20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ville en bytthandel som inkluderte Bellamy og Downing  (Lest 16521 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Ville en bytthandel som inkluderte Bellamy og Downing, vært en god handel for Newcastle? Eller ville dere foretrukket £5-6 millioner for Bellamy ved et salg, for å frigjøre mer penger til andre kjøp?

Downing ville vært en perfekt spiller for Newcastle i mine øyne, og han er verdt langt mer enn £5-6 millionene vi vil få for Bellamy. Souness sier han skal handle inn spillere som har PL erfaring. Skal man erstatte Robert med en slik spiller, så er det nok ikke så veldig mange kvalitetsspillere som vil spille for Newcastle.

Spillere som Duff, Robben, Giggs og Pires er selvsagt utelukket. Hva har vi igjen av kvalitetspillere som kan kle den rollen da?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

BegBie

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 442
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
Re: Ville en bytthandel som inkluderte Bellamy og Downing
« Svar #1 på: 29. April 2005, 16:01 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Ville en bytthandel som inkluderte Bellamy og Downing, vært en god handel for Newcastle? Eller ville dere foretrukket £5-6 millioner for Bellamy ved et salg, for å frigjøre mer penger til andre kjøp?

Downing ville vært en perfekt spiller for Newcastle i mine øyne, og han er verdt langt mer enn £5-6 millionene vi vil få for Bellamy. Souness sier han skal handle inn spillere som har PL erfaring. Skal man erstatte Robert med en slik spiller, så er det nok ikke så veldig mange kvalitetsspillere som vil spille for Newcastle.

Spillere som Duff, Robben, Giggs og Pires er selvsagt utelukket. Hva har vi igjen av kvalitetspillere som kan kle den rollen da?


skal vi selge bellers, så meiner jeg vi må ha han ut av premier league. Bellers er en utrolig dyktig fotballspiller, og skaper kaos for ethvert forsvar. DVS. han kommer til å kose seg mot newcastle sånn vi er pr dags dato.  så nei ikke selg han til boro, heller selg han til bayern.
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Re: Ville en bytthandel som inkluderte Bellamy og Downing
« Svar #2 på: 29. April 2005, 16:31 »
Sitat fra: "BegBie"
Sitat fra: "Asbjørn"
Ville en bytthandel som inkluderte Bellamy og Downing, vært en god handel for Newcastle? Eller ville dere foretrukket £5-6 millioner for Bellamy ved et salg, for å frigjøre mer penger til andre kjøp?

Downing ville vært en perfekt spiller for Newcastle i mine øyne, og han er verdt langt mer enn £5-6 millionene vi vil få for Bellamy. Souness sier han skal handle inn spillere som har PL erfaring. Skal man erstatte Robert med en slik spiller, så er det nok ikke så veldig mange kvalitetsspillere som vil spille for Newcastle.

Spillere som Duff, Robben, Giggs og Pires er selvsagt utelukket. Hva har vi igjen av kvalitetspillere som kan kle den rollen da?


skal vi selge bellers, så meiner jeg vi må ha han ut av premier league. Bellers er en utrolig dyktig fotballspiller, og skaper kaos for ethvert forsvar. DVS. han kommer til å kose seg mot newcastle sånn vi er pr dags dato.  så nei ikke selg han til boro, heller selg han til bayern.


Nå vil Newcastle maks møte Bellamy 2 ganger pr sesong om vi snakker Premier League, mens Downing kan vi bruke i 38 kamper.

Jeg mener det er viktigere å tenke på eget lag enn hva andre foretar seg. Det viktigste for Newcastle nå er faktisk  å handle inn fire spillere som holder klasse. Midstopper, Venstre Back, Venstre ving og en spiss.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Bjørn

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1102
    • Vis profil
Ville en bytthandel som inkluderte Bellamy og Downing
« Svar #3 på: 29. April 2005, 16:33 »
Enig, det mener jeg om alle gode spillere som kommer fra oss til en annen klubb, det verste som kan skje er jo at de kommer til SJP å scorer mot oss ved en senere anledning, eller generelt scorer mot oss (LuaLua eksempelvis), det var bittert da han scora mot oss :( det vil jeg ikke ska skje igjen, spesielt ikke med Bellamy! selg ham til Celtic eller Bayern, eller en annen klubb som er villig til å gi det vi krever for ham, bare den klubben ikke er i PL. Point made....Downing vet jeg ikke noe om som spiller, har ikke fulgt ham noe serlig..så der velger jeg å ikke uttale meg :)

Bjørn
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Ville en bytthandel som inkluderte Bellamy og Downing
« Svar #4 på: 29. April 2005, 16:37 »
Sitat fra: "Bjørn"
Enig, det mener jeg om alle gode spillere som kommer fra oss til en annen klubb, det verste som kan skje er jo at de kommer til SJP å scorer mot oss ved en senere anledning, eller generelt scorer mot oss (LuaLua eksempelvis), det var bittert da han scora mot oss :( det vil jeg ikke ska skje igjen, spesielt ikke med Bellamy! selg ham til Celtic eller Bayern, eller en annen klubb som er villig til å gi det vi krever for ham, bare den klubben ikke er i PL. Point made....Downing vet jeg ikke noe om som spiller, har ikke fulgt ham noe serlig..så der velger jeg å ikke uttale meg :)

Bjørn


Downing er en klassespiller allerede i ung alder. Han har også vært tatt ut i A-lags troppen til England denne sesongen. Minner meg mye om en ung Ryan Giggs i spillestilen.

Om Bellamy skulle signe for Celtic, så er det ingen garanti for at han ikke spiller i Premier League igjen. Jeg mener vi har mer å vinne enn å tape om Bellamy skulle komme tilbake til SJP. Jeg ser for meg Boumsong takler Bellamy et ex antall ganger helt til Bellamy mister hodet og får rødt kort.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

BegBie

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 442
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
Ville en bytthandel som inkluderte Bellamy og Downing
« Svar #5 på: 29. April 2005, 17:28 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Sitat fra: "Bjørn"
Enig, det mener jeg om alle gode spillere som kommer fra oss til en annen klubb, det verste som kan skje er jo at de kommer til SJP å scorer mot oss ved en senere anledning, eller generelt scorer mot oss (LuaLua eksempelvis), det var bittert da han scora mot oss :( det vil jeg ikke ska skje igjen, spesielt ikke med Bellamy! selg ham til Celtic eller Bayern, eller en annen klubb som er villig til å gi det vi krever for ham, bare den klubben ikke er i PL. Point made....Downing vet jeg ikke noe om som spiller, har ikke fulgt ham noe serlig..så der velger jeg å ikke uttale meg :)

Bjørn


Downing er en klassespiller allerede i ung alder. Han har også vært tatt ut i A-lags troppen til England denne sesongen. Minner meg mye om en ung Ryan Giggs i spillestilen.

Om Bellamy skulle signe for Celtic, så er det ingen garanti for at han ikke spiller i Premier League igjen. Jeg mener vi har mer å vinne enn å tape om Bellamy skulle komme tilbake til SJP. Jeg ser for meg Boumsong takler Bellamy et ex antall ganger helt til Bellamy mister hodet og får rødt kort.


flink du er til å se framtia. er det noe mer du kan fortelle? manager i 2007? når vinner vi sesongen neste gang?  :roll:
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Ville en bytthandel som inkluderte Bellamy og Downing
« Svar #6 på: 29. April 2005, 17:39 »
Jeg vil veldig gjerne se Downing i svart og hvitt på St James Park. Jeg vil ikke selge Bellamy til en annen klubb i Premier League. Men jeg klarer også å se fornuftig på dette. Om Villa vil gjøre en byttehandel, er det ikke sikkert det er så dumt å snakke litt med dem.
Toon, Toon,
Black and white army

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Ville en bytthandel som inkluderte Bellamy og Downing
« Svar #7 på: 29. April 2005, 18:03 »
Sitat fra: "Mack"
Jeg vil veldig gjerne se Downing i svart og hvitt på St James Park. Jeg vil ikke selge Bellamy til en annen klubb i Premier League. Men jeg klarer også å se fornuftig på dette. Om Villa vil gjøre en byttehandel, er det ikke sikkert det er så dumt å snakke litt med dem.


Middlesbrough mener du vel  :)
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Ville en bytthandel som inkluderte Bellamy og Downing
« Svar #8 på: 29. April 2005, 18:05 »
flink du er til å se framtia. er det noe mer du kan fortelle? manager i 2007? når vinner vi sesongen neste gang?  :roll:[/quote]

Takk for komplimentet

Manager i 2007 er nok garantert Shearer

Jeg regner med at du mener Premier League. Den vil nok ikke Newcastle vinne i våres levetid.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Ville en bytthandel som inkluderte Bellamy og Downing
« Svar #9 på: 29. April 2005, 18:19 »
Synes forresten Rolfern har et meget godt poeng.

Sitat fra: "Rolfern"
For å skyte inn litt kritikk her:

Kan ikke folk lære seg å sitere andre sine innlegg?Skal man sitere, så fjern det man ikke siterer direkte. Utrolig uoversiktlig å lese et innlegg som siterer 4-5 andre innlegg.

Ikke meningen å virke grinete, men jeg synes at det er best med innlegg uten for mye sitering om det ikke er relevant. Om jeg skulle være den eneste som mener dette, så får dere bare fortsette.
Toon, Toon,
Black and white army

BegBie

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 442
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
Ville en bytthandel som inkluderte Bellamy og Downing
« Svar #10 på: 29. April 2005, 22:50 »
Sitat
Newcastle United manager Graeme Souness has played down speculation linking Middlesbrough winger Stewart Downing with a move to St James'.

Souness told Sky Sports News: "It is the first I have heard of it.

"I am not going to talk about individual players at this time.

"All we are focused on are the last four games and trying to win a game tomorrow against Crystal Palace.

"That is all you can focus on, not on who is coming and who is going."
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Ville en bytthandel som inkluderte Bellamy og Downing
« Svar #11 på: 01. Mai 2005, 12:21 »
Agenten til Downing snakker ut om framtiden til Downing:

Downing only penned a new long-term contract last season but Elliott outlined that plans are afoot for a revised deal.
"The first I heard of any talk about Stewart and Newcastle was on the television last week but I've never had any contact from them," Elliott told The Sunday Sun.
"Of course you never know but we're actually in the process of improving and extending Stewart's contract which you would expect with the development he's made this season.
"Stewart signed a new four-and-a-half year deal last season and is very happy at Middlesbrough and happy to stay until they tell him otherwise.
"But he's had an exceptional year so we're in the early stages of talking about lengthening his existing deal.
"If Middlesbrough look after him in the correct way on and off the pitch he wouldn't want to leave the club."
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Ville en bytthandel som inkluderte Bellamy og Downing
« Svar #12 på: 01. Mai 2005, 14:16 »
Downing? Det navnet klinger godt i mine ører. Slike spillere er bra for klubben. Håper virkelig at vi bytter oss til ham.

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Ville en bytthandel som inkluderte Bellamy og Downing
« Svar #13 på: 01. Mai 2005, 14:30 »
Jeg vil helst ikke se en så forbannet god spiller gå til en rivaliserende klubb. Han kommer til å herje vilt mot oss i Tyne-Tees derbyene neste sesong om så skjer. Det er akkurat det samme som om dama di nettopp har slått opp med deg. Du bryr deg ikke så veldig om hun finner seg en ny som du ikke kjenner, men dersom hun går til bestekompisen din blir du jævlig forbanna og misunnelig.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Bjørn

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1102
    • Vis profil
Ville en bytthandel som inkluderte Bellamy og Downing
« Svar #14 på: 01. Mai 2005, 14:56 »
Sitat fra: "Nordin"
Jeg vil helst ikke se en så forbannet god spiller gå til en rivaliserende klubb. Han kommer til å herje vilt mot oss i Tyne-Tees derbyene neste sesong om så skjer. Det er akkurat det samme som om dama di nettopp har slått opp med deg. Du bryr deg ikke så veldig om hun finner seg en ny som du ikke kjenner, men dersom hun går til bestekompisen din blir du jævlig forbanna og misunnelig.


Helt enig....men jeg blir misunnelig uansett om jeg kjenner typen eller ikke, slik som i går...men drit i det...point made :)
Vil egentli ikke se Bellars i PL i det hele tatt...kommer til å gråte på drakta mi, med nr 10 Bellamy på ryggen!!


Bjørn - ikke akkurat pikenes jens, heter jo Bjørn :P
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads