20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle vil hente storscorer?  (Lest 21059 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

JonasG

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 14
    • Vis profil
Newcastle vil hente storscorer?
« Svar #15 på: 06. Mars 2006, 22:14 »
Hva med å legge inn ett bud på Van Nistelrooy? han har bevist at han er mer en god nok til å putte ett par i sesongen.

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Newcastle vil hente storscorer?
« Svar #16 på: 06. Mars 2006, 22:16 »
:o  :o  :o  :o  SHUT YOUR MOUTH!!!!!!! :oops:  :shock:

Kommer den dagen klikker det oppe i hodet mitt. Den mannen skal ALDRI få æren av å spille for oss. Kommer ikke på tale.

Btw, velkomen til forumet.  :roll:
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Tommy Sten

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1056
    • Vis profil
Newcastle vil hente storscorer?
« Svar #17 på: 07. Mars 2006, 10:06 »
Jeg ville heller hatt Ruud enn Forlan, og det sier vel sitt :roll:
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Newcastle vil hente storscorer?
« Svar #18 på: 07. Mars 2006, 11:10 »
Ikke faen.

Hadde heller tatt Petter Rudi før den kødden der.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Newcastle vil hente storscorer?
« Svar #19 på: 07. Mars 2006, 11:37 »
Sitat fra: "Lasse"
Ikke faen.

Hadde heller tatt Petter Rudi før den kødden der.

såpass ja  :D

Har ikke helt troen på Forlan som Shearers etterfølger, men det er mulig jeg er fordomsfull. Selv om han aldri ble en hit i Manchester United skal vi huske at det er en stund siden og at Forlan har hatt en positiv utvikling i Spansk Primera siden den gang. Med andre ord: dersom vi henter Forlan i sommer får vi neppe den samme Forlan som slet og slet og aldri lyktes i ManU. På en annen side er han helt klart ingen favouritt til å etterfølge Shearer for meg, men skulle han komme til oss håper jeg han vil slå til og bli en målmaskin i Newcastle.

Dersom Ruud viurkelig er på vei bort fra ManU må jeg innrømme at tanken på at han skulle score 25 mål for Newcastle neste sessong er litt fristende, selv om jeg ikke er no' begeistret for Nistelroy som person og de verdiene han representerer.

David 7

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 275
  • Goliath
    • Vis profil
Newcastle vil hente storscorer?
« Svar #20 på: 07. Mars 2006, 12:15 »
Dette med erstatteren tilo Shearer....

Har vi ikke en erstatter i Owen?? Det vi trenger er en som kan spille ved siden av Owen. En ny spiss. For å omublere litt på det.
Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hår

 Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme år som Ginola ga sitt

 Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

 HOWAY!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Newcastle vil hente storscorer?
« Svar #21 på: 07. Mars 2006, 12:23 »
Sitat fra: "David 7"
Dette med erstatteren tilo Shearer....

Har vi ikke en erstatter i Owen?? Det vi trenger er en som kan spille ved siden av Owen. En ny spiss. For å omublere litt på det.


Det har du rett i, så fremst Owen takker ja til nummer 9!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Rolfern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 919
    • Vis profil
Newcastle vil hente storscorer?
« Svar #22 på: 07. Mars 2006, 12:33 »
Ruud van Nistelrooy, en spiss som har et målsnitt på godt over 0,5 mål per kamp takker man ikke nei til. Det negative med nederlenderen er at han snart er 30, og Scums neppe slipper han billig. Blir urealistisk å snakke om Horseface slik jeg ser det. Dessuten er han ikke akkuratt den mest sympatiske personen som finnes.

Den nye spissen bør være en som kompletterer Owen(med mindre han stikker). Dirk Kuyt høres spennende ut som makker til Owen. Defoe og D. Bent blir en smule for like i spillestilen. Det kan fungere fint det, men litt muskler på topp hadde ikke skadet.
Carr har altfor få landskamper for England!

NUFranC

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1652
    • Vis profil
Newcastle vil hente storscorer?
« Svar #23 på: 07. Mars 2006, 14:22 »
Nei og nei. Diverhorse vil vi ikke ha, enda en som er merket! ALDRI!!!!!!
Who else...... Alan Shearer

JonasG

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 14
    • Vis profil
Newcastle vil hente storscorer?
« Svar #24 på: 07. Mars 2006, 17:31 »
Sitat
Hva med å legge inn ett bud på Van Nistelrooy? han har bevist at han er mer en god nok til å putte ett par i sesongen.


Ikke det at jeg vil ha Nistelrooy til klubben, men skal vi ha en "storscorer" til klubben så vil jeg faktisk han som jeg vet leverer ikke en som KANSKJE leverer x antall mål pr. sesong.

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Newcastle vil hente storscorer?
« Svar #25 på: 07. Mars 2006, 18:07 »
Sitat fra: "NUFranC"
Nei og nei. Diverhorse vil vi ikke ha, enda en som er merket! ALDRI!!!!!!

Ja, han er en av "The Others"  :lol:

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Newcastle vil hente storscorer?
« Svar #26 på: 07. Mars 2006, 19:10 »
At dere vil ha det mehet der til klubben vår skremmer meg. Trodde alle hata han, ikke bare jeg.

Vent litt. Hat er når man ler om en person dør ikke sant?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

David 7

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 275
  • Goliath
    • Vis profil
Newcastle vil hente storscorer?
« Svar #27 på: 08. Mars 2006, 09:11 »
Dirk Kuyt er min favoritt. Har ikke sett all verden av denne spilleren, men ser at han skårer mål, og ligner på Shearer i spillerstilen. Det er nettop det vi trenger ved siden av Owen.

NUFC-06/07

1.Given
2.Carr-6Woody-27.Taylor-3Bridge
4.Solano-7.Parker-5.Emre-14.Zoggy(20,Luque)
9.Owen-10.Kyut
Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hår

 Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme år som Ginola ga sitt

 Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

 HOWAY!

folesvert

  • Gjest
Newcastle vil hente storscorer?
« Svar #28 på: 08. Mars 2006, 12:50 »
Van Tistelroy er en usympatisk drittsekk som jeg virkelig håper ikke kommer til Newcastle.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Newcastle vil hente storscorer?
« Svar #29 på: 08. Mars 2006, 18:05 »
Hva angår Van Nistelrooy er jeg delt. Han er jo ei klyse. Klyse av dimensjoner! Og han har spilt vel lenge for manshitter.
Men han er en goalgetter av dimensjoner også. Han er flink til å finne seg rom, og han har en fantastisk evne til å sette sjanser i mål. Men spørsmålet er om hans tid i manu og hans klysefakter bør veie mer enn hans fotballferdigheter. Alderen hans er heller ikke noe pluss.
Jeg er jammen ikke sikker. En del av meg vil ha ham, mens en annen del hater fyren mer enn pesten.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon