20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Manchester United 05.04.2014 16:00  (Lest 20651 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
http://www.shieldsgazette.com/sport/football/newcastle-united/sissoko-injury-blow-for-newcastle-ahead-of-man-united-clash-1-6538893

Kan starte med å si at Sissoko er skadd og i følge han selv (via Twatter) ute i 2-3 uker.
Dette allerede fyrverkeriet av et uforutsigbart krutpacket av et lag blir da enda mer spennende tenker jeg. Ben Arfa er nok persona-non grata etter at han alene må ta skylden for at vi lå under ved pause mot Soton.

Forventer svært lite fra denne kampen. Med Sissoko ute mister vi kanskje den viktigste offensive spilleren vår siden Cabaye ble solgt. Ikke at det betyr Sissoko har vært annet enn høyst ordinær denne perioden - men han gir oss en form for håp om at noe utenom det vanlige kan skje på motsatt banehalvdel.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Manchester United 05.04.2014 16:00
« Svar #1 på: 03. April 2014, 13:43 »
...men han gir oss en form for håp om at noe utenom det vanlige kan skje på motsatt banehalvdel.

Med utenom det vanlige menes vel noe som helst.
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Manchester United 05.04.2014 16:00
« Svar #2 på: 03. April 2014, 13:48 »
Det er alltid Ben Arfa som får skylda når vi gjør dårlige kamper. Merkelig nok får han aldri æren når vi gjør gode kamper. Det er så utrolig greit å ha noen å skylde på. Eller hva, Alan?

Jeg trygler og ber om at Remy er tilbake, da har vi en fair sjanse til å vinne denne kampen. Og slik terminlista ser ut fremover, så regner jeg dette som vår største sjanse til tre poeng. Jeg har også så utrolig lyst til å slå Manchester United i begge sesongens kamper.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Manchester United 05.04.2014 16:00
« Svar #3 på: 03. April 2014, 14:05 »
Dette kan bli en *meget* ubehagelig kamp å se. Nesten så jeg gruer meg litt...

På den annen side er det gjerne mot slike lag vi plutselig bestemmer oss for å spille fotball. *krysser fingre*
« Siste redigering: 03. April 2014, 14:10 av ElvenKind »
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Manchester United 05.04.2014 16:00
« Svar #4 på: 03. April 2014, 14:52 »
Jeg trygler og ber om at Remy er tilbake, da har vi en fair sjanse til å vinne denne kampen. Og slik terminlista ser ut fremover, så regner jeg dette som vår største sjanse til tre poeng. Jeg har også så utrolig lyst til å slå Manchester United i begge sesongens kamper.
Remy er ute. Manu er ligaens beste bortelag. Vi har Swansea og Cardiff hjemme igjen. Støtter den siste setningen dog..

Kanskje en elendig sesongavslutning vil gjøre ledelsen oppmerksom på hvor nødvendig det er med forsterkninger, og hvor skjelettmagret tynn stallen er. Cardiff sin benk sist runde så mer spennede ut enn nufc sin. Slik skal det ikke være!
« Siste redigering: 03. April 2014, 14:55 av Fluffy »

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Manchester United 05.04.2014 16:00
« Svar #5 på: 03. April 2014, 15:05 »
                            Elliot
  Santon Williamson Coloccini Haidara
                      Tiote Anita
        Ben Arfa Marveaux Gouffran
                          Cisse

Ikke spesielt imponerende oppstilling, men det beste jeg kan komme på. Hiv inn på Armstrong siste 20 om Cisse er totalt ute av det. Iallefall ikke dette tullet med Shola inn.

Rudi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 606
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Manchester United 05.04.2014 16:00
« Svar #6 på: 03. April 2014, 15:08 »
Skal over og se denne, og det blir første gang jeg ser Newcastle live. Skal atpåtil se den sammen med en kompis som er ManU-supporter. Hadde unektelig vært veldig moro å ta en dobbel over ManU, men jeg frykter vel heller at dette blir kampen hvor 50 000 synger "sacked in the morning" til Pardew.

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Manchester United 05.04.2014 16:00
« Svar #7 på: 03. April 2014, 21:40 »
Prøvde å sette en hundrings på 4-0 til Man U før bet365 slo seg vrang.
Uansett hvor mange spillere Man U måtte hvile så tror jeg at vi blir slaktet. Kampen mot Soton var helt grusom og er jo typisk oss at vi ikke kommer sterkt tilbake.
Er en fyr på 2. plass som puster meg i nakken i en liga på fantasy som har Rooney på laget.. så nå skjelver jeg i buksene.

Blir spennende å se hvilket lag Pardew stiller med, men jeg frykter 4-4-2 med dobbel Ameobi :pard:

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Manchester United 05.04.2014 16:00
« Svar #8 på: 04. April 2014, 08:18 »
Eg trur ikkje me verte "slakta", men ser føre meg at Scums har kontroll heile kampen og skårar 3. Me fortsetje å spela slik me har gjort sidan heima mot Stoke. Det vil sei dritdårleg.
Gruar meg til å sjå elendig fotball frå oss nok ein gong, men kjem til å sjå kampen i morgon.
Er det noko sjanse for at Pardew sit uttrygt etter denne sesongen? Har mine tvil, men det er so frustrerande at me er vorte eit lag som West Ham, Stoke, Crystal Palace, Hull, Villa osv.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Manchester United 05.04.2014 16:00
« Svar #9 på: 04. April 2014, 11:35 »
Per dags dato holder vi helt klart nivået til et lag på nedre halvdel av tabellen. Med en manager som heller ikke virker interessert i å forsøke utløse det vi har av potensiale offensivt - blir det ihvertfall slik. Kan vel ikke ha tatt veldig mange fler poeng enn eksempelvis Mackems siden nyttår?

...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

darkshark

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 787
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Manchester United 05.04.2014 16:00
« Svar #10 på: 04. April 2014, 12:45 »
Alltid vært en fin ramme rundt dette oppgjøret, alltid vært nervøs og spent, men jeg har nok aldri vært mer likegyldig enn nå. Det synes jeg er for jævlig for å si det rett ut. Det skyldes vel at jeg er preget av en lang og trasig sesong, selv om 1.halvdel var godt godkjent. Men i det siste har vi fremstått som en nitrist gjeng uten vinnevilje og det har blitt rekordmange stortap denne sesongen. Men jeg skal nok sette meg ned å se kampen som vanlig..
Nå er ligasesongen til begge lag over og det kan prege matchbildet, og Man Utd vil kanskje/forhåpentligvis for vår del ha et større fokus mot Bayern-kampen enn denne.

Elliott, Williamson, Coloccini, Haidara, Tiote, Anita, Ben Arfa og Cisse er dem jeg vil se. Resten er jeg likegyldige til..
« Siste redigering: 04. April 2014, 12:49 av darkshark »

Skjæren

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 485
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Manchester United 05.04.2014 16:00
« Svar #11 på: 04. April 2014, 12:48 »
Jeg er også interessert i å se en tabell for andre halvdel / etter jul. Tror ikke vi ligger på 9. der.

Angående kampen; forventer absolutt ingenting, og klarer egentlig ikke bry meg. Vil bare bli ferdig med sesongen, og få noe nytt å se frem til - altså neste sesong - som om jeg ikke har store forhåpninger der heller.


Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Manchester United 05.04.2014 16:00
« Svar #12 på: 04. April 2014, 14:11 »
Jeg trygler og ber om at Remy er tilbake, da har vi en fair sjanse til å vinne denne kampen. Og slik terminlista ser ut fremover, så regner jeg dette som vår største sjanse til tre poeng. Jeg har også så utrolig lyst til å slå Manchester United i begge sesongens kamper.
Remy er ute. Manu er ligaens beste bortelag. Vi har Swansea og Cardiff hjemme igjen. Støtter den siste setningen dog..
ManU er gode borte, men de har delt ut trepoengere i hytt og gevær denne sesongen, og jeg mener realistisk vi har større sjanse for å slå et bedre lag, enn et dårligere lag. Swansea er sannsynligvis for gode for oss, og Cardiff kan jeg garantere at vil mer enn oss, og kommer til å vinne på det. Er det noe jeg er helt, helt, helt sikker på, så er det at vi taper mot Cardiff. Uansett om deres skjebne er beseglet eller ikke. Den kampen vinner vi GARANTERT ikke. Til det er Solskjærs gutter altfor dårlige.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

PeterH

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 415
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Manchester United 05.04.2014 16:00
« Svar #13 på: 04. April 2014, 23:19 »
Det blir vel ca samme lagopstilling som forrige kamp, med en innlagt taktisk genistrek av Pardew der Ben Arfa får som jobb å passe på Rooney. Haidara må sikkert på benken igjen.

               Elliot
Mbiwa Willy Colo Dummett
     Ben Arfa     Tiote
      Anita     Gouffran






      De Jong     
                     Cisse
« Siste redigering: 04. April 2014, 23:21 av PeterH »

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Manchester United 05.04.2014 16:00
« Svar #14 på: 04. April 2014, 23:22 »
Pardew har vel sagt at det er fem spillere som startet forrige som bli benken til denne. Mbiwa starter ikke. Santon inn. Tror ikke Cisse starter heller. De Jong og Shola.
Nei.