20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Brigthon - Newcastle United  (Lest 1393 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Brigthon - Newcastle United
« på: 20. Juli 2020, 21:03 »
Stusselig førsteomgang. Carroll viser at han vil blø for klubben.
Toon, Toon,
Black and white army

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Brigthon - Newcastle United
« Svar #1 på: 20. Juli 2020, 21:16 »
Dette var trasige greier.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8664
    • Vis profil
Sv: Brigthon - Newcastle United
« Svar #2 på: 20. Juli 2020, 22:05 »
Graeme Souness - “Newcastle fans demand a certain style of play, they want to be kept on the edge of their seats and by and large Steve has given them that.”



Er Graeme Souness og Toon en og samme person?


Har ikke sett en kamp siden seieren mot Southampton i desember, men foruten to kamper eller noe har jeg registrert negative supportere i match-trådene etter hver kamp, uavhengig av resultat. Virker som om valget om å slutte å se Newcastle-kamper og kun se høydepunkter av ASM og lese litt i visse post match-tråder har vært et meget godt valg. Fått tid til mye annet flott, som i tillegg har vært givende og underholdende. :D
Nei.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Brigthon - Newcastle United
« Svar #3 på: 21. Juli 2020, 07:54 »
Bruce er britisk. Alle de britiske "ekspertene" gir da Bruce friplass all the way.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Brigthon - Newcastle United
« Svar #4 på: 21. Juli 2020, 11:06 »
Nok en elendig kamp, og nok en gang er 90min+ kastet bort. At Manquillo har fått en 4års-kontrakt er helt ubegripelig. Det samme er kjøpet av Emil Krafth. Når skal de begynne å se etter backer som faktisk kan slå et ok innlegg?

At Bentaleb startet foran Matty Longstaff igjen begriper eg heller ikke. Han og Shelvey sammen på midten må være noe av det jævligste eg har sett i PL. Håper virkelig at vi holder oss unna både han og Rose!

Nei, det er altfor mange dårlige og treige fotballspillere i dette laget.. Dette oppkjøpet må bare skje!!