20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Medlemstur(er), sesongen 2013-14  (Lest 17192 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tremblem

  • Gjest
Sv: Medlemstur(er), sesongen 2013-14
« Svar #15 på: 03. Okt. 2013, 17:02 »
For en eventuell tur anbefales "utrygge" Ryanair, du sitter dritt, kan kjøpe masse piss, men prisen er tipp topp. Det dumme er jo at ruten til Newcastle er lagt ned, men da er det bare å fly til Edinburgh og ta toget ned!

Anbefaler også Oslo - Amsterdam - Newcastle med KLM. Reisetid og pris har i mine tilfeller vært omtrent det samme som å fly til Edinburg og ta tog derifra.  Reiste t/r med KLM sist, og betalte rundt 1800,- Sikkert mulig å få pakkepris hvis man er mange nok.

Skal sies togturen Edinburgh - Newcastle er fin da! Sitte å slappe av på toget med et par Carling mens man tøffer nedover kysten! :)

only1united

  • NewUtd-teamet
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 388
    • Vis profil
Sv: Medlemstur(er), sesongen 2013-14
« Svar #16 på: 03. Okt. 2013, 17:06 »
Fantastisk jobba!  :D

Takk for det! Håper dette skal bli et bra løft for våre medlemmer :)
Keep calm and put Shola on.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Medlemstur(er), sesongen 2013-14
« Svar #17 på: 03. Okt. 2013, 17:34 »
Blir det Weiseth priser da eller?

only1united

  • NewUtd-teamet
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 388
    • Vis profil
Sv: Medlemstur(er), sesongen 2013-14
« Svar #18 på: 03. Okt. 2013, 17:40 »
Blir det Weiseth priser da eller?

Hehe det vet jeg faktisk ikke, for det opplegget der kjenner jeg lite til :) Men kan love at folk ikke blir lurt og at prisene skal være konkurransedyktige og vel så det.
Keep calm and put Shola on.

only1united

  • NewUtd-teamet
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 388
    • Vis profil
Sv: Medlemstur(er), sesongen 2013-14
« Svar #19 på: 04. Okt. 2013, 14:55 »
Toon Army Norway har i samarbeid med Ving har den glede av å tilby våre medlemmer billetter til Newcastles hjemmekamper.

Pris for billett og 2 overnattinger er fra 1695 per pers for to personer i dobbeltrom.
 

Det er også åpnet for påmelding til fellesturen til kampen mot Sunderland hvor vi har en plassbegrensning på 40 medlemmer. Her er det kun lagt opp til 3 netters overnatting, da det vil være et større opplegg rundt kampen. Toon Army har inngått samarbeidsavtale med reisearrangøren Ving om turer til alle hjemmekampene på St. James’ Park. Ving er en del av The Thomas Cook Group, som er Official Travel Partner til Newcastle United. Det betyr at alle kampbillettene som inngår i Vings pakker kommer direkte fra klubben og er 100% offisielle. Ikke noen uoffisielle mellomledd med den risiko det kan innebære.
 

Her er litt praktisk informasjon om vårt nye medlemstilbud:
 

Hvilke pakker tilbyr Ving?
 
Ving tilbyr pakker som inkluderer 2 eller 3 netter på hotell midt i sentrum av Newcastle. En god «English Breakfast» inngår i tillegg til kampbillett. Vil man ha flere netter på hotellet, kan det ordnes på forespørsel.
 

Hvor sitter man på St. James’ Park?
 
Ving har plasser på Sir John Hall Stand. Midt bak det ene målet. Det er god plassering. Får vi sitte ved siden av hverandre på kampen ? Ettersom Ving og søsterselskapet Thomas Cook Sport disponerer faste plasser på St. James’ Park vil man alltid få sitte sammen. Ving garanterer at barn ifølge med voksne aldri blir splittet. Man får da alltid billetter helt ved siden av hverandre. Er man opp til 6-8 personer på samme bestilling vil man også få sitte ved siden av hverandre. Eneste er om man reiser eksempelvis en gruppe på 8 eller flere. Da vil man ikke garantert få helt ved siden av hverandre, men allikevel samlet.
 

Hvor får vi utlevert kampbillettene?
 
Man henter ut kampbillettene sine direkte fra Box Office på St. James’ Park i timene før avspark. Dette skjer med fremvisning av Vings reisedokument og ID. Altså på den sikreste måten.
 

Hvilke hoteller tilbyr Ving?
 
Ving har valgt ut 2 hoteller som begge ligger sentralt i Newcastle. Premier Inn Newcastle Central er rimeligste alternativ. Godt 3 stjerners hotell. Indigo Hotel, er et av de nyeste hotellene i Newcastle. Dette er Vings hotell for de som vil opp i 4 stjerners standard.
 

Kan jeg bestille flybilletter hos Ving?
 
Ja, det er mulig. Men flybillettene er ikke en del av fotballpakken og vil rent avtalemessig bli ansett som en separat bestilling.
 

Hva skjer når kamper flyttes?
 
Ving tilbyr det som trolig er markedets beste betingelser for fotballreiser. Dersom en kamp flyttes mindre enn 36 timer (eksempelvis fra lørdag til søndag) vil Ving endre hotelloppholdet om ønskelig. Beholder du samme antall netter er det ingen gebyr for å endre. Legger du til flere netter, som en følge av endringen, betaler du den ekstra natt pris som Ving tilbyr. Dersom en kamp flyttes mer enn 36 timer og du ikke har mulighet for å reise, vil du få igjen alle pengene for hotellet og kampbillettene.
 

Hvordan bestiller jeg?
 
Enklest bestiller du online på www.ving.no/newcastle Direkte etter bestilling får du en reisebekreftelse per epost. Her står betalingsvilkår og relevant informasjon. Reisedokument får du tilsendt per epost 2 uker før avreise. Du kan også bestille per epost til flex@ving.no eller du kan ringe Ving på 23 15 58 50.
 

Husk at tilbudet er eksklusivt for medlemmer av TAN. Fortsatt ikke medlem? Meld deg inn på www.newutd.no.
 

Se ellers «Viktig å vite» på www.ving.no/newcastle
Keep calm and put Shola on.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Medlemstur(er), sesongen 2013-14
« Svar #20 på: 04. Okt. 2013, 16:46 »
"Jeg samtykker til krav om at alle reisende er supportere av Toon Army Norway"

Holder vel at den som bestiller er medlem?

only1united

  • NewUtd-teamet
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 388
    • Vis profil
Sv: Medlemstur(er), sesongen 2013-14
« Svar #21 på: 04. Okt. 2013, 17:17 »
"Jeg samtykker til krav om at alle reisende er supportere av Toon Army Norway"

Holder vel at den som bestiller er medlem?

Hei,

Nei, alle som bestiller billetter må være medlem hos oss. Hvis ikke kan i teorien ett medlem bestille for en gruppe på 10. TAN tjener ingenting på dette salget. Vi kunne fått 100 kroner per bestilte billett, men valgte til og med å takke nei til dette for å senke prisen ytterligere. Derfor setter vi medlemskap som krav for tjenesten. Men om man er i familie koster medlemskapet 100 kroner. Er man ikke det er prisen 250 (da får man både medlemskap og 3 medlemsblader), så det er en liten pris å betale for så vidt.

//Audun, leder i TAN
« Siste redigering: 04. Okt. 2013, 17:21 av only1united »
Keep calm and put Shola on.

Tremblem

  • Gjest
Sv: Medlemstur(er), sesongen 2013-14
« Svar #22 på: 04. Okt. 2013, 23:15 »
Ser slett ikke verst ut dette. Indigo har jeg ikke bodd på, men Premier Inn Newcastle Central er et kurant hotell som ligger 5 min unna sentrum og 10 min unna St. James'.

Hakiki

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1104
    • Vis profil
Sv: Medlemstur(er), sesongen 2013-14
« Svar #23 på: 07. Okt. 2013, 10:16 »
Ser ut som et helt kanon opplegg  :toon:

Men, er det noen mulighet for å heller få implementert et system der man kan angi hvor mange av de reisende som er medlemmer, og så heller betale en hundrelapp eller to ekstra for de som ikke er medlemmer?

Dersom jeg har lyst å dra på disse turene med kompiser som ikke er Newcastle-supportere virker det litt tullete å måtte melde dem inn i TAN...
Genius by birth. Slacker by choice.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Medlemstur(er), sesongen 2013-14
« Svar #24 på: 07. Okt. 2013, 10:58 »
Billettmuligheter bør jo være en av fordelene man har ved å være medlem. Ikke bare vi som har det sånn. Vi er tre kompiser som prøver å få billetter til Milan - Barca, og der måtte vi melde oss inn alle tre for å kunne søke om billetter.

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
Sv: Medlemstur(er), sesongen 2013-14
« Svar #25 på: 07. Okt. 2013, 17:34 »
Er vanleg hjå andre supporterklubber at alle må være medlem. Så ingen grunn til å klage over det.

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Medlemstur(er), sesongen 2013-14
« Svar #26 på: 07. Okt. 2013, 23:33 »
Synes Hakiki tar opp noe som er relevant, og ser ikke på det som klaging.

Jeg tror løsningen på dette problemet er å innføre en støttemedlemskapsordning der man kan ha status som medlem ved å betale feks 150 kroner. Man får da alle ikke-fysiske fordeler (Fantasy, drakttilbud, rettighet til billetter osv), men ingen plakat, medlemsblader etc. Da kan venner som vil reise med Newcastle-fans meldes inn på den måten til en litt billigere penge, samtidig som vi sparer unødvendige utgifter til utsending av MagZines.

Hva synes folket om det?
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
Sv: Medlemstur(er), sesongen 2013-14
« Svar #27 på: 08. Okt. 2013, 06:52 »
Med andre ord eit "familie" medlemskap. Akkurat det samme som dei har i Man.Utd sin supporterklubb for at folk skal få lov til å søke billetter sammen med hovudmedlemet. 

Blir det fritt fram å søke billetter, kan du risikere at ein guttegjeng på fotballtur der ingen holder med Newcastle kjøper alle billettene før nokon av dei med hjerte i Newcastle får kjøpt (satt litt på spissen)
« Siste redigering: 08. Okt. 2013, 06:54 av Christian »

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Medlemstur(er), sesongen 2013-14
« Svar #28 på: 08. Okt. 2013, 10:42 »
Fritt frem for å søke billetter er det jo ingen som snakker om. Spørsmålet er bare om en som er medlem av TAN kan reise sammen med en som ikke er medlem? Jeg synes det er litt teit om hele reisefølget må være medlemmer av supporterklubben.

Støttemedlemsskap i TAN for ikke Newcastle-supportere høres usannsynlig teit ut. Men det er mulig det bare er jeg som synes det.

Jeg synes opplegget er fantastisk, men jeg synes det er skuffende og en smule teit om alle som reiser MÅ være medlem av TAN. Om en vennegjeng på 6-8 personer der folk holder med forskjellige lag vil reise på fotballtur til England, og se Newcastle mot for eksempel Liverpool, så burde jo det være mulig at den som er Newcastle-supporter kan bestille billetter via supporterklubben?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Medlemstur(er), sesongen 2013-14
« Svar #29 på: 08. Okt. 2013, 17:56 »
Billetter skal jo være en av medlemsfordelene slik jeg ser det. Hvis det plutselig er slik at det er en enorm pågang til en kamp, og det ender med at dette guttegjengen på 8 hvor kun 1 er medlem får 8 billetter, mens en annen kompisgjeng på 4 personer hvor alle er medlemmer kun får 2 billetter fordi andre ikke-medlemmer har fått billetter så blir jo hele poenget med medlemsfordeler borte.