20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: fellestur  (Lest 7753 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
fellestur
« på: 11. Sep. 2015, 06:29 »
fellestur til newcastle sunderand...

hvor mye vil denne koste? er det skreddersydd slik at hotell og alt er billigst mulig? eller fins det egentlig lang rimeligere alternative? hva innebærer denne fellesturen? i hvilken sammenheng møtes supporterne? og er det noe ekstra vi får? som å få omvisning på stadion etc?

only1united

  • NewUtd-teamet
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 388
    • Vis profil
Sv: fellestur
« Svar #1 på: 20. Okt. 2015, 18:38 »
Hei,

Vi kommer kun til å tilby billett til denne, ikke noen pakkereise. Vi hadde pakkereise for to år siden, men det viste seg da at langt flere ønsket å kjøpe billett og velge selv hotell og lignende. Derfor holder vi på denne tradisjonen.

Ellers blir det fellesopplegg i Newcastle som man kan velge hvor mye man vil være med på. Det blir alt ifra pubquiz til stadionomvisning og fellestreff på pub på kveldstid.

Det vil i likhet med i fjor bli en "kvote" på en billett per medlemskap. Vi satser på å legge ut dette for salg i starten av november. Mer info vil komme i god tid før påmeldingen åpner på nettsidene og facebooksiden vår.

Man FÅR ingenting ekstra, da man kun betaler prisen som klubben tar for billetten. Vi legger ikke på prisen noe, så det man betaler går rett til Newcastle.


Audun, leder i TAN
« Siste redigering: 05. Nov. 2015, 19:06 av only1united »
Keep calm and put Shola on.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: fellestur
« Svar #2 på: 22. Jan. 2016, 07:44 »
Nokon som har sendt epost med Janine Nottage og bestillt hotell? Eg har venta ei veke på ei stadfesting av bestillinga mi...

NewOlsen

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 2
    • Vis profil
Sv: fellestur
« Svar #3 på: 12. Mars 2016, 22:54 »
Er det noen som har en billett til Sunderland kampen neste helg å selge? Fikk plutselig lyst til å slippe alt og dra over :) :)

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: fellestur
« Svar #4 på: 13. Mars 2016, 16:34 »
Mulig jeg ikke kommer meg til Newcastle neste helg, har i så fall en billett til overs.

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: fellestur
« Svar #5 på: 15. Mars 2016, 13:07 »
Kommer meg ikke på kamp dessverre. Noen som vil overta billett?

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: fellestur
« Svar #6 på: 19. Mars 2016, 17:21 »
Jevla SAS! ;)