20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Steve Bruce  (Lest 75623 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #225 på: 21. Okt. 2020, 10:37 »
Snart jul og denne nissen mangler fortsatt plan og identitet..

Bare Bruce selv som vet hva planen er tydeligvis.


Ja hvis han selv vet det så?

Jeg leste en kommentar etter MænJu kampen på at planen så ut til å være "get the ball, play it to ASM and wait and see what happens".
Jeg forventet alldeles ikke at Newcastle skulle klare å dominere MænJu, men litt spill burde det være mulig å få til. Jeg føler mer og mer at det lille som virker nå er det som er igjen av det deffansive fundamentet som Benitez bygde opp, og at det sakte men sikkert hviskes ut det også. At skadene også bare blir flere og flere gjør bare alt enda verre.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #226 på: 21. Okt. 2020, 10:41 »
Verste er jo at jeg syns jo vi har vist mer ambisjoner på overgangsmarkedet enn på lenge under Ashley. Derfor syns jeg det er ekstremt frustrerende at vi har en så svak manager til å forvalte dette.
Det er jo litt komisk. Når Ashley endelig hadde en kvalitetsmanager så var det liksom ikke akutelt å støtte ham (fordi han var for krevende?), mens Stiv Brus tydeligvis klarer å få Ashley til å åpne opp pengesekken litt og bruke litt. Det er jo en fantastisk ironi i det hele for å si det mildt.

Rent hstorisk så sist gang Ashley viste litt ambisjoner på overgangsmarkedet, slik som i sommer, så kom Mbemba, Wijnaldum og Mitrovic inn portene på St.James Park under Steve McLarens "kyndige ledelse". Vi husker jo hvordan det endte...  :-X

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #227 på: 24. Okt. 2020, 12:09 »
Begynner nesten å lure på om logikken er at god manager klarer å få mye ut av svak stall mens svak manager må kompenseres med sterkere stall. Funker vel greit om målet er 15 plass. ::)

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #228 på: 29. Okt. 2020, 15:07 »
Syns også det er verdt å ta en titt på utviklingen hos spillerne våre.
Lascelles går bakover under Bruce, Schär har prestert veldig mye svakere Sean Longstaff har blitt særdeles mye svakere. Joelinton ser bare mer og mer ut som en spiller som hører hjemme et til to nivå under, og der er liten bedring å spore. Shelvey fikk en opptur i starten under Bruce, men leverer nå ikke til bestått. Så stats som viser til hvordan Jamal Lewis ikke er i nærheten like god offensivt for oss som han var for Norwich forrige sesongen.
Vi har ligaens fjerde eldste lag sålangt denne sesongen. Så har vi jo ASM da.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andy35

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #229 på: 31. Okt. 2020, 16:23 »
Alt går west for denne klubben vi er glade i. Newcastle er en like stor klubb som Everton og Leicester om man tenker slikt... At alle andre klubber kan få igjennom en overtakelse og ikke Newcastle det sier litt om hva som skjer... Nå er det snakk om nye eiere i Burnley og Derby og dette skal visst kunne gå igjennom men ikke Newcastle...

Enten er det spill fra Ashley eller så må det være PL som ikke ønsker klubben en bedre tid enn den er i...

Håper det skjer noe i klubben vår også hvis ikke er vi der Leeds var i flere sesonger.... Vi kan ikke leve og ha Bruce og den spillerstilen i lang tid. ingen spiller kjedeligere fotball enn Bruce... til og med på hjemmebane.. Jeg tror Newcastle dessverre rykker ned om det ikke kommer nye eiere...

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #230 på: 03. Nov. 2020, 10:29 »
Funfact: nufc har større xG fra åpent spill enn f.exs Arsenal, Man City, Chelsea og Man Utd 
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #231 på: 03. Nov. 2020, 18:18 »
Mesteparten av Manu sine XG kom vel mot oss.

Kommentator under Everton kampen nevnte at Darlow har mest skudd mot seg (eller redninger) av alle de store ligaene i Europa. Det må ned og Everton kampen var forbedring selv om laget var fryktelig svekket.

Andy35

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #232 på: 06. Nov. 2020, 22:48 »
Ligaens svakeste manager med bare dritt. han gjør alt for mange svake taktiske ting og dårlige bytter. Newcastle elendig mange feilpassninger. Longstaff brødrene er for meg ikke gode nok. Hayden burde spilt i stede. Hendrick svak. Nei han gjør dette laget svakere Bruce. Han er lykkelig og glad uansett. Jeg skjønner ikke. Dårligste spillestil i ligaen.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #233 på: 07. Nov. 2020, 14:57 »









Legendarisk bra!
Nei.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #234 på: 07. Nov. 2020, 22:57 »
Det irriterende er at slik denne sesongen er per nå, kunne vi overrasket med en habil manager. Så førbanna trist med Bruce da.

Edit:
Sitat
Every time there is a little shaft of light which inevitably has the head coach demanding more respect it is followed by a belly flop of massive proportions to remind fans of the paucity of talent within SJP.

Harsh fact, nothing is improving despite what is claimed. This isn't a work in progress because there is no consistent progress.

https://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/newcastles-tactics-one-dimensional-individual-19246402

Fra John Gibson. En av kommentatorene som jeg syns skriver best og mest treffende om Newcastle. Treffer spikeren på hodet her.

« Siste redigering: 09. Nov. 2020, 11:38 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lateralus

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 72
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #235 på: 26. Nov. 2020, 12:24 »
Det irriterende er at slik denne sesongen er per nå, kunne vi overrasket med en habil manager. Så førbanna trist med Bruce da.

Edit:
Sitat
Every time there is a little shaft of light which inevitably has the head coach demanding more respect it is followed by a belly flop of massive proportions to remind fans of the paucity of talent within SJP.

Harsh fact, nothing is improving despite what is claimed. This isn't a work in progress because there is no consistent progress.

https://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/newcastles-tactics-one-dimensional-individual-19246402

Fra John Gibson. En av kommentatorene som jeg syns skriver best og mest treffende om Newcastle. Treffer spikeren på hodet her.

Og denne artikkelen slår spikeren gjennom gulvet. https://www.independent.co.uk/sport/football/premier-league/newcastle/united-steve-bruce-crystal-palace-b1761680.html

Så jævlig sant alt som står, og han er ikke for streng for å si det sånn.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #236 på: 26. Nov. 2020, 14:31 »
Den der var virkelig, virkelig treffende - og syns han toucher litt innom det jeg nevnte litt i Eliteserien-tråden. Nettopp dette med identitet.
Bruce har ingenting å stille opp med fotballfaglig på dette nivået.
Jeg kjenner jeg blir så forbanna sint når jeg tenker på hvor elendig han er på talentutvikling - og at våre to Longstaff-brødre kommer til å ende opp som Wankership-spillere i beste fall dersom Bruce får forvalte talentene deres lenge nok. Spillemessig går vi bakover, og der er vel knapt noen utespiller som har tatt steg i riktig retning. De som virkelig tjener på å spille under Bruce er keeperne, for de får virkelig testa seg hver eneste kamp.

Han er virkelig en "shit manager" på dette nivået - og jeg tror jeg hadde bytta han med samtlige andre i PL. For min del dreper han gleden med Newcastle. Så syns heg faktisk det er tøvprat at vi ikke kan få bedre under Ashley, for så jævlig er det ikke. Bruce har jo fått bedre rammebetingelser enn noen annen manager unde Ashley.
Tar nesten 5 på rad med tap nå fremover dersom det hadde betydd sparking av Bruce.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #237 på: 26. Nov. 2020, 16:29 »
"His Newcastle have gone backwards from Benitez’s in pretty much all attacking figures, from shots per game to goals from open play."

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #238 på: 26. Nov. 2020, 18:50 »
Han er jo en dinosaur i den moderne fotballtiden. Har virkelig ingen ting å bidra med, virker jo som spillerne begynner å se dette også. Jeg kunne gjerne tenkt meg en type som nagelsmann fra Leipzig i Newcastle, står for en framoverrettet fotball. Egentlig så hadde jeg tatt hvem som helst. Cifuentes tidl. Sandefjord trener hadde også gjort det bedre enn Bruce.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #239 på: 28. Nov. 2020, 14:49 »
Krise dette possessionprosenten er latterlig lav. Det hjelper jo lite at ein er foran lag som Arsenal Man Utd og City. Flere scorede mål også. Jaja det er en fattig trøst.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]