20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Informasjon angående medlemskonkurransen  (Lest 1547 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Informasjon angående medlemskonkurransen
« på: 08. Okt. 2009, 03:42 »
Planen var å kun la medlemmer av TAN få kunne poste i dette underforumet. Da vi lagde de nye sidene prøvde vi å synkronisere brukerne på hovedsiden (medlemmer av TAN) med forumet, slik at man kunne logge inn med samme brukernavn begge plasser, men dette resulterte i flere bugs. Til slutt fant vi ut at det var greiest å ikke synkronisere.

Det gjør at det blir veldig tungvint å gi enkeltbrukere tilgang til ett underforum, spesielt siden det er snakk om 200+ medlemmer. Derfor vurderer jeg å la forumet stå åpent for alle uavhengig om man er medlem av TAN eller ikke.

Når det gjelder medlemskonkurransen skal den selvsagt KUN være for medlemmer, da dette er en av fordelene man får som kontigentbetaler. Det jeg da tenker på er at alle de som ikke har registrert seg i TAN innen f.eks. 1. november, IKKE kan få premie dersom de havner på topp 10 i konkurransen. På den måten forhindrer vi at en fyr som ligger på andreplass to runder før slutt melder seg inn i TAN bare for å få en premie som har høyere verdi enn medlemskapet. Og i tillegg lar vi de stakkars mackem-brukerne få litt glede med å delta i konkurransen vår, selvsagt uten mulighet til å vinne noen premie :)

Vil gjerne ha tilbakemeldinger fra TAN-medlemmer for å høre om dette høres greit ut.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Informasjon angående medlemskonkurransen
« Svar #1 på: 08. Okt. 2009, 13:01 »
Syns egentlig det høres ut som det eneste riktige, jeg!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Jani

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 223
    • Vis profil
Sv: Informasjon angående medlemskonkurransen
« Svar #2 på: 08. Okt. 2009, 13:37 »
ja eg og synes det høres riktig ut!

ratatosk

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1293
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Sv: Informasjon angående medlemskonkurransen
« Svar #3 på: 08. Okt. 2009, 13:52 »
Gjør ikke meg noe å se HAL kjempe i bunnen av resultatlista med sitt ene  poeng :P
sunt pueri pueri puerilia tractant

ErikLi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1068
    • Vis profil
Sv: Informasjon angående medlemskonkurransen
« Svar #4 på: 08. Okt. 2009, 13:56 »
Jeg har forskjellig bruker navn på medlemsiden, forumet. Da vil det vel virke som om jeg ikke er medlem...