20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chelsea - Newcastle, søn 15. mai  (Lest 25494 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Chelsea - Newcastle, søn 15. mai
« Svar #150 på: 15. Mai 2011, 16:31 »
Ja Simpson var svak. Likte at Ranger fekk assist og likte det eg såg av Ameobi jr.
Deilig resultat.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Chelsea - Newcastle, søn 15. mai
« Svar #151 på: 15. Mai 2011, 16:32 »
JAAADAAAAAAA!!! Fy faen så gutta fortjente dette!!!!!!!!!! Vi kunne fort ha tatt alle tre poengene. Chelsea hadde skapte nesten ingenting.. Som jeg sa sliter laget med å skape sjanser i åpent spill, og begge målene kom naturligvis på dødballmål. De har absolutt null bevegelse og kampen i dag viser hvorfor et antatt svakere lag i Scum vant ligaen!

Uansett så stolt av gutta og av Pards som bøtta inn på talent..Det beste av alt var at alle som kom innpå gjorde jobben godt...Sammy overrasket stort. Ferguson var solid og Lua Lua ok. Bortsett fra slurvefrisparket fra Enrique var han kjempegod i dag. Colo hadde en fantastisk 2. omgang.  Shola og Løven var ikke særlig synlig fremover, MEN de gjorde en god jobb bakover. Det er vanskelig å komme seg i angrep når vi ligger så dypt. Synes egentlig hele laget spiller godt. Synd Krul bommet på ballen, men det må vi forvente med en så ung keeper.
« Siste redigering: 15. Mai 2011, 16:33 av InspectorC »

Sholadinho

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 443
    • Vis profil
Sv: Chelsea - Newcastle, søn 15. mai
« Svar #152 på: 15. Mai 2011, 16:32 »
S. Taylor MOTM. Herlig innsats i dag!

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Chelsea - Newcastle, søn 15. mai
« Svar #153 på: 15. Mai 2011, 16:33 »
Dette var fantastisk.

Hadde ingen tro på poeng i den matchen her, til tross for at gullet var avgjort.

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Chelsea - Newcastle, søn 15. mai
« Svar #154 på: 15. Mai 2011, 16:36 »
Synes ungguttalegger inn mye godt arbeide i dag. Assist av Ranger (samt han vanlige evne ti å lage kvalm), Sammy løper og løper, samt at han viste en helt usaklig spenst på kampen om et par baller (headinger på midtbanen). Ferguson fikk vise MYE og ser virkelig ut som en up-and-coming ving. Litt mer vekttrening er nok påkrevd though :)

Tror nok Pardew kommer til å beholde et par av dem på St James neste sesong.

Synes forøvrig vi må prøve noe nytt med høyrebecken vår. Foruten å rygge inn til egen målstrek eier Simpson enten ikke gode nok sko eller balanse. Er engstelig hver gang han utfordres.

Uansett svært fornøyd med resultatet i dag!
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Chelsea - Newcastle, søn 15. mai
« Svar #155 på: 15. Mai 2011, 16:36 »
Veldig morsomt med de unge som kom inn. Lualua lagde sjansen som ga corneren og Ranger får assist på corneren. S. Ameobi var også en positiv overaskelse. Dette lover godt for fremtiden..

dagr

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 143
    • Vis profil
Sv: Chelsea - Newcastle, søn 15. mai
« Svar #156 på: 15. Mai 2011, 16:39 »
Simpson bør helt klart erstattes til neste sesong, han klarer ikke å stoppe noen/noe på høyresiden, rygger i det uendelige, burde vært i kroppen på Alex på målet (som Krul ikke burde feilberegnet :-p)

Men alt i alt, veldig bra med uavgjort borte mot sjelski, med såpass redusert lag! :-)

NUFC

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 260
    • Vis profil
Sv: Chelsea - Newcastle, søn 15. mai
« Svar #157 på: 15. Mai 2011, 16:40 »
S. Ameobi x2 på topp mot WBA!!
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Chelsea - Newcastle, søn 15. mai
« Svar #158 på: 15. Mai 2011, 16:41 »
En merkelig fotball kamp,, blir nok en lignende kamp mot wba,, ingen som har noe å spille for.
Syns Begge Taylor var gode i dag,, R. taylor er meget trygg defensivt, noe jeg savner med Nolan, samtidlig kommer han på mange sugne løp i boksen som nolan. S. Taylor er livsfarlig på dødball og er mye tryggere med ball en Williamson. Syns Jonas var skummel i en rolle bak en spiss, dette er nok noe som blir prøvd ut med tanke på at Ben arfa skal inn i denne rollen neste sessong, er også positivt at Jonas passer inn der.. Possitivt med unge spillere, men vil se de fra start siste hjeme kamp!
« Siste redigering: 15. Mai 2011, 16:43 av Tommyok »

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Chelsea - Newcastle, søn 15. mai
« Svar #159 på: 15. Mai 2011, 16:41 »
Deilig med poeng idag!

Synes Saylor er vår beste idag, men resten av forsvaret var også veldig bra.. (Simpson roter en del, som vanlig, men..)
Enrique spiller bedre enn på lenge, og det er synd at det frisparket han gir vekk ender med mål imot! Ekstra synd er det at Krul totalt bommer på ballen, og driter seg ut!
Ellers synes eg at Ferguson er bra idag! Mens Shola suger kraftig! (Her trengs det nye spisser i sommer)

Er også bra at unggutta får sjansen, og de klarer seg bra, spør du meg..
Deilig med Ranger-assist også!

Da er det bare til å gå får 3poeng i neste kamp, noe eg har troa på! 

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Chelsea - Newcastle, søn 15. mai
« Svar #160 på: 15. Mai 2011, 16:43 »
Går for en komfortabel seier mot WBA, og 8. plass! :D

Men det må være fryktelig lenge siden vi har hatt så god statistikk i London? Synes kampene vi har spilt i London har vært ganske gode.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

AK84

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 470
    • Vis profil
Sv: Chelsea - Newcastle, søn 15. mai
« Svar #161 på: 15. Mai 2011, 16:54 »
Enig i at Simpson ikke er gode nok på høyrebacken. satser på Pardew har en og annen høyreback på blokken for Perch har heller ikke vist seg å være god nok.... Men sterkt poeng i dag  8)

Tim S

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1114
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Sv: Chelsea - Newcastle, søn 15. mai
« Svar #162 på: 15. Mai 2011, 16:56 »
Deilig med poeng idag!

Synes Saylor er vår beste idag, men resten av forsvaret var også veldig bra.. (Simpson roter en del, som vanlig, men..)
Enrique spiller bedre enn på lenge, og det er synd at det frisparket han gir vekk ender med mål imot! Ekstra synd er det at Krul totalt bommer på ballen, og driter seg ut!
Ellers synes eg at Ferguson er bra idag! Mens Shola suger kraftig! (Her trengs det nye spisser i sommer)

Er også bra at unggutta får sjansen, og de klarer seg bra, spør du meg..
Deilig med Ranger-assist også!

Da er det bare til å gå får 3poeng i neste kamp, noe eg har troa på! 

Bra kamp, og Ferguson blir jo bare bedre og bedre. Jonas var farlig i den nye posisjonen.

Syns ikke Shola var dårlig i dag, jobber flittig tilbake og vinner mange baller på midtbanen. En som jeg ikke syns er god i dag er Løven, bare klager og syter.

I forsvar er Colo og Taylor helt konge, Simpson beviser nok en gang han ikke er god nok, og Enrique har som vanlig noen svake involveringer og plutselig er han der med glimrende spill.
Newcastlesupporter siden 1992

VepsoO

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1520
    • Vis profil
Sv: Chelsea - Newcastle, søn 15. mai
« Svar #163 på: 15. Mai 2011, 16:57 »
Taylor & Taylor, Colo og Enrique var råe i dag. Deilig kamp =)
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

wiigen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 458
    • Vis profil
Sv: Chelsea - Newcastle, søn 15. mai
« Svar #164 på: 15. Mai 2011, 17:01 »
Virker den unge Ferguson litt utsatt for skader? Eller er det bare noe som kan fikses med noen repetisjoner på styrkerommet?

Han måtte byttes ut i forrige kamp han starta mot Wolves og i denne - begge hendelser skjer hvor han ikke har vært i noen slags duell i forkant.
he shagged your lass, taylor shagged your lass