20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Hellas Verona  (Lest 3376 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Hellas Verona
« Svar #15 på: 06. Aug. 2017, 23:31 »
Ja, vi trenger en spiss inn! Mitro senker tempoet alt for ofte, og får heller ikke veldig mye til. Synes han virker litt utrent, faktisk.. (og eg liker virkelig Mitro!) Og som Anders påpeker, så er Gayle mye skada..

No har De Jong operert som spiss de to siste gangene han har kommt inn, og det er jo helt forferdelig å se på!🙈


Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Hellas Verona
« Svar #16 på: 07. Aug. 2017, 03:31 »
Så et bilde av Mitro tidligere i sommer, der så han veldig godt trent ut! Så tviler nok på at han er utrent ;) ;)

Men storebror de Jong er nok ikke i nærheten av å være en like god spiss som lillebror. Selv om han ikke akkurat viste det hos oss (ble brukt brutalt feil!!!).
Siem skal være playmakeren, ballfordeleren offensivt. Funket vel meget bra som skyggespiss i Ajax, men det er jo en helt annen rolle enn midtspiss/oppspillspunkt på topp/målsnik etc. Skal vi ha en god sesong, er vi avhengig av å bruke spillerne der de er best (unntak i kriser), og hvor vi får brukt de kvalitetene Rafa mener de bringer til laget (godfot-teorien).

Vi har hatt en god pre-season ut ifra hva jeg har lest, og trenger bare et par spillere til inn, så får vi se hvordan det går. Jeg har troa!!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Hellas Verona
« Svar #17 på: 07. Aug. 2017, 12:53 »
Fair enuff, Anders😂 Synes uansett at han virker ukonsenrert i avleveringene sine, og dette stopper spillet alt for ofte! Og eg mener fremdeles at en ny spiss bør prioriteres👌