20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011  (Lest 367573 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #705 på: 04. Jan. 2011, 12:42 »
Bridge er ikke noe bedre enn Enrique, og jeg tviler på at han er interessert i å gå fra benken i City til benken i Newcastle. Dette er nok bare bullshit.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #706 på: 04. Jan. 2011, 13:28 »
Ja takk, men usikker på hvor god han er. Tror ikke han er så god at han forsterker førstelaget.
Kansje kjøpe og evt låne han ut til et championship lag, slik at han for prøvd seg. Bedre nivå der enn league 1.

Bridge nei tak, mye skadet og høy lønn.
Ja til bruk av vår egen Ferguson og evt heller få inn Van Anholdt.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

David 7

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 275
  • Goliath
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #707 på: 04. Jan. 2011, 13:34 »
Jeg håper på Bentley. Men sier ikke neitakk til Krancjar heller. Hvorfor ikke begge til eg ok pris, eller en av dem på lån.

Dette hadde løst litt av problemer vårt på kantene. Med Bentley/Krancjar på høyrekant, vil også Barton komme sentralt sammen med Tiote og så har vi Jonas på venstrekant. Nolan vil bli flyttet opp i hengende spiss-rollen. Carroll, Ameobi, Løva og Ranger (Best) kan rullere på enten enslig spiss eller i spann med Nolan.

Og hvorfor ikke hente Bridge på lån, om det er mulig. Det ville vært en glimrende backup bak Enrique. Jeg har i 10 år ventet på Bridge, siden vi alltid har vært linket med ham. Men nå har vi en bedre venstreback, ironisk nok blir han en backup, igjen.

Resten av plassene synes jeg vi har en ok dekning på.

                            Harper

Simpson - Colo - Tayls - Jose Enrique/Bridge

Bentley/Krancjar - Barton - Tiote - Jonas
                     
                       Nolan
                                Caroll etc

Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hår

 Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme år som Ginola ga sitt

 Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

 HOWAY!

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #708 på: 04. Jan. 2011, 13:38 »
Nottingham Forest are chasing Newcastle United striker Leon Best.
The News of the World says Forest boss Billy Davies is moving for the former Coventry City star.
Best is available from Newcastle, though manager Alan Pardew is reluctant to part with him until he finds himself a new striker signing.

Ja, useriøs avis. Men har Forest noen spillere som kunne vært aktuelle for oss og inngått i en byttehandel?
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #709 på: 04. Jan. 2011, 14:44 »
Synes det er ganske skremmende at Bentley og Keane er big-names. Herregud, avdanka PL-spillerne som sliter benk, føler vi henter en ny Duff her. Det kan sikkert være greit, men som Parker nevner, ikke under 5mp, det er de ikke verdt noen av de. Bridge føler jeg blir bare tull å hente, Enrique er mer enn god nok, og om det er ett sted vi skal hente talent så er det v.backen. Vi trenger spiss og midtbane.

Nå er vel Afrika mesterskapet rett rundt hjørnet ogå, så kan ikke akkurat si jeg gleder meg til kamper uten Sjeiken vår...
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #710 på: 04. Jan. 2011, 14:46 »
Det er vel ikke noe afrikamesterskap før i 2012 tror jeg.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #711 på: 04. Jan. 2011, 14:52 »
http://www.sportingo.com/football/a17416_newcastle-running-sign-barcelona-defender

Despite signing Steven Taylor up to a new long term deal, Newcastle are looking for an extra central defender and have taken note of Militos loan request. Manager Alan Pardew would like to pair Milito with his compatriot Fabricio Coloccini and should not have too many problems convincing owner Mike Ashley to sanction a deal.


Haha, en som prøver å legge 1+1 sammen, ja.

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #712 på: 04. Jan. 2011, 15:18 »
En av Spurs sine beste ITK'er på Twitter melder at Gio, Bentley og Keane er på vei ut. Håper vi signerer Bentley, men ikke til en hver pris. Keane er "over the top", mens Gio er for veik for PL.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #713 på: 04. Jan. 2011, 15:19 »
Jeg tror det stemmer, men jeg tror heller ikke at vi vil si ja til noe slikt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #714 på: 04. Jan. 2011, 15:20 »
En av Spurs sine beste ITK'er på Twitter melder at Gio, Bentley og Keane er på vei ut. Håper vi signerer Bentley, men ikke til en hver pris. Keane er "over the top", mens Gio er for veik for PL.
Hvem er denne ITK'en?

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #715 på: 04. Jan. 2011, 15:35 »
Jeg hater Tottenham og Redknapp noe intenst. Carroll blir, og de kan beholde utskuddene sine.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7619
    • Vis profil

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #717 på: 04. Jan. 2011, 15:37 »
En av Spurs sine beste ITK'er på Twitter melder at Gio, Bentley og Keane er på vei ut. Håper vi signerer Bentley, men ikke til en hver pris. Keane er "over the top", mens Gio er for veik for PL.
Hvem er denne ITK'en?
Phantom of the Lane
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #718 på: 04. Jan. 2011, 15:40 »
Jeg hater faktisk ikke Tham. De har klart å havne der de er pga kløktige kjøp. Det er mer enn man kan si om City og Chelsea, som begge går med rekordunderskudd.

Forøvrig tror jeg Carroll aldri blir solgt. For det første lever han drømmen i sin favorittklubb. For det andre kommer fansen til å gå klikke på Ashley fullstendig hvis så skjer. Dessuten er det bare tull at Tham er en større klubb enn Castle. Vi har bedre supportere, større stadion (som vil bli større når vi først klarer å vinne noe) og har større potensiale enn de fleste..

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #719 på: 04. Jan. 2011, 15:41 »
En av Spurs sine beste ITK'er på Twitter melder at Gio, Bentley og Keane er på vei ut. Håper vi signerer Bentley, men ikke til en hver pris. Keane er "over the top", mens Gio er for veik for PL.
Hvem er denne ITK'en?
Phantom of the Lane
Hva heter han på Twitter da? :P