20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Bournemouth 05/03-16 Kl. 16.00  (Lest 22204 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Newcastle United - Bournemouth 05/03-16 Kl. 16.00
« på: 03. Mars 2016, 17:48 »
Ny kamp, nytt tap. Bournemouth rundspilte oss tidligere i sesongen og har kun et tap på sine åtte siste bortekamper.

Kunne tenkt meg noe slikt:

                          Elliot

Janmaat - Lascelles - Taylor - Dummett

                          Saivet

              Shelvey           Wijnaldum

Perez                                      Townsend

                          Mitrovic

Aarons for Townsend hvis han fortsatt er skadet.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Bournemouth 05/03-16 Kl. 16.00
« Svar #1 på: 03. Mars 2016, 18:10 »
Vil se 2 spisser. Blir for tynt der framme med bare Mitrovic. Hiv Bestefar inn fra start sammen med Mitro. Vil se en 4-4-2 i denne kampen.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Bournemouth 05/03-16 Kl. 16.00
« Svar #2 på: 03. Mars 2016, 18:28 »
Vil se 2 spisser. Blir for tynt der framme med bare Mitrovic. Hiv Bestefar inn fra start sammen med Mitro. Vil se en 4-4-2 i denne kampen.

Amen. For det første mener jeg vi ikke har et godt nok forsvar til å spille 4-5-1. Ergo er angrep det beste forsvar. Men ikke minst har vi ikke en spiss som behersker å en 4-5-1- formasjon. Etter min mening bør spissen være rimelig komplett. I tillegg til å være sterk i kroppen bør også vedkommende ha fart og teknikk. Mitrovic på sin side blir for treig. Hans spisskompetanse er i boksen. Men han kommer seg aldri inn i boksen som alenespiss fordi han blir for isolert. Dessuten mangler han fart til å stikke i bakrom. En 4-4-2 gjør at Mitrovic får mer hjelp. I tillegg får vi motsatte bevegelser på topp som gjør at vi lettere klarer å komme i gjennom i bakrom. Stiller vi med en død venstreside som mot Stoke kommer vi garantert ikke til å stikke av med alle tre poengene i denne kampen.


Jeg skjønner absolutt ingenting om vi taper denne kampen og Mclaren fortsatt er trener for oss.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Bournemouth 05/03-16 Kl. 16.00
« Svar #3 på: 03. Mars 2016, 18:37 »
Ikke uenig med dere, men hvordan tenker dere midtbanen i 4-4-2 da?

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Bournemouth 05/03-16 Kl. 16.00
« Svar #4 på: 03. Mars 2016, 18:45 »
                           Elliot

Janmaat - Lascelles - Taylor - Dummett

                  Shelvey - Saivet   
 Townsend                              Aarons

                  Wijnaldum
                              Mitrovic

Noe slikt?

Sissoko spilte som ei småjente mot Stoke, benkes sammen med Colo, uansett klar eller ikke. Tiote for Saivet evt? Perez/de Jong inn for Gini når han har løpt fra seg.
« Siste redigering: 03. Mars 2016, 18:48 av Geordie »
No fate but what you make

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Bournemouth 05/03-16 Kl. 16.00
« Svar #5 på: 03. Mars 2016, 18:48 »
Da spiller vi fortsatt 4-5-1 i mine øyne. Wijnaldum er ikke spiss uansett hvordan man vrir og vender på det.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Bournemouth 05/03-16 Kl. 16.00
« Svar #6 på: 03. Mars 2016, 19:19 »
Det er kanskje nettopp er et av våre problem, vi har nesten ikke fart i laget. Jeg mener perez bør spille som ren spiss sammen med Mitrovic. Jeg synes han er kanskje den spilleren hos oss som er flinkest på små flater, og som faktisk kan ta i mot et pasning uten å miste den. Så bør midtbanen bestå av Gini, og Tiote hvis han er skadefri.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Bournemouth 05/03-16 Kl. 16.00
« Svar #7 på: 03. Mars 2016, 19:26 »
Wijnaldum og Tiote sentralt? Benke Shelvey?

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Bournemouth 05/03-16 Kl. 16.00
« Svar #8 på: 03. Mars 2016, 19:30 »
Wijnaldum og Tiote sentralt? Benke Shelvey?

Ja pokker, glemte av ham.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Bournemouth 05/03-16 Kl. 16.00
« Svar #9 på: 03. Mars 2016, 19:33 »
Wijnaldum og Tiote sentralt? Benke Shelvey?

Ja pokker, glemte av ham.
Og da blir midtbanen? :)

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Bournemouth 05/03-16 Kl. 16.00
« Svar #10 på: 03. Mars 2016, 19:34 »
Ja Sissoko spelte som ei jenta mot Stoke. Tapte faktisk og ein løpsduell mot Cameron! Men burde han ikkje likavel få sjansen, då han har fart og kan ein sjeldan gong vera ekstremt god.

Eg vil ha inn SDJ. Fan heller. Sleng han og Perez på topp.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Bournemouth 05/03-16 Kl. 16.00
« Svar #11 på: 03. Mars 2016, 20:08 »
Vil se 2 spisser. Blir for tynt der framme med bare Mitrovic. Hiv Bestefar inn fra start sammen med Mitro. Vil se en 4-4-2 i denne kampen.

Støtter denne! Har troa på Doumbia. Eventuelt Ayoze, føler han har spilt bra sammen med Mitro som hengende tidligere.

akselho

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 476
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Bournemouth 05/03-16 Kl. 16.00
« Svar #12 på: 03. Mars 2016, 23:07 »
Fatter ikke all den elsken for Siem de Jong. Han har ikke vært god de gangene jeg har sett han (og jeg ser 95% av kampene). Og hvor rusta er han for kamp uansett? Synes Mitrovic skal benkes og Wijnaldum skal ha en 10er rolle, ev. spille venstre. Dette har han gjort med stort hell på St. James'. Sissoko må benkes, kan ikke spille med en som er god hver sjette kamp. Mbemba skal vel også være i rute, så Taylor bør benkes. Syns Lascelles er bedre. Doumbia kommer garentert til sjanser, synd det bare er å satse på han egnetlig.
Elliot
Janmaat, Mbembe, Lascelles, Dummett
Shelvey, Saivet
Townsend/Aarons, Wijnaldum, Perez
Doumbia

Eller
Same
Same
Townsend Shelvey Saivet Wijnaldum
Perez Doumbia/Mitro

Er tross alt enig at Mitro muligens kan være meget god med en makker. Perez må vertfall starte.
Black and white since 1996

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Bournemouth 05/03-16 Kl. 16.00
« Svar #13 på: 04. Mars 2016, 05:20 »
                                       Elliot
Janmaat     Lascelles              Taylor          Dummet

Sissoko         Shelvey (c)         Saivet           Wijlnaldum
 
                      Doumbia           Mitrovic

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Bournemouth 05/03-16 Kl. 16.00
« Svar #14 på: 04. Mars 2016, 06:30 »
Fatter ikke all den elsken for Siem de Jong. Han har ikke vært god de gangene jeg har sett han (og jeg ser 95% av kampene). Og hvor rusta er han for kamp uansett? Synes Mitrovic skal benkes og Wijnaldum skal ha en 10er rolle, ev. spille venstre. Dette har han gjort med stort hell på St. James'. Sissoko må benkes, kan ikke spille med en som er god hver sjette kamp. Mbemba skal vel også være i rute, så Taylor bør benkes. Syns Lascelles er bedre. Doumbia kommer garentert til sjanser, synd det bare er å satse på han egnetlig.
Elliot
Janmaat, Mbembe, Lascelles, Dummett
Shelvey, Saivet
Townsend/Aarons, Wijnaldum, Perez
Doumbia

Eller
Same
Same
Townsend Shelvey Saivet Wijnaldum
Perez Doumbia/Mitro

Er tross alt enig at Mitro muligens kan være meget god med en makker. Perez må vertfall starte.

Kven har sagt at dei elskar SDJ? Når vart han nemnt sist? Eg ser 100% av kampane og han har knapt fått ein einaste sjanse. 5-10 minutt på slutten av ein kamp tel ikkje. Det er du vel einig i?
Nei, laget fungerar jo perfekt so kvifor endra på noko! Kvifor setja inn på ein som er målfarleg, kan skapa noko, har erfaring og er ein kapteinstype. Nei, gi han 5 minutt på slutten.

Doumbia-Mitro kan eg vera med på. Meinar likevel at SDJ kan gjera ein jobb for oss og det skal jeggu ikkje mykje til med dei prestasjonane dei andre spelarane har om dagen. Han er vel uansett ikkje i god nok form til å spela ein heil kamp endå.
« Siste redigering: 04. Mars 2016, 07:36 av lgrinde »