20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle vil hente storscorer?  (Lest 21060 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Newcastle vil hente storscorer?
« Svar #30 på: 08. Mars 2006, 18:46 »
Hvis man legger alle følelsene sine til side:

Tenk dere Owen - Van N. på topp!! Det er en livsfarlig duo!!:)

Jeg ville gjerne hatt han, setter klubbens beste fremfor mine egne følelser... Uansett, han kommer neppe til Newcastle. Hvis han dra fra Man U så drar han nok utenlands.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Newcastle vil hente storscorer?
« Svar #31 på: 08. Mars 2006, 18:53 »
Hater Van Diver. Det kommer ikkje til å forandre seg om han sko komma her.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Noreng

  • Gjest
Newcastle vil hente storscorer?
« Svar #32 på: 08. Mars 2006, 19:26 »
Ruud vann Tissetoy ;)

folesvert

  • Gjest
Newcastle vil hente storscorer?
« Svar #33 på: 08. Mars 2006, 23:19 »
Hva med Fernando Morientes ... han har jo ikke vært noen suksess i Liverpool (men Liverpool er jo et møkkalag). I Marseille var han jo en hit. Morientes eller kanskje Cisse ... men Cisse vil vel hjem til Frankrike igjen kanskje?

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Newcastle vil hente storscorer?
« Svar #34 på: 08. Mars 2006, 23:23 »
Hva med Eto'o? Eller Cassano? Eller kanskje meg?

Vi kan spekulere i alle mulige spillere, men fåtallet av dem er jo i nærheten av å være aktuelle... Blir en litt useriøs post.

Vi har tross alt allerede en FM-post...
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Newcastle vil hente storscorer?
« Svar #35 på: 09. Mars 2006, 00:28 »
Sitat fra: "folesvert"
Hva med Fernando Morientes ... han har jo ikke vært noen suksess i Liverpool (men Liverpool er jo et møkkalag). I Marseille var han jo en hit. Morientes eller kanskje Cisse ... men Cisse vil vel hjem til Frankrike igjen kanskje?


Nei, ved herrejeminis navn. Per dags dato fremstår Ameobi som en mye bedre spiss enn Fernando Morientes, og jeg er sikker på at Morientes har minst en slik bom hver kamp som den Ameobi hadde mot Bolton.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Newcastle vil hente storscorer?
« Svar #36 på: 09. Mars 2006, 00:47 »
Sitat fra: "folesvert"
Hva med Fernando Morientes ... han har jo ikke vært noen suksess i Liverpool (men Liverpool er jo et møkkalag). I Marseille var han jo en hit. Morientes eller kanskje Cisse ... men Cisse vil vel hjem til Frankrike igjen kanskje?


Jeg kan være med på morientes, men cisse er så latterlig at ler hver gang han spiller. vi snakker om at ameobi ikke duger... cisse er den største drittspilleren i cl. En jævla idiot som skifter frisyre forran hver kamp. Han er udugelig. Han sammen med riise fremstår som to idioter i liverpool. begge to tror de er dritgode. 2pr kåte idioter. Takker gud for at fifa bestemte at det ikke skal være lov å kaste av seg trøya. slepper jeg å se den ekle bleke kroppen til riise.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Newcastle vil hente storscorer?
« Svar #37 på: 09. Mars 2006, 11:37 »
Morientes ? Lolz mannen har ikkje scora på over 1000 minutt jo.  :lol:

Nei ingenting og henta frå Liverpool i angrep. Det såg ein i går. Ufatteligt at dei kunne bomma på alt det der. Cisse er jo tragisk.Får nesten vond av han. 4-5 ganger fri på kanten alle 4-5 gangene skal han drible og slår ballen i forsvareren som kommer mot han.

Crouch er vel den beste spissen I Liverpool for tida. Men det hjelper lite når han er vaksinert mot å score.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

folesvert

  • Gjest
Newcastle vil hente storscorer?
« Svar #38 på: 09. Mars 2006, 11:55 »
... ok - I rest my case  :lol:

Artig å spekulere litt da!

Førre

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 809
    • Vis profil
Newcastle vil hente storscorer?
« Svar #39 på: 09. Mars 2006, 12:08 »
Sitat fra: "folesvert"
Hva med Fernando Morientes ... han har jo ikke vært noen suksess i Liverpool (men Liverpool er jo et møkkalag). I Marseille var han jo en hit. Morientes eller kanskje Cisse ... men Cisse vil vel hjem til Frankrike igjen kanskje?
Morientes har aldri spilt for Marseille! han var utlånt til Monaco  :lol:

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Newcastle vil hente storscorer?
« Svar #40 på: 09. Mars 2006, 16:43 »
Sitat fra: "annern"


Jeg kan være med på morientes, men cisse er så latterlig at ler hver gang han spiller. vi snakker om at ameobi ikke duger... cisse er den største drittspilleren i cl. En jævla idiot som skifter frisyre forran hver kamp. Han er udugelig. Han sammen med riise fremstår som to idioter i liverpool. begge to tror de er dritgode. 2pr kåte idioter. Takker gud for at fifa bestemte at det ikke skal være lov å kaste av seg trøya. slepper jeg å se den ekle bleke kroppen til riise.



Syns Fifa burde endre på regelverket. Riise burde strengt tatt fått rødt kort vist han kasta av seg pool drakta. :lol:
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Newcastle vil hente storscorer?
« Svar #41 på: 09. Mars 2006, 23:07 »
Han er jo like rød som drakten uansett...
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Dag Riise

  • Scouser
  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1056
    • Vis profil
Newcastle vil hente storscorer?
« Svar #42 på: 09. Mars 2006, 23:27 »
Sitat fra: "folesvert"
Hva med Fernando Morientes ... han har jo ikke vært noen suksess i Liverpool (men Liverpool er jo et møkkalag). I Marseille var han jo en hit. Morientes eller kanskje Cisse ... men Cisse vil vel hjem til Frankrike igjen kanskje?


Ja, hent Morientes og Cisse. Please! Det ville vert glimrende for min del.
iverpool FC

folesvert

  • Gjest
Newcastle vil hente storscorer?
« Svar #43 på: 10. Mars 2006, 10:28 »
Luca Toni - kult navn forresten (men vet ikke om jeg ville hatt en fotballtrøye det stod Toni bakpå ... litt harry liksom).

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Newcastle vil hente storscorer?
« Svar #44 på: 10. Mars 2006, 11:23 »
Luca Toni - harry?
Gud bedre!

Når det gjelder reglene om gult kort for å ta av seg trøya etter målfeiring, så synes jeg det er direkte tåpelig. Direkte tåpelig. Når det gjelder John Arne Riise, så bør det lages spesielle regler bare for ham. Riise bør selvsagt få rødt kort om han vrenger av seg drakta. Fyren har jo ikke antydning til hårstrå på overkroppen. Shearer, ta av deg drakta og vis Riise hvem som er mann! Da vil den lille spjælingen løpe gråtende hjem til mor.
Og er vi heldig er vi kvitt idioten i denne fantastiske fotballigaen.

Morientes og Cissé er gode spillere, men trenger vi dem, og i såfall til hva?
Hvis vi skal ha en fyr som kan gi juling, så er det bare å beholde Ameobi. Fyren elsker å gi og ta juling. Trenger vi en spiller som er kjapp til beins, hvorfor i svarteste granskauen kjøpte vi ikke Robbie Keane? Dessuten kan vi kanskje få Defoe, om vi er heldige. Bedre det, enn Cissé.

Og Luca Toni vil jeg svært gjerne ha, selv om jeg tror vi må nøye oss med drømmen. Toni er forøvrig et levende bevis på at det fortsatt er håp for Shola.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon