20. juni: Vi Þnsker Ä gjÞre forumet mer attraktivt for vÄre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for Ä gi din mening.

Skrevet av Emne: Fikk ikke igjen pengene fra banketten... (Som ventet)  (Lest 24524 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Åsmund

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2024
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Fikk ikke igjen pengene fra banketten... (Som ventet)
« Svar #30 pć: 16. Aug. 2006, 17:49 »
Det er rett og slett tragisk. Men alle som hadde litt kjennskap til Nussc styrte unna de og viste at denne banketten var 90% svindel.
Det beste er nok om folk samler seg og gÄr til forbrukerrÄdet med dette. Skriv en veldig saklig henvendelse og inkluder alt av info.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Fikk ikke igjen pengene fra banketten... (Som ventet)
« Svar #31 pć: 16. Aug. 2006, 17:57 »
ForÞvrig registrerte jeg nÄr jeg tidligere i dag, nÄr jeg sÄ gjennom mailen fra supporterklubben, at de i forbindelse med supportertreffet pÄ Tempest uttrykte usikkerhet omkring hvorvidt spillerne kom, ved Ä skrive fÞlgende:
Sitat fra: "NUSSC"
Etter kampen regner vi med at spillerne til Newcastle stiller opp og det vil bli anledning til Ä ta bilder, fÄ autografer og stille spÞrsmÄl, samt komme opp pÄ scenen og vinne flotte premier, bl.a. Newcastle-tur.


Da er det interessant Ä se at man markedsfÞrer for banketten ved Ä ordlegge seg pÄ fÞlgende mÄte:
Sitat fra: "NUSSC"
Inneholder kampbillett og supportertreff som over, men i tillegg fÄr du vÊre med pÄ en helt unik bankett med Newcastle United. Den inkluderer en tre-retters middag og du fÄr muligheten til Ä spise middag og vÊre sammen med spillerne i flere timer. Vi har satt et tak pÄ 100 personer pÄ banketten slik at alle fÄr god tid til Ä snakke med spillerne.


Jeg ville kanskje ha gjort Forbrukerombudet oppmerksom pÄ denne forskjellen, slik at man ser hvordan NUSSC har ordlagt seg i markedsfÞringen av de to ulike tilbudene. ForÞvrig antar jeg at det ikke var noe Ä se til spillerne pÄ supportertreffet heller.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Fikk ikke igjen pengene fra banketten... (Som ventet)
« Svar #32 pć: 16. Aug. 2006, 19:13 »
Sendte nettopp klage til forbrukerrÄdet jeg ogsÄ.. Oppfordrer alle til Ä gjÞre dette!!!

Espen Engebakken

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 62
    • Vis profil
Fikk ikke igjen pengene fra banketten... (Som ventet)
« Svar #33 pć: 16. Aug. 2006, 19:18 »
Faen dette er helt utrolig! Har nÄ blitt kastet ut av forumet pÄ NUSSC. Har ikke fÄtt noen begrunnelse i det hele tatt, det eneste jeg veit er at jeg har meldt meg ut av faenskapet. Da fÄr jeg sikkert ikke lov til Ä vÊre medlem pÄ forumet der heller, enda jeg har betalt for 2006/2007...

Jeg sÄ det som han skrev, og at han kalte meg en lÞgner. Det VAR faktisk ikke plass til oss da vi kom ned dit, vi hadde jo ikke gÄtt ellers!

Helt UTROLIG, jeg er sÄ forbannet nÄ at jeg ikke vet hvor jeg skal gjÞre av meg. Men dette skal fÞlges opp, spes. nÄr jeg veit at jeg har loven pÄ min side...

djmattis

  • Gjest
Fikk ikke igjen pengene fra banketten... (Som ventet)
« Svar #34 pć: 16. Aug. 2006, 20:39 »
Siden du visste at du aldrig kom til Ä fÄ se de penga uansett, hvorfor ikke ta det pÄ en annen mÄte enn den Êrlige mÄten?
Jeg oppfordrer ikke til vold, men jeg vet hva jeg ville gjort...
Jeg oppfordrer ikke till vold sÄ det er sagt igjen..
Men de fortjener det.
........
.........
.......
........

plebbster

  • Gjest
Fikk ikke igjen pengene fra banketten... (Som ventet)
« Svar #35 pć: 16. Aug. 2006, 21:03 »
Det er ogsÄ litt slemt Ä legge bolle i ovnene pÄ samtlige kvinnelige medlemmer av familien for sÄ Ä stikke av til Mexico, DJMattis. Hvis det var det du tenkte pÄ.

Nei, jeg ser for meg at denne Weisethen en gang fÄr skikkelig juling av en treningsstudiokar som ogsÄ er blitt svindlet. Det hadde vÊrt festlig, men vet ikke om CW pleier Ä lure treningsstudiomenn.

Det er uansett godt at dere ikke gir dere, gutta. StÄ pÄ!

VepsoO

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1520
    • Vis profil
Fikk ikke igjen pengene fra banketten... (Som ventet)
« Svar #36 pć: 16. Aug. 2006, 22:22 »
Jeg kjenner at jeg fÄr mark av denne saken her.
Weiseth kan brenne!

Og du NUSSC bakgÄrdskatta som spionerer her vil bli avslÞrt snart uansett, kan like godt melde deg med en gang.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Fikk ikke igjen pengene fra banketten... (Som ventet)
« Svar #37 pć: 16. Aug. 2006, 22:29 »
Jeg kan ikke fatte det. Etter tre Är pÄ heggholmen-forumet, sÄ er jeg enda ikke blitt kastet ut. Jeg skjÞnner ikke hvordan det kan ha seg. Jaja, jeg oppfÞrer meg i hvert fall pÄ forumet deres, de fÄ gangene jeg er innom der da.

Åsmund

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2024
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Fikk ikke igjen pengene fra banketten... (Som ventet)
« Svar #38 pć: 16. Aug. 2006, 22:33 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Jeg kan ikke fatte det. Etter tre Är pÄ heggholmen-forumet, sÄ er jeg enda ikke blitt kastet ut. Jeg skjÞnner ikke hvordan det kan ha seg. Jaja, jeg oppfÞrer meg i hvert fall pÄ forumet deres, de fÄ gangene jeg er innom der da.


Er ikke du medlem hos dem da?

Øystein SolbjÞrg

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 480
    • Vis profil
Fikk ikke igjen pengene fra banketten... (Som ventet)
« Svar #39 pć: 16. Aug. 2006, 22:36 »
Weiseth vet vi jo at er en man absolutte ikke kan stole pÄ, men at ogsÄ den nye ledelsen ser ut til Ä behandle sine medlemmer pÄ samme mÄte er skuffende Ä se. Hadde den nye ledelsen vÊrt smarte sÄ hadde de tatt denne saken pÄ alvor og rydda opp i lureriet og behandla sine medlemmer pÄ en skikkelig og ordentlig mÄte. Men i stedet ser det desverre ut som om de velger samme taktikk som Weiseth, noe som garantert vil slÄ tilbake pÄ dem selv tilslutt.
Jeg hadde et hÄp om at NUSSC skulle bli noe helt annet nÄ som CW er "borte", men det hÄpet ser desverre ut til Ä forsvinne omtrent fÞr det nye styret har starta i jobben.

Nei, dette er bare tragisk. Jeg hÄper dere nÄr fram med dette og at supporterklubben mÄ stÄ til rette for sine lÞgner og svindleri. StÄ pÄ!

djmattis

  • Gjest
Fikk ikke igjen pengene fra banketten... (Som ventet)
« Svar #40 pć: 17. Aug. 2006, 07:30 »
Sitat fra: "plebbster"
Det er ogsÄ litt slemt Ä legge bolle i ovnene pÄ samtlige kvinnelige medlemmer av familien for sÄ Ä stikke av til Mexico, DJMattis. Hvis det var det du tenkte pÄ.

Nei, jeg ser for meg at denne Weisethen en gang fÄr skikkelig juling av en treningsstudiokar som ogsÄ er blitt svindlet. Det hadde vÊrt festlig, men vet ikke om CW pleier Ä lure treningsstudiomenn.

Det er uansett godt at dere ikke gir dere, gutta. StÄ pÄ!


Jeg tenkte mere 5 liter bensin og bil....
Fire In Da Hole!

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Fikk ikke igjen pengene fra banketten... (Som ventet)
« Svar #41 pć: 17. Aug. 2006, 10:34 »
Sitat fra: "Åsmund"
Sitat fra: "geordie-olav"
Jeg kan ikke fatte det. Etter tre Är pÄ heggholmen-forumet, sÄ er jeg enda ikke blitt kastet ut. Jeg skjÞnner ikke hvordan det kan ha seg. Jaja, jeg oppfÞrer meg i hvert fall pÄ forumet deres, de fÄ gangene jeg er innom der da.


Er ikke du medlem hos dem da?


Nei, faktisk ikke.

Men jeg har alltid vÊrt en trofast traver pÄ forumet, sÄ det kan nok vÊre grunnen.

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Fikk ikke igjen pengene fra banketten... (Som ventet)
« Svar #42 pć: 17. Aug. 2006, 10:36 »
Newcastle.no bĂžyer seg for presset og gjĂžr det godt igjen:

Sitat
Vi har nÄ valgt Ä innvilge alle som var pÄ banketten 5 Ärs gratis medlemsskap i NUSSC. Alle dette gjelder kan sende navn og adressen sin pÄ e-post til nu@newcastle.no sÄ blir det registrert.

Vi gjÞr oppmerksom pÄ at dette ikke gjÞres fordi vi fÞler at vi har gjort noe feil (selv om dette var fÞr min tid), men for at ny ledelse Þnsker Ä skape et godt fÞrste-inntrykk.


Det er veldig bra. Jeg tror at de som var pÄ banketten kan se seg fornÞyde nÄ.

Åsmund

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2024
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Fikk ikke igjen pengene fra banketten... (Som ventet)
« Svar #43 pć: 17. Aug. 2006, 10:51 »
GjÞr det godt igjen? Hadde jeg blitt svindlet pÄ en slik mÄte hadde ikke jeg gitt meg med dette.

5 Ă„rs medlemskap i en klubb dere i utgangspunktet ikke er intereserte i Ă„ vĂŠre med i?

I hĂ„p om at noen skal gĂ„ glipp av dette ber de folk sende mail, de kan jo bare  sjekke deltakerlisten, men det har de vel neppe i rotet sitt :?

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Fikk ikke igjen pengene fra banketten... (Som ventet)
« Svar #44 pć: 17. Aug. 2006, 14:18 »
NUSSC er pliktet Ă„ refundere pengene i fĂžlge lovene som er ramset opp her, noe som betyr at de som ikke finner seg i dette tilbudet fortsatt har en like god sak.

Jeg ville gÄtt for pengene, men det fÄr bli opp til en selv Ä bestemme.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!