20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Har dere spillt..  (Lest 7821 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

NUFranC

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1652
    • Vis profil
Har dere spillt..
« på: 06. Sep. 2005, 21:19 »
SWOS. Sensible World Of Soccer på Amiga?
Kongespill i tidlig 90 tall :wink:
Who else...... Alan Shearer

Mjoert

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 268
    • Vis profil
Har dere spillt..
« Svar #1 på: 08. Sep. 2005, 22:32 »
Ja! Kongespill når det var populært på 90-tallet. :D
ignert Morten.

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Har dere spillt..
« Svar #2 på: 09. Sep. 2005, 00:49 »
Ja! Kongespill da det var populært på 90-tallet. :D
Toon, Toon,
Black and white army

John Marius

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 627
    • Vis profil
Har dere spillt..
« Svar #3 på: 09. Sep. 2005, 09:27 »
Det spillet til og med jeg hvis det er det man bare kalte Sensible Soccer? Var ett artig spill det!  :D

Rolfern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 919
    • Vis profil
Har dere spillt..
« Svar #4 på: 09. Sep. 2005, 11:45 »
Husker fortsatt Italia 90 med glede. Mitt første møte med datateknologien sine muligheter innen fotballspill. Ellers så elsker jeg fortsatt Nintendo sitt Nintendo World Cup, der hvert enkelt land hadde sine spesielle brassespark.

Sensible Soccer var forøvrig et meget bra spill etter datidens standard. Var det ikke Ruud Gullit som prydet coveret?


En klassiker av de sjeldne!Som det går fram av bildet, så var det ypperlige muligheter til å tackle. Og det var ingen dommer heller. Dersom man tacklet den samme spilleren over lengre tid, så ville han til slutt ligge helt i ro på banen. Spillet kom forøvrig også til Gameboy, men det var uten farger.

Er det noen andre som har opplevet herligheten?
Carr har altfor få landskamper for England!

Bjørn

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1102
    • Vis profil
Har dere spillt..
« Svar #5 på: 09. Sep. 2005, 16:32 »
Det spillet husker jeg godt, det til Nintendo....spilla det MYE asså....dritmorro :D


Bjørn - fun times
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Noreng

  • Gjest
Har dere spillt..
« Svar #6 på: 09. Sep. 2005, 16:40 »
Sitat fra: "Bjørn"
Det spillet husker jeg godt, det til Nintendo....spilla det MYE asså....dritmorro :D


Bjørn - fun times


Er det mulig og skaffe det eller?

Rolfern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 919
    • Vis profil
Har dere spillt..
« Svar #7 på: 09. Sep. 2005, 22:55 »
Du kan spille det på pc via bruk av emulator. Det er bare å google litt så finner du fram til noe som er brukande. Jeg har ikke hatt ork til å fikle med dette selv, men for noen år siden så var det i alle fall fullt mulig å få gjenoppleve Commodore på en pc-skjerm ved hjelp av en sådan emulator. Emulatorene er nok noe mer brukervennlige enn det de var den gang,

Uansett så får du best utnytte av dette med en vaskeekte Nintendo 8-bit med den firkantete kontrollen, og da kan jeg dessverre ikke hjelpe deg. Har en versjon selv, men denne ligger noe bortglemt på et loft, og den dagen jeg skulle finne fram til den innimellom noen gamle stiler og kasseter med Europe så kommer jeg til å befinne meg foran tv-skjermen de neste 24 timene med hånda på kontrollen, kun avbrutt av noen slurker fra en flaske med pils. Forresten bra jeg kom over denne topicen, ellers så hadde det kanskje gått fullstendig i glemmeboken, og da ser jeg ikke bort i fra at det hadde endt på dynga i lag med skolestilene om 17.mai og diktet om skidagen i 5.klasse.

Ellers så kan du jo surfe over diverse nettauksjoner, så finner du kanskje en Nintendo med det medfølgende spillet?
Carr har altfor få landskamper for England!

Fabio

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 72
    • Vis profil
Har dere spillt..
« Svar #8 på: 12. Sep. 2005, 16:02 »
Er det noen som har spilt Graeme Souness Soccer Manager :!:  :P ? Et artig spill.
åtte Chelskji brenne!

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Har dere spillt..
« Svar #9 på: 12. Sep. 2005, 16:09 »
Sitat fra: "Fabio"
Er det noen som har spilt Graeme Souness Soccer Manager :!:  :P ? Et artig spill.


Er det det spillet hvor det er om å gjøre å krangle med flest medspillere og tape mest kamper?
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Har dere spillt..
« Svar #10 på: 12. Sep. 2005, 16:37 »
Sitat fra: "Nordin"
Sitat fra: "Fabio"
Er det noen som har spilt Graeme Souness Soccer Manager :!:  :P ? Et artig spill.


Er det det spillet hvor det er om å gjøre å krangle med flest medspillere og tape mest kamper?


Stemmer det Nordin...
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

plebbster

  • Gjest
Har dere spillt..
« Svar #11 på: 12. Sep. 2005, 17:12 »
Sitat fra: "Nordin"
Sitat fra: "Fabio"
Er det noen som har spilt Graeme Souness Soccer Manager :!:  :P ? Et artig spill.


Er det det spillet hvor det er om å gjøre å krangle med flest medspillere og tape mest kamper?


Hehe.

Har vært borti spillet og det er absolutt ikke underholdene!
(Sier ikke dette bare pga. at jeg hater han )

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Har dere spillt..
« Svar #12 på: 12. Sep. 2005, 20:43 »
Sitat fra: "Rolfern"
Husker fortsatt Italia 90 med glede. Mitt første møte med datateknologien sine muligheter innen fotballspill. Ellers så elsker jeg fortsatt Nintendo sitt Nintendo World Cup, der hvert enkelt land hadde sine spesielle brassespark.

Sensible Soccer var forøvrig et meget bra spill etter datidens standard. Var det ikke Ruud Gullit som prydet coveret?


En klassiker av de sjeldne!Som det går fram av bildet, så var det ypperlige muligheter til å tackle. Og det var ingen dommer heller. Dersom man tacklet den samme spilleren over lengre tid, så ville han til slutt ligge helt i ro på banen. Spillet kom forøvrig også til Gameboy, men det var uten farger.

Er det noen andre som har opplevet herligheten?


Ja, og det er direkte genialt!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Har dere spillt..
« Svar #13 på: 12. Sep. 2005, 21:55 »
Det spele der huska eg, det var ganske små rått ja!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Fabio

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 72
    • Vis profil
Har dere spillt..
« Svar #14 på: 13. Sep. 2005, 07:45 »
Sitat fra: "plebbster"


Hehe.

Har vært borti spillet og det er absolutt ikke underholdene!
(Sier ikke dette bare pga. at jeg hater han )



Syns det var ganske underholdene jeg :wink:
åtte Chelskji brenne!