20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2013  (Lest 452708 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leon

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 680
  • Luxury
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1635 på: 30. Juli 2013, 11:57 »
Soft ! Attacking middfielder. Make it happen Kinnear  ;)

FootballTransferNews ‏@FTransferNews 3 m
Newcastle have approached Milan over a potential loan move for Niang, with an option to buy for €6million at the end of the season. #NUFC

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1636 på: 30. Juli 2013, 12:00 »
Heheh, dette hadde vært noe ja... Har dog ikke akkurat troen på at dette vil skje.

Niang har potensiale til å bli grisegod.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1637 på: 30. Juli 2013, 12:11 »
Et potensiale han dessverre aldri vil få ut i Newcastle  :thumbd:

Jonny

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 659
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1638 på: 30. Juli 2013, 15:09 »
Uche Nowfor såg spennende ut på skryte videoen i hvertfall. Frekk som  bare fy! Fint om han kom i stallen vår :feiring:

Bjerkis

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 35
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1639 på: 30. Juli 2013, 18:06 »
Leste på Nettavisen at vi har avtalt de personlige betingelsene med Gomis..

Noen andre som har fått med seg dette og evt om det er troverdige kilder?

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1640 på: 30. Juli 2013, 18:24 »
Et potensiale han dessverre aldri vil få ut i Newcastle  :thumbd:

True

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1641 på: 30. Juli 2013, 18:25 »
Leste på Nettavisen at vi har avtalt de personlige betingelsene med Gomis..

Noen andre som har fått med seg dette og evt om det er troverdige kilder?

Stemmer nok det, men de blir ikke enige om overgangssum, så derfor har vi trukket oss ut for øyeblikket!

ErikLi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1068
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1642 på: 30. Juli 2013, 18:25 »
http://www1.skysports.com/football/news/11678/8848013/manchester-city-midfielder-abdisalam-ibrahim-handed-free-transfer

Står at vi visstnok skal følge Ibrahim fra City, leste på facebook at vi visstnok skal være i samtaler med han, uten at det er vits å legge så mye mer i rykter uten kilder. Hadde vært selvfølgelig vært gøy med nordmann i klubben, men klarer ikke helt å forstå hva vi skal med han.

PhilippeA.

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 661
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1643 på: 30. Juli 2013, 18:30 »
Klarte seg meget godt de gangene han fikk sjansen for City og han har vært tidvis fenomenal i Godset uten å få de store overskriftene, litt alá Mikel. Tror han kan være et varp på free transfer - ganske sikker på at han er bedre enn Bigi.

Når det gjelder Niang har jeg på følelsen av at det krever mer av klubben enn det er verdt å få ut potensialet hans - han har adferdsproblemer herfra til månen og har enda ikke vist at han evner å få til noe sluttprodukt. Alle er enige i at han har de fysiske forutsetningene, men han har ikke evnet å score mål verken i Caen eller i Milan.
« Siste redigering: 30. Juli 2013, 18:37 av PhilippeA. »
Oscillons From The Anti-Sun

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1644 på: 30. Juli 2013, 19:15 »
Niang er vel bare 18 år, og er i mine øyne virkelig verdt å ta en risiko på! Selv om det dreier seg om €6mill.

Abdi hadde jeg også vært positiv til :) har vel fått en del skryt fra folk i City.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1645 på: 30. Juli 2013, 19:49 »
Når det gjelder Niang har jeg på følelsen av at det krever mer av klubben enn det er verdt å få ut potensialet hans - han har adferdsproblemer herfra til månen og har enda ikke vist at han evner å få til noe sluttprodukt. Alle er enige i at han har de fysiske forutsetningene, men han har ikke evnet å score mål verken i Caen eller i Milan.

Nå vet ikke jeg hvor godt fuølger Milan, men mye avdet du skrev her strider i mot mitt inntrykk av Niang. Innad i klubben mener mange at han er det største talentet de har hatt på lang tid (inkludert Pato i sin tid). Atferdsproblemene du viser til er atskillig overdrevet, men kan jo hende du blander han med Balotelli:) Niang er 18, ATTEN, år og er altså fortsatt en ungfole. Men fysikken er på Drogbanivå og roen han har vist de gangene han har fått spille mot storlag er imponerende. Dessuten har han ofte blitt brukt på ving og ikke på topp. Og det er feil at han ikke scora mål for Caen.

Jeg tviler meget sterkt på at Milan ønsker å selge Niang. Lån i en sesong kunne de sikkert gå med på derimot, men usikker på om det er en god deal for oss. Et kjøp derimot hadde vært fantastisk!

wiigen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 458
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1646 på: 30. Juli 2013, 19:58 »
Jeg tviler meget sterkt på at Milan ønsker å selge Niang. Lån i en sesong kunne de sikkert gå med på derimot, men usikker på om det er en god deal for oss. Et kjøp derimot hadde vært fantastisk!

I følge Daily Star så fikk du rett:

AC MILAN have put the brakes on Newcastle's attempts at signing starlet M'Baye Niang.

http://www.dailystar.co.uk/sport/football/329572/Newcastle-s-M-Baye-Niang-bid-hits-the-buffers
he shagged your lass, taylor shagged your lass

PhilippeA.

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 661
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1647 på: 30. Juli 2013, 20:51 »
Når det gjelder Niang har jeg på følelsen av at det krever mer av klubben enn det er verdt å få ut potensialet hans - han har adferdsproblemer herfra til månen og har enda ikke vist at han evner å få til noe sluttprodukt. Alle er enige i at han har de fysiske forutsetningene, men han har ikke evnet å score mål verken i Caen eller i Milan.

Nå vet ikke jeg hvor godt fuølger Milan, men mye avdet du skrev her strider i mot mitt inntrykk av Niang. Innad i klubben mener mange at han er det største talentet de har hatt på lang tid (inkludert Pato i sin tid). Atferdsproblemene du viser til er atskillig overdrevet, men kan jo hende du blander han med Balotelli:) Niang er 18, ATTEN, år og er altså fortsatt en ungfole. Men fysikken er på Drogbanivå og roen han har vist de gangene han har fått spille mot storlag er imponerende. Dessuten har han ofte blitt brukt på ving og ikke på topp. Og det er feil at han ikke scora mål for Caen.

Jeg tviler meget sterkt på at Milan ønsker å selge Niang. Lån i en sesong kunne de sikkert gå med på derimot, men usikker på om det er en god deal for oss. Et kjøp derimot hadde vært fantastisk!

Han scoret fem mål på 30 kamper for a-laget til Caen og scoret ett hele forrige sesong for Milan. Han har vært utsetengt fra Frankrikes ungdomslandslag grunnet dårlig oppførsel på samlinger, han har kjørt bil uten førerkort og skyldt på lagkamerater og han er allerede bøtelagt for å ikke dukke opp på trening i Milan.

At han har stort potensiale skriver jeg også i mitt innlegg, men av det jeg har sett og lest om han tror jeg veien fra potensiale til ferdig produkt er veldig lang.
Oscillons From The Anti-Sun

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1648 på: 30. Juli 2013, 21:29 »

Han scoret fem mål på 30 kamper for a-laget til Caen og scoret ett hele forrige sesong for Milan. Han har vært utsetengt fra Frankrikes ungdomslandslag grunnet dårlig oppførsel på samlinger, han har kjørt bil uten førerkort og skyldt på lagkamerater og han er allerede bøtelagt for å ikke dukke opp på trening i Milan.

At han har stort potensiale skriver jeg også i mitt innlegg, men av det jeg har sett og lest om han tror jeg veien fra potensiale til ferdig produkt er veldig lang.

Litt som om vi skulle hentet Balotelli i 2009 med andre ord. Sammenlikningen er ytterst reell.

PhilippeA.

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 661
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #1649 på: 30. Juli 2013, 22:06 »

Han scoret fem mål på 30 kamper for a-laget til Caen og scoret ett hele forrige sesong for Milan. Han har vært utsetengt fra Frankrikes ungdomslandslag grunnet dårlig oppførsel på samlinger, han har kjørt bil uten førerkort og skyldt på lagkamerater og han er allerede bøtelagt for å ikke dukke opp på trening i Milan.

At han har stort potensiale skriver jeg også i mitt innlegg, men av det jeg har sett og lest om han tror jeg veien fra potensiale til ferdig produkt er veldig lang.

Litt som om vi skulle hentet Balotelli i 2009 med andre ord. Sammenlikningen er ytterst reell.

Veien fra rått potensiale til ferdig produkt har også vært lang for Balotelli, og et helvete for trenerne hans - og det er for å være ærlig ikke før i Milan nå etter nyttår at han vist noe særlig sluttprodukt.

Jeg ville valgt å bruke pengene på en annen spiss en Niang - og hadde Mancini fått velge på nytt tror jeg han ville valgt en annen spiss enn Balotelli i 2009 også.
Oscillons From The Anti-Sun