20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Pardew  (Lest 575681 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #3330 på: 11. Nov. 2016, 14:23 »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

alop123

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 825
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #3331 på: 11. Nov. 2016, 14:28 »
Haha, kje vanskelig å sjå kem faren e😆😆😆
Venter i spenning...

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #3332 på: 16. Nov. 2016, 14:48 »
http://www.mirror.co.uk/sport/row-zed/official-crystal-palace-been-worst-9271097

Den dårligste poengfangsten av noe profesjonelt lag i 2016 i England - Crystal Palace.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #3333 på: 16. Nov. 2016, 19:08 »
Han bruker litt tid på å komme inn i det, men før eller siden setter han pardewgiret inn. Hehehe
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #3334 på: 29. Nov. 2016, 18:07 »


Må bare elske True Geordie av og til. Er så sykt spot on

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #3335 på: 29. Nov. 2016, 18:30 »
En ting jeg lurer på..

I sin biografi nevner Joey Barton at han var ekstremt negativ til ansettelsen av Pardew. Det kom jo også VELDIG tydelig frem etter seieren mot Liverpool i hans første kamp. Men i nesten samme setning sier han at Pardew er kanskje den beste treneren han har hatt.

Også Cabaye gikk til CP pga Pardew.

Hva er det som går galt for Pardew? Da tenker jeg ikke nødvendigvis på alle de latterlige medieopptredene, og alt tullet han lurer av seg til pressen.
Er han fantastisk på trenerfeltet, men faller gjennom som manager? Har han uflaks i sine klubber (skader, overganger ++)?

Dette er ikke noe forsvar til Pardew, for jeg var glad da han forsvant. Men synes det hele er så merkelig.
Kanskje han, i likhet med McClaren, faller gjennom som manager, men er en veldig dyktig trener?
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #3336 på: 29. Nov. 2016, 21:46 »
Har helt sinnsykt vansker for å gi han the benefit of the doubt om noe som helst. Hadde han vært en OK trener så hadde ikke lagene hans sett heelt forbanna håpløs ut defensivt, offensivt, på dødball og på motivasjonen.


At Cabaye sier at han gikk til CP pga AP er vel helt normalt. Han gikk dit vel siden de var villig til å matche lønnen og var beste alternativ i PL slik at han kunne komme inn igjen i landslagsvarmen. Når han fikk det uunngåelige spørsmålet om han gikk dit pga AP er han jo tvunget til å si ja. Lett stjerne å få i boken av manageren.

Hva angår Barton var jo han bare med på en grei sesong av AP hvor han red på laget som CH hadde bygget. Barton har vel som regel dårlige forhold med tidligere managere så var vel ikke så mange igjen å velge mellom, men rart at han ikke velger å skrive om CH. Tviler på at CH er en stor fan av Barton så kanskje det har noe å gjøre med det.

Jeg tror også at pards på en eller annen grunn har skyld i mange av skadene. Se på skadelisten vår nå kontra den vi hadde med pards. Vi har jo lest om at han tidligere har rushet spillere tilbake til tross for at det medisinske apparatet har anbefalt han å vente. Husker jo hvordan HBA ble rushet tilbake på en kald vinterkveld på kunstgress mot Anzji, ble langtidsskadet og vi nesten rykket ned pga manglende tilgjengelige spiller.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #3337 på: 02. Des. 2016, 13:04 »
Vanskelig å si. Han var egentlig ferdig som PL-manager da Ashley kom og henta han ut av ingenmannsland etter noen elendige prestasjoner. Samtidig var bare Barton en del av Pardews Newcastle hans første sesong som ble en eneste stor opptur. Siden Barton dro så vi den ekte Pardew - og det var ikke mye å skryte av. Tror han har en enormt stor tro på seg selv, og vanskelig for å takle motgang. Lite endringsvillig.

http://sackpardew.com/quotes/pardviews/

Her er jo et par litt mindre positive ord om Pardew.

Forøvrig melder flere medier at Pardew er nær sparken nå. Taper han mot Soton i helga er han nok ferdig tenker jeg. Da bør jo kanskje PL-klubber på nytt fatte at Pardew ikke er noen løsning på noenting på sikt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #3338 på: 22. Des. 2016, 18:24 »
http://www.skysports.com/football/news/11706/10705128/alan-pardew-sacked-as-crystal-palace-manager

Og det har Pardew fått sparken.  Med tanke på de midlene han har brukt i place så kan jeg forstå avgjørelsen

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #3339 på: 22. Des. 2016, 20:30 »
Litt synd egentlig. Håpte han kunne bli der i 1-2 sesonger til å gjøre absolutt alle CP fans til pardew haters

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #3340 på: 22. Des. 2016, 21:29 »
Er ikke rart i det hele tatt!

Fryktelig synd, og Palace kommer sannsynligvis styrket ut av denne avgjørelsen! De har noen gode spillere, og kommer nok til å overleve.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #3341 på: 23. Des. 2016, 09:54 »
Dette gir meg personlig tilfredsstillelse. Jeg vet det er feil, men jeg gleder meg over å kunne si at jeg hadde rett. Lurer på om han igjen vil få sjansen i PL.
Kanskje folk skjønner at fyren er ei døgnflue.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3026
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #3342 på: 23. Des. 2016, 11:36 »
Håper han nå forsvinner fra fotballens verden, imidlertid garantert en eller annen klubb nedi systemet som gir han sjansen. Imidlertid flott for CP, en klubb jeg har sansen for.
No fate but what you make

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #3343 på: 29. Des. 2016, 06:19 »
Linkes til den ledige jobben i Swansea.... 😂
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Alan Pardew
« Svar #3344 på: 29. Des. 2016, 08:44 »
Husket den gangen Swansea ble brukt som eksempel på en godt styrt klubb. Det var den gangen..