånd.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon