20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Konkurranse: Design medlemskort, caps og musmatte! (Kort frist)  (Lest 14026 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Siden vi fikk veldig bra respons på logokonkurransen, har jeg bestemt meg for å kjøre på med en ny premiert designkonkurranse.

Denne gangen er det medlemskortet, en caps og en musmatte som må lages layout til. Problemet er at jeg reiser hjem fra Argentina den 22. juli og noen av effektene tar opptil 10 dager å lage, så vi trenger å ha alt klart innen få dager. Derfor har jeg satt fristen til 10. juli.

Medlemskortet
- Har størrelsen 5x9 cm, hvorav 4x8 cm kan brukes til design.
- Designet bør lages i Corel / Adobe Illustrator.
- Bør ha med "NewUtd.no" ett eller annet sted i tillegg til den obligatoriske TAN-logoen.
- Kan ikke ha mer enn to farger i tillegg til bakgrunnen (hvis f.eks. bakgrunnen er hvit, kan man ha svart og blå i tillegg)

Musmatten
- Størrelse: 20x14 cm.
- Må inkludere TAN-logoen og "NewUtd.no"

Capsen
Ser slik ut:
- Full størrelse: http://bildr.no/view/444881
- Kan ha hvilken som helst farge av de som står nevnt til høyre
- Bør inneholde TAN-logoen.

* Det må lages to bilder. Det ene er logoen som skal brukes på capsen, mens det andre må vise hvordan logoen tar seg ut på capsen (altså logoen "limt på" caps-bildet, om dere skjønner).

Konkurransene er separate. Vinneren av caps-konkurransen får capsen gratis når den er klar, mens vinneren av musmatte-konkurransen får musmatten. Den som lager det beste medlemskortet får 25 % avslag på medlemskap i Toon Army Norway siden kortet er en del av pakken (mens de andre tingene skal selges i shoppen vår).

Dersom samme person vinner alle konkurransene, vil vedkommende få gratis medlemskap i TAN samt caps og musmatte med på kjøpet!

Siden vi har en stram tidsfrist så blir det en noe mindre demokratisk avgjørelse denne gangen. Så sant jeg ikke er i tvil kommer jeg til å bestemme vinnerne selv eller konsultere med teamet.

TAN-logoen som må brukes finner man HER:

PNG

.AI (Laget i Adobe Illustrator)

Forslag sendes til nordin@newutd.no eller (helst) legges ut i denne tråden!

FRIST: 10. juli!!

Håper på mange forslag denne gangen også, selv om det kort tid det er snakk om. Hvis jeg skal lage designet selv så kan fort effektene bli triste saker :)
« Siste redigering: 18. Juli 2009, 03:28 av Nordin »
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
For de som ikke har InDesign, Corel eller Illustrator saa anbefaler jeg et program som heter "Scribus" Fantastisk gratisprogram under GNU-lisens.

MaKo

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 542
    • Vis profil
Sitat
Forslag sendes til nordin@newutd.no eller (helst) legges ut i denne tråden!

Virker som "helst legges ut i denne tråden", og det er jo morsomt for brukerne å se forslagene da:)

Eirik

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 93
    • Vis profil
Edit:
Her er mine forslag til medlemskort og musematte:



Har sendt ai. filene til deg på mail, Nordin. Er ikke tilgjengelig før torsdag.
« Siste redigering: 07. Juli 2009, 20:24 av Eirik »

Eldar

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 69
    • Vis profil
Veldig bra alt dere får til her. Er blitt veldig imponert over dere, skal garantert kjøpe hva enn dere finner på å lage :D stå på! :D

SveinInge

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 215
    • Vis profil
må bare skyte inn et spm: Er capsen "hel" bak, dvs baseballcaps? eller er det sånn teit hull?

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Håper på "New Era"-cap jeg ;)

Det første medlemskortet var bra Eirik :D
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Vikstol

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 16
    • Vis profil
Har laget et lite forslag til caps. Er et veldig enkelt design.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Hehe, du knabba jo hele Eirik sitt design!

Vikstol

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 16
    • Vis profil
Jeg er ikke så alt for kreativ av meg. Prøvde bare å forbedre den litt  :P

Men jeg tar å sletter den forbedringen og lager noe som er litt mer eget.
« Siste redigering: 08. Juli 2009, 12:37 av Vikstol »

Vikstol

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 16
    • Vis profil
Har her laget et forslag til medlemskort.

Jani

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 223
    • Vis profil
det medlemskortet va skikkeli tøft :)

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Det var vel vinneren på medlemskortfronten tror jeg vikstol ;-)

Vikstol

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 16
    • Vis profil
Har også prøvd meg på å lage et forslag til ei musematte. Den er veldig enkel og grei syns jeg.

MaKo

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 542
    • Vis profil
Den TAN logoen må forandres litt tror jeg, der det skal være hvitt er det transparent, så om man limer den inn på en svart bakgrunn blir hele feltet svart (Der skjæra er, om dere skjønner).

http://media.photobucket.com/image/explosion/KEITH1437/EXPLOSION.png
Den bare i blå fargen til TAN logoen, med TAN logoen komme mot deg fra midten hadde vært litt kul musematte :P