20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Messi vs Ronaldo  (Lest 159926 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #540 på: 25. Jan. 2012, 23:59 »
Det er noe av det aller mest imponerende med Messi. Han er tilsynelatende helt uanfektet av denne trenden blant mange av lagkameratene, og få tar julingen mer som en mann enn det han gjør. Nå er ikke Real helt borte hva ufyselighet angår heller, men jeg er ikke sikker på at de er det største av to onder på det området for øyeblikket...

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #541 på: 26. Jan. 2012, 00:00 »
Føler den siste setningen din oppsummerer Barca mer og mer for tiden...

Jada. Har selvfølgelig alltid likt Barca bedre enn Real - men alt for mange slike typer der for øyeblikket. Messi er dog ikke en av de da :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7620
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #542 på: 26. Jan. 2012, 00:05 »
Btw; Jeg hater pepe mer enn noen annen fotballspiller jeg noen gang har sett. Jeg vil heller ha trekant med Roy Keane og Materazzi enn å ta en kopp kaffe med punghora pepe.

http://www.youtube.com/watch?nomobile=1&v=3U9kcvo-tLw
Han her også? ;)

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8667
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #543 på: 26. Jan. 2012, 00:08 »
Dessverre har både Real Madrid og Barcelona mange fitter på laget. Der hvor Real Madrid er veldig flinkek til å veksle mellom mye grisespill og en del filming, kjører Barcelona på med horete filming fra en annen verden.

Begge har avskum på laget, og Pepe er den verste av dem alle. Men begge lag har selvfølgelig også spillere som ikke tar del av det drittet der.
Nei.

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #544 på: 26. Jan. 2012, 00:14 »
Btw; Jeg hater pepe mer enn noen annen fotballspiller jeg noen gang har sett. Jeg vil heller ha trekant med Roy Keane og Materazzi enn å ta en kopp kaffe med punghora pepe.

http://www.youtube.com/watch?nomobile=1&v=3U9kcvo-tLw
Han her også? ;)

Make it a foursome
Same old Shearer, always scoring!

coxie

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 853
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #545 på: 26. Jan. 2012, 00:15 »
Dessverre har både Real Madrid og Barcelona mange fitter på laget. Der hvor Real Madrid er veldig flinkek til å veksle mellom mye grisespill og en del filming, kjører Barcelona på med horete filming fra en annen verden.

Begge har avskum på laget, og Pepe er den verste av dem alle. Men begge lag har selvfølgelig også spillere som ikke tar del av det drittet der.

Jepp. Helt enig. Men liker heller ikke spillerne som hele tida flokker seg rundt dommeren for å påvirke avgjørelser. Barca er suverene på det området. Valdes med 70 meters spurt for å delta. Jævla gjøk.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #546 på: 26. Jan. 2012, 00:16 »
Akkurat i dagens kamp var vel Real noen solide hakk verre på akkurat det området.

coxie

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 853
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #547 på: 26. Jan. 2012, 00:17 »
 ???

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #548 på: 26. Jan. 2012, 00:18 »
Hehe. Har vært en laber kamp med lite kvalitet, men spennende da.
Patetisk oppførsel av diverse Barca-spillere. Trist å se på.

Var ikke bare Barca spillerne som sliter med oppførselen. Real Madrid spillerne kommer jo hele tiden med stygge etterslengere og fellinger de gjør bevisst for å stoppe spillet. Like ødeleggende begge deler.

Real er ikke til å kjenne igjen fra da Redondo, Hierro, Seedorf, Raul, Mijatovic, Carlos, osv herjet. Da var de jo et lag med eleganse. Da var det morro å se på. Det var det også i ettertid da Zidane, Figo og den ekte Ronaldo herjet der.

Slik Real fremstår nå er de ikke til å kjenne igjen fra glansdagene. Skremmende at et lag med så stort potensiale ønsker å vise seg slik utad. Må jo være mye bedre butikk å få tilbake den elegante holdningen de hadde for noen år siden.

Hadde det ikke vært for Messi så ville jeg nok ikke sett denne kampen. Real med sin røffe og til tider stygge spillestil mot Barcelonas sine "filmstjerner", og en dommer som biter på hver forbanna gang. 'grusomt kjedelig.

coxie

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 853
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #549 på: 26. Jan. 2012, 00:18 »
Følte ikke at det var et tilfelle av at den ene var verre enn den andre i dag, torfinn.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #550 på: 26. Jan. 2012, 08:10 »
Jeg pleier ikke ofte si at man ønsker noen fotballinvalid og til helvete vekk fra fotballen, men akkurat han der Busquets sliter jeg faktisk en del med. Klarte å få Ramos utvist nå...

Fy faen for en pikk

Akkurat som Ramos trenger en eneste motspillers anstrengelser for å klare å bli utvist, det klarer han fint selv, og hadde jammen blitt oftere utvist også, hadde det ikke vært for at han spiller for verdens mektigeste klubb.

Er det en jeg sliter noe voldsomt med nå, så er det Pepe. Ikke nok med at han går inn i annenhver takling med mål om å gjøre motstanderen fotballinvalid, men han filmer i tillegg også. Blir spennende å se hvor lenge han blir å finne på Santiago Bernabeu.
« Siste redigering: 26. Jan. 2012, 08:13 av chickenman »

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #551 på: 26. Jan. 2012, 09:06 »
Nå har Ronaldo scoret i 2 kamper på rad mot Barca. Spilleren som ALDRI presterer i store kamper visstnok! Ohyeah :D

Ronaldo 82 kamper 89 mål, snitt 1,08 per kamp
Messi 196 kamper 142 mål, snitt 0,72 per kamp

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #552 på: 26. Jan. 2012, 10:05 »
Copa del Rey er ikke store kamper.  :D

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #553 på: 26. Jan. 2012, 10:06 »
 :lol:

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #554 på: 26. Jan. 2012, 10:25 »
Copa del Rey er ikke store kamper.  :D
:thumbu: :lol:
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon