20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bilder fra helgen  (Lest 6075 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thommazz

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 214
    • Vis profil
Bilder fra helgen
« på: 24. Juli 2006, 18:53 »
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid

Åsmund

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2024
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Bilder fra helgen
« Svar #1 på: 24. Juli 2006, 18:57 »
Skulle vaert med i mr world disse karene.

Chris

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 347
    • Vis profil
    • girls and corpses
Bilder fra helgen
« Svar #2 på: 24. Juli 2006, 19:16 »
:lol:

VepsoO

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1520
    • Vis profil
Bilder fra helgen
« Svar #3 på: 24. Juli 2006, 20:47 »
fine bilder.. hehe bildet med sheperd og greier  :D
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Bilder fra helgen
« Svar #4 på: 25. Juli 2006, 00:19 »
Er det bilder av de som var med på banketten?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

lucky_luque

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 420
    • Vis profil
Bilder fra helgen
« Svar #5 på: 29. Juli 2006, 18:25 »
ser ut som de koste seg! :lol: patetisk

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Bilder fra helgen
« Svar #6 på: 17. Aug. 2006, 19:43 »
Sitat fra: "aDDis"
ulf-johnny<3


Har du personlige problemer??

Sitat fra: "lucky_luque"
han er en kjekk kar  :D


Homo el??

Har dere noe mening om meg ser jeg gjerne dere tar det med meg direkte, å ikke helt patetiske kommentarer på forumet.

mvh
Ulf-Johnny

Som jeg sa til ALLE som tok kontakt med meg hadde jeg INGENTING med opplegget rundt banketten å gjøre. Jeg stilte bare opp TOTALT GRATIS for å forsøke hjelpe supporterne til en flott opplevelse. Tro meg - hadde jeg hatt den minste anelse om at det skulle bli som det ble hadde jeg IKKE stilt opp. Jeg tok i mot timesvis med oppgulp fra mer eller mindre dritafulle fans som jeg absolutt ikke hadde noe med. For å si det som det er så ble ikke den helgen særlig positiv opplevelse for meg personlig. Hadde det ikke vært for torsdag og fredag, samt selve kampen hadde det vært direkte drita opplevelse. Så vet dere det.

Har dere flere usaklige drittsaker dere vil si til/om meg er jeg tilgjengelig på mail ulfjj@start.no for de som har behov for drittkasting om folk de ikke kjenner.

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Bilder fra helgen
« Svar #7 på: 17. Aug. 2006, 20:02 »
Ulf-Johnny har et svært godt poeng her. Jeg vil på vegne av Team Newutd.com beklage overfor Ulf-Johnny at dette har blitt stående. Reaksjoner burde kanskje vært på sin plass. La oss diskutere saker. Det finnes ingen grunn til å mene at Ulf-Johnny har vært en del av Weiseths måter å gjøre forretninger på. Og flere av innleggene i denne tråden synes jeg er kritikkverdige. Nå har de stått lenge, og jeg lar de fortsatt være her. Jeg vil også oppfordre forfatterne til å komme med beklagelser.
Toon, Toon,
Black and white army

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Bilder fra helgen
« Svar #8 på: 18. Aug. 2006, 10:05 »
Enig. Selv om dette er en bedriten sak har ikke Ulf-Johnny noe med denne saken og gjøre.

Åsmund

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2024
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Bilder fra helgen
« Svar #9 på: 18. Aug. 2006, 10:44 »
Nei det er helt sant. Men ser heller ikke de som sier det er hans feil heller. Syns da heller det er litt merkelig at brukernavnet hans minner mistenkelig mye om Nussc og at han kommer inn på dette forumet for å forsvare dem med nebb og klør!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Bilder fra helgen
« Svar #10 på: 18. Aug. 2006, 13:32 »
Jeg kjenner ikke Ulf-Johnny på noen måte, men jeg oppfatter han som en person som virkelig brenner for supporterklubben. Han øsnker å bidra med det han kan, for at supporterklubben skal bli bedre. Og det må han da få lov til. Selv om alle dere andre bare fokuserer på det negative ved supporterklubbens ledelse.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

nkrystad

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 29
    • Vis profil
Bilder fra helgen
« Svar #11 på: 18. Aug. 2006, 15:50 »
Joakim; det er ingenting positivt å trekke frem fra den "offisielle", skandinaviske supporterklubben til NUFC. Når lederen/lederne styrer slik de gjør, ødelegger dette helheten. Derfor skjønner ikke jeg helt meningen med ditt forsøk på å få oss til å akseptere og vise interesse (slik jeg ser du forsøker i flere tråder).

Newutd.com er den nye vinen, slik er det bare! :wink:
Attack is the best defence!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Bilder fra helgen
« Svar #12 på: 18. Aug. 2006, 19:53 »
Jeg har aldri prøvd å forsvare Weiseths profittjag og svindel av medlemmene. Men jeg har vært medlem av NUSSC så lenge, at jeg har sett hvordan Weiseth har laget noe som kan ligne på en supporterklubb utav noe som stort sett bare var Gutteklubben Grei på Heisatur til Frankrike før den utskjelte Christian Herman Weiseth tok over. Det er det jeg i alle år har prøvd å fokusere på, istedet for å irritere meg over profittjaget og svindelen av godtroende medlemmer.

Og det er det jeg tror Ulf-Johnny også gjør. Det er bare på den måten du fortsatt kan være medlem av NUSSC med en viss grad av verdighet.
Det er selvsagt svært, svært, svært få av medlemmene som liker måten supporterklubben blir styrt på.

Men ser man bort fra Weiseths ekskluderende og smått stalinistiske lederstil, så er det mye positivt med NUSSC.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Bilder fra helgen
« Svar #13 på: 19. Aug. 2006, 22:09 »
Sitat fra: "Åsmund"
Nei det er helt sant. Men ser heller ikke de som sier det er hans feil heller. Syns da heller det er litt merkelig at brukernavnet hans minner mistenkelig mye om Nussc og at han kommer inn på dette forumet for å forsvare dem med nebb og klør!
Jeg forsvarer vel egentlig ingen. Jeg har bare forsøkt å få renset vekk spydighetene og usaklighetene som har vært rettet mot min person. Føler at enkelte har blanda kortene litt her inne. For jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ALDRI har gjort noen noe som helst galt eller vært med på noe organisert svindel/lureri- Derfor meldte jeg meg inn her.
Grunnen til at jeg i det hele tatt stakk huet mitt inn her var det at jeg fikk signaler om at det kunne være skrevet noe om meg her inne. Det ville jeg naturligvis sjekke nærmere.
Er forøvrig glad for å se at flestparten av dere her inne klarer skille sak fra person :-)

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Bilder fra helgen
« Svar #14 på: 19. Aug. 2006, 22:12 »
Sitat fra: "Joakim"
Jeg kjenner ikke Ulf-Johnny på noen måte, men jeg oppfatter han som en person som virkelig brenner for supporterklubben. Han øsnker å bidra med det han kan, for at supporterklubben skal bli bedre. Og det må han da få lov til. Selv om alle dere andre bare fokuserer på det negative ved supporterklubbens ledelse.


Ja Joakim det er slik jeg tenker. Jeg er med for å gjøre et forsøk på å rette opp et frynset rykte. Ser at enkelte mener Thomas er en blåkopi av CW.. La han nå i det minste få en realsjanse til å endre ting. Jeg har i allefall tenkt å gi han en mulighet til å gjøre endringene som trengs for å få klubben på rett vei igjen.