20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Messi vs Ronaldo  (Lest 159926 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #735 på: 11. April 2012, 23:42 »
Hun har vel dessverre 40 nå - men det jevner seg nok ut etterhvert :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7620
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #736 på: 11. April 2012, 23:48 »
Kongen er oppe i hele 40 nå - dette kommer aldri Messi til å ta igjen! For en mann!

Vakre ord, kjære deg. :)

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #737 på: 11. April 2012, 23:52 »
Den gangen jeg velger å kalle andre fotballspillere enn Alan Shearer for kongen - da spesielt et femitroll som CR, så skal du få lov å daske meg ømt på stumpen min. As far as jeg vet er Shearer og Zizou konger - og Messi en finfin kronprins!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #738 på: 11. April 2012, 23:54 »
SYKE mål av King ser jeg, selv til han å være!!!!!

HYLL   :smitten:

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #739 på: 11. April 2012, 23:55 »
Er det mulig å endre pollen til "Hvem liker du best" istedet for "Hvem er best" ?

Er jo det som er greia her. Alle her inne(Ja, CR-fanboys, dere også) vet jo at Lionel Messi er den beste fotballspilleren i verden, men det betyr ikke at folk trenger å like han :)
Same old Shearer, always scoring!

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #740 på: 11. April 2012, 23:57 »
Er det mulig å endre pollen til "Hvem liker du best" istedet for "Hvem er best" ?

Er jo det som er greia her. Alle her inne(Ja, CR-fanboys, dere også) vet jo at Lionel Messi er den beste fotballspilleren i verden, men det betyr ikke at folk trenger å like han :)

Hehe, elsker de hersketeknikkene du bruker i den tråden her - well played!  :P

"Alle vet at..." + "Skjønner jo nå at du kødder/troller når du skriver.." er vel riiiimelig mye brukt. Men igjen; ikke akkurat veldig vanskelig å gjennomskue. Men igjen; godt spilt - du har vel klart å engasjere enkelte.   ;)

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8667
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #741 på: 11. April 2012, 23:58 »
Den gangen jeg velger å kalle andre fotballspillere enn Alan Shearer for kongen, skal du få lov å daske meg ømt på stumpen min. As far as jeg vet er Shearer kongen

FYP! ;)
Nei.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #742 på: 11. April 2012, 23:58 »
Dont feed him, pleb :)

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #743 på: 11. April 2012, 23:59 »
Og som nevnt tidligere, jeg er stor fan av fotballspilleren CR.

Men hva er det han driver med når han viser låret sitt? Løper rundt med det ene "shorts-beinet" nesten oppi skrittet.. Ser like teit ut som

 
Same old Shearer, always scoring!

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #744 på: 12. April 2012, 00:01 »
Dere som fapper etter CR, med hånda på hjertet, legg vekk all trolling osv osv osv : Mener dere Ronaldo er en bedre fotballspiller enn Messi? Nå snakker jeg ikke om hvilke ferdigheter dere setter høyest osv, men et enkelt enten/eller.

Mener dere da at så og si alle trenere, alle spillere, alle som jobber med fotball 24/7 i media osv, tar feil? :)
Same old Shearer, always scoring!

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #745 på: 12. April 2012, 00:07 »
Du gidder altså ei runde til?

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #746 på: 12. April 2012, 00:08 »
Dere som fapper etter CR, med hånda på hjertet, legg vekk all trolling osv osv osv : Mener dere Ronaldo er en bedre fotballspiller enn Messi? Nå snakker jeg ikke om hvilke ferdigheter dere setter høyest osv, men et enkelt enten/eller.

Holder med to fotballag; Brann og Newcastle. Om jeg fikk tilbud om Messi eller Ronaldo gratis til et av dem, så ville jeg valgt Ronaldo, ja. Har vel svart på dette fra deg tidligere der du blant annet skrev følgende: "omfg at folk TROR ronaldo er bedre enn messi!".

Mener dere da at så og si alle trenere, alle spillere, alle som jobber med fotball 24/7 i media osv, tar feil? :)

Igjen noe liknende "alle vet at..."-teknikken din.

Det virker for øvrig litt som om at du har problemer med at vi mener noe annet enn "majoriteten", mens de aller fleste andre som har engasjert seg i tråden her bare tar alt med knusende ro og aksepterer at folk har forskjellige meninger. Ville kanskje gitt det en sjanse hvis jeg var deg.  ;)

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #747 på: 12. April 2012, 00:11 »
Det er sant - folk må ha sin egen mening. Det er dog ikke en hemmelighet at majoriteten av fotballverden - inkluderte CR-kompiser fra ManU også offentlig har sagt at Messi er verdens beste spiller. For meg er valget enkelt - Messi er den største.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #748 på: 12. April 2012, 00:17 »
EDIT : Etter å ha lest et ukjent antall kommentarer fra scums, så har jeg ikke ork til å ta denne "diskusjonen" noe videre, så sletter innlegget og holder meg til at Ronaldo også er en meget god fotballspiller:)

Innimellom når jeg leser egne innlegg, så kommer de ikke alltid ut slik det føles ut når de skrives,  så om du pleg, tror jeg har noe imot deg eller dere, for å like Ronaldo bedre, så er det absolutt ikke tilfelle:)

Vi er alle lads her, og vi skal ikke ned på nivået til scums.

Lu all
« Siste redigering: 12. April 2012, 00:23 av Cheik_Tiote_Fy_Fasan »
Same old Shearer, always scoring!

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #749 på: 12. April 2012, 00:22 »
Og med din alternative virkelighet kom jeg plutselig på hvorfor jeg tok pause fra denne tråden en god stund.

Snakkes til el classico hvis jeg ikke ser den på pub.  ;)