20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Messi vs Ronaldo  (Lest 159892 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Peter

  • Gjest
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #1110 på: 05. Des. 2012, 22:57 »
First news from Barcelona dressing-room on Messi's injury: knock on knee, IT DOESN'T SEEM SERIOUS...

-.-

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #1111 på: 05. Des. 2012, 23:00 »
Fy faan for en stakkarslig jævel du er Peter.

Peter

  • Gjest
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #1112 på: 05. Des. 2012, 23:07 »
Hehe, som sagt, jeg inroemmer at skadefryden er tilstede. Ikke no personlig mot Messi, men jeg haaper bare ikke han tar rekorden. Saa enkelt er det :)

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #1113 på: 05. Des. 2012, 23:07 »
Alltid synd når gode fotballspillere blir skadet (tar ekstreme forbehold for dobbeltmoral her - spesielt når vi skal møte Man Utd  ;) ), så det er ingen grunn til å synke ned på nivået hvor man hyller sånne skader. At det var enkelte her inne som hyllet den albuen Ronaldo fikk for et par uker siden ble jeg faktisk ikke overrasket over. Men det var egentlig mer med tanke på hvem som skrev innleggene.

CR fanboys og oss nøytrale

Akkurat deg hadde jeg forventet litt mer av enn dette... men men.


Angående denne Champions League-runden, så kan jeg ikke uttale meg om Messi. Fikk ikke sett Barca-kampen. Men Ronaldo var virkelig god i 1. omgang i går - fikk vel et mål og et par i treverket hvis jeg ikke husker feil. Godt å se Real Madrid videre hvert fall!

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7620
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #1114 på: 05. Des. 2012, 23:11 »
Kan ikke se at det er noen som ville gledet seg over at CR hadde blitt skadd? Hele greia med dette er jo at det er så morsomt med rivaliseringen mellom dere CR fanboys og oss nøytrale når de hele tiden bedriver den "interne konkurransen" sin. Selvfølgelig ekstra trist dersom han faktisk glipper den syke rekorden som han med ganske stor sannsynlighet ville tatt.

daaakar liten. Huffameg så vondt og fælt. Blåse på? Donald-plaster?

Here you go.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8667
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #1115 på: 05. Des. 2012, 23:16 »
Det ser i mine øyne ut som EN (!) post. :ler:
Nei.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #1116 på: 05. Des. 2012, 23:24 »
Er vel strengt tatt stor forskjell på det Joakim skrev og det Peter gulpa opp.

Peter

  • Gjest
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #1117 på: 05. Des. 2012, 23:27 »
Neeh ikke egentlig.

Men jeg skal aerlig inroemme at den rekorden kan staa for evig tid for min del. Det er ikke noe vondt ment mot Messi, men jeg vil ikke at han skal ta rekorden. Saa enkelt er det.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #1118 på: 06. Des. 2012, 01:50 »
Var vel ikke akkurat sånn at Joakim uttrykte vill jubel og glede over at CR var blitt skadd? Relativt lang vei fra det til å storjuble for at Messi har blitt ført ut av banen på båre - hvilket kunne betydd en stygg skade.

Skal innrømme at jeg ikke gråter dersom Wayne Rooney og RvP skulle vært skadd til matcher mot oss, men jeg ville på ingen måte jublet dersom de hadde blitt stygt langtidsskadd. For det første er det ekstremt trist for den det måtte ramme, samt at det jo er et tap for fotballen med så gode spillere ute. Skal innrømme at jeg av og til føler at det hadde vært fortjent på Luis Suarez når han er på sitt ekleste - det skal jeg innrømme.
Mer enn noe annet er vel dette en sånn "ahh, nå slipper CR og havne i skyggen av Messi"-holdning.

Forøvrig - den må du ta takle, pleb. Var selvfølgelig delvis humoristisk ment :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #1119 på: 06. Des. 2012, 08:44 »
Forøvrig - den må du ta takle, pleb. Var selvfølgelig delvis humoristisk ment :P

Hehe eg måtte smile litt når eg las det. Men eg trudde dog "stikket" var 100% humoristisk meint  :iik:
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #1120 på: 06. Des. 2012, 10:56 »
Messi får et blåmerke og det blir 3. verdenskrig her inne :P Legendarisk tråd dette her!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #1121 på: 06. Des. 2012, 13:31 »
Vil bare få sagt at jeg har stor glede av å latterliggjøre Ronaldo en gang iblant, men jeg synes det ville vært trist hvis en alvorlig skade skulle hindret han i å oppnå noe stort (som rekordjakten til Messi) eller sette han ut av spill i et halvår. Jeg kan ikke si jeg oppfattet det såret rundt øyet som noen spesielt alvorlig skade for Ronaldo, som ville gå ut over hans fotballkarriere, eller sette han ute av spill i lang tid.

Den skaden til Messi så ganske alvorlig ut der og da. Det er veldig bra at den viser seg å ikke være det. Jeg synes forøvrig det er bedre å ønske Messi fullstendig måltørke resten av kalenderåret, enn å ønske han skadet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #1122 på: 06. Des. 2012, 21:06 »

Forøvrig - den må du ta takle, pleb. Var selvfølgelig delvis humoristisk ment :P

no offence taken  ;)

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8667
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #1123 på: 09. Des. 2012, 20:34 »
Messi fra start i dag. Håper han puttet et par mål, da.
Nei.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]