20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Morten Gamst Pedersen?  (Lest 18708 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Morten Gamst Pedersen?
« Svar #15 på: 25. Mai 2005, 17:07 »
Sitat fra: "Mushans"
Lange innkast? Vil helst ikke at vi opptrer som Kjelsås..


Så du er imot lange cornere også?

Innkastene til MGP nære cornerflagget blir som en corner å regne.

Målet til Norge igår var noe dritt gett.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Mushans

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 629
    • Vis profil
Morten Gamst Pedersen?
« Svar #16 på: 25. Mai 2005, 17:08 »
Skam at Åge har mistet grepet.. Hoseth er en mye bedre spiller enn Gamst Pedersen som har sine klare begrensinger..
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Morten Gamst Pedersen?
« Svar #17 på: 25. Mai 2005, 17:44 »
Sitat fra: "Mushans"
Skam at Åge har mistet grepet.. Hoseth er en mye bedre spiller enn Gamst Pedersen som har sine klare begrensinger..


 :?

Var på tide Åge fant ut at Hoseth ikkje har noko på landslaget å gjøra jo. Mannen er jo direkte lat.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Morten Gamst Pedersen?
« Svar #18 på: 25. Mai 2005, 18:05 »
Sitat fra: "Benson"
Sitat fra: "Mushans"
Skam at Åge har mistet grepet.. Hoseth er en mye bedre spiller enn Gamst Pedersen som har sine klare begrensinger..


 :?

Var på tide Åge fant ut at Hoseth ikkje har noko på landslaget å gjøra jo. Mannen er jo direkte lat.


Nå må du ikke skryte av Hoseth da Benson :-)

Jeg vil si han er ekstremt lat. Hareide sa nettopp på TV2 sporten at Hoseth har vært dårlig i de siste landskampene.

Kan ikke være mer enig.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Bjørn

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1102
    • Vis profil
Morten Gamst Pedersen?
« Svar #19 på: 26. Mai 2005, 12:30 »
Synes Norge har vært dårlig den siste tiden...den gløden og "Hareide effekten" er lissom borte virker det som, enten det eller så er vi rett å slett ikke gode nok! Er kanskje der det står!

Men MGP er en meget god spiller med en lang karriere forran seg, så om han kommer til NUFC, hadde det vært spennende!

Bjørn - spennende
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Torjus

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 881
    • Vis profil
Morten Gamst Pedersen?
« Svar #20 på: 26. Mai 2005, 12:43 »
Ifølge Henning Berg har det aldri vært noe Hareide effekt over landslaget. Han har bare vært heldig som har fått en god start med Norge.

Jeg har alltid vært for Gamst Pedersen, og mente vi skulle kjøpe han lenge før Souness viste interesse for han. Han er en spiller med stålkondis som springer opp og ned god skuddfot og en dribleglad fyr. Om han er bedre enn Riise, har jeg ikke bestemt meg for enda. Men Riise må jo finne seg i å spille på backen på landslaget!

DanMan

  • Gjest
Morten Gamst Pedersen?
« Svar #21 på: 26. Mai 2005, 14:41 »
Endelig begynner folket å våkne!  :lol:
Husker at da jeg foreslo Gamst'n på det gamle forumet lo flesteparten av det og kom med utsagn som svart og hvitt nå gjør. "Han er ikke god nok fordi han er nordmann". Dette er useriøst  og tvers igjennom ikke gyldig grunn. Jeg mener Gamst'n er god nok for Newcastle (selv om det plutselig ikke skal så mye til). Han har fart, teknikk og ungdommelig mot og arbeidskraft. Såfremt han ikke blir for lik Hoset eller Carew i personligheten (les: Høy på pæra) vil jeg gjerne se ham i Newcastle. Souness gjorde et røverkjøp der altså. Han har i tillegg vist seg god nok for engelsk toppfotball.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Morten Gamst Pedersen?
« Svar #22 på: 26. Mai 2005, 20:31 »
Min eneste innvending mot å kjøpe Gamst Pedersen var at han ikke hadde hatt mer enn én god sesong i Tippeligaen bak seg, og jeg mente han trengte en sesong til i Tippeligaen, for å bli klar for PL. Det har han jo motbevist i Blackburn, men sånt er vanskelig å vite på forhånd. Jeg trodde ikke Gamst skulle kunne hevde seg såpass i PL som han har gjort. En av kandidatene til årets nykommer i PL, for min del.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mushans

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 629
    • Vis profil
Morten Gamst Pedersen?
« Svar #23 på: 27. Mai 2005, 13:26 »
Gamst Pedersen har "imponert" i Blackburn, men er langt fra en spiller som kan løfte oss til Champions Leauge.. Igjen kommer ambisjoner inn i bildet!

Skal vi bli et lag som kjemper om Champions Leauge eller skal vi unngå nedrykk?

Om vi skal unngå nedrykk så: Bring on, Gamst`n!
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Morten Gamst Pedersen?
« Svar #24 på: 27. Mai 2005, 15:14 »
Sitat fra: "Mushans"
Gamst Pedersen har "imponert" i Blackburn, men er langt fra en spiller som kan løfte oss til Champions Leauge.. Igjen kommer ambisjoner inn i bildet!

Skal vi bli et lag som kjemper om Champions Leauge eller skal vi unngå nedrykk?

Om vi skal unngå nedrykk så: Bring on, Gamst`n!


Igjen snakker du imot deg selv. At tro at Hoseth skulle løfte Newcastle til CL plass blir som å tro på julenissen. Hoseth som hadde nok en pinlig forestilling igår. Han har også vært benkesliter for København ved flere anledninger den siste tiden. Noe som ikke akkurat er et kvalitetstegn. Igår fikk han dog starte uten å imponere. Ser ut som om  han har blitt mer opptatt av hvordan han ser ut enn å spille fotball. Det samme kan man si om Carew som bare blir dårligere og dårligere.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Morten Gamst Pedersen?
« Svar #25 på: 27. Mai 2005, 15:17 »
Sitat fra: "Joakim"
Min eneste innvending mot å kjøpe Gamst Pedersen var at han ikke hadde hatt mer enn én god sesong i Tippeligaen bak seg, og jeg mente han trengte en sesong til i Tippeligaen, for å bli klar for PL. Det har han jo motbevist i Blackburn, men sånt er vanskelig å vite på forhånd. Jeg trodde ikke Gamst skulle kunne hevde seg såpass i PL som han har gjort. En av kandidatene til årets nykommer i PL, for min del.


Jeg hadde heller ingen tro på Gamsten, og kunne ikke fatte hvorfor Bobby brukte så mye tid på å se på nordmannen. Der tok jeg skammelig feil. Vet ikke om dere så på programmet om Pedersen på TV, men der var det mange Blackburn supportere som mente han var den beste spilleren de hadde hatt etter Alan Shearer. Det sier vel litt.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Morten Gamst Pedersen?
« Svar #26 på: 27. Mai 2005, 17:00 »
Jeg skjønte jo godt hvorfor Bobby sendte sine betrodde speidere for å se på Gamst Pedersen, og det hadde jeg ingenting imot. Jeg mente bare det var for tidlig å kjøpe gutten, da han hadde for lite erfaring fra Tippeligaen.
Souness gjorde faktisk et røverkjøp der, selv om de to knapt nok rakk å bli kjent før Souness stakk nordover, for å ødelegge for Alan Shearer.
Setter Blackburn-fansen Gamst Pedersen over Hendry, Berg, Duff, Le Saux og Sutton?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Morten Gamst Pedersen?
« Svar #27 på: 27. Mai 2005, 17:49 »
Sitat fra: "Joakim"
Jeg skjønte jo godt hvorfor Bobby sendte sine betrodde speidere for å se på Gamst Pedersen, og det hadde jeg ingenting imot. Jeg mente bare det var for tidlig å kjøpe gutten, da han hadde for lite erfaring fra Tippeligaen.
Souness gjorde faktisk et røverkjøp der, selv om de to knapt nok rakk å bli kjent før Souness stakk nordover, for å ødelegge for Alan Shearer.
Setter Blackburn-fansen Gamst Pedersen over Hendry, Berg, Duff, Le Saux og Sutton?


Nå var vel flesteparten av disse spillerene der før Alan Shearer forlot klubben?

Mulig jeg ordla meg feil, men de mente han hadde vært det beste spilleren klubben hadde hentet siden Alan Shearer forlot klubben.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Mushans

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 629
    • Vis profil
Morten Gamst Pedersen?
« Svar #28 på: 27. Mai 2005, 23:18 »
Sitat fra: "Mushans"
Hoseth som hadde nok en pinlig forestilling igår. Han har også vært benkesliter for København ved flere anledninger den siste tiden. Noe som ikke akkurat er et kvalitetstegn. Igår fikk han dog starte uten å imponere. Ser ut som om  han har blitt mer opptatt av hvordan han ser ut enn å spille fotball.


Hoseth benksliter? Forklar.. Pinlig forestilling? Ja, nå er det et svakt nivå i skandinavisk fotball, men å kalle en banes beste prestasjon for pinlig..

Hoseth er mange klasser over Gamst Pedersen.. Både når det gjelder potensial og nåværende kvaliteter..

Mushans som skal like å se begrunnelsen "benkesliter" på en spiller som har startet samtlige kamper på København dette året..
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Morten Gamst Pedersen?
« Svar #29 på: 28. Mai 2005, 00:47 »
Det er mulig Hoseth er bedre enn Gamst Pedersen, men han har til gode å vise det på landslaget, og ja, det kan virke som om han har blitt mer opptatt av å ligge et par år bak Beckham på hårsveisen, enn å vise hvor god han virkelig er. Han viser det glimtvis, Gamst Pedersen viser sitt potensial og sine kvaliteter mye oftere, både på klubb og landslag, enn Hoseth. Og det er, enten du liker det eller ikke, et faktum, Mushans.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon