20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Bournemouth 05/03-16 Kl. 16.00  (Lest 22355 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Bournemouth 05/03-16 Kl. 16.00
« Svar #30 på: 05. Mars 2016, 15:02 »
Riviere starter. Må jo være tidenes lol.

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Bournemouth 05/03-16 Kl. 16.00
« Svar #31 på: 05. Mars 2016, 15:10 »
Skandale. Prøver å få sparken nå

nufc4life

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 652
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Bournemouth 05/03-16 Kl. 16.00
« Svar #32 på: 05. Mars 2016, 15:14 »
For helvete da, han er jo vaksinert mot å skåre..!! Trodde Cisse var skadefri?

Anders Nordeide

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 348
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Bournemouth 05/03-16 Kl. 16.00
« Svar #33 på: 05. Mars 2016, 15:29 »
Denne kampen skal jeg faktisk ikke se, og det gjør meg ingenting. Trist at det er blitt sånn. Interessen min til det prosjektet Ashley og McClaren har på gang nå har jeg sånn ca 0 tro på. Howay the lads, håper det kommer en lysere tid en gang!

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Bournemouth 05/03-16 Kl. 16.00
« Svar #34 på: 05. Mars 2016, 15:38 »
Pdd er Dummett vår beste venstreback og bør derfor starte der i mine øyne.

Defensivt ja. Offensivt er han håpløs mener jeg.  Det er en av årsakene til at vi er så ræva i angrep synes jeg.  Omtrent alt vi skaper kommer fra vår høyreside.  Tar motstanderen ut den er mye gjort.  Med en slik ubalanse blir jobben også vanskeligere for shelvey, som i realiteten har bare en side å fordele ballen til. Det er når man kjapt får fordelt fra side til side, og spesielt til det området motstanderen er i ubalanse at man skaper problemer. 
Enig i det, men nå er situasjonen at vi stiller med Taylor og Lascelles i midtforsvaret og da er vi avhengig av ihvertfall en back som er solid defensivt. Janmaat, Taylor, Lascelles og Aarons i forsvar er ikke veldig solid...

Det er jeg enig i. På den andre side  spiller vi mot Bourmouth :) Da skal det gis full gass synes jeg. Angrep er det beste forsvar!

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Bournemouth 05/03-16 Kl. 16.00
« Svar #35 på: 05. Mars 2016, 15:40 »
Å starte med Riviere her er noe av det rareste jeg har sett av en nufc trener. Helt på høyde med Santon sentralt og Cisse på kant.

darkshark

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 787
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Bournemouth 05/03-16 Kl. 16.00
« Svar #36 på: 05. Mars 2016, 15:43 »
Riviere starter. Må jo være tidenes lol.
Det forteller bare i hvor elendig forfatning klubben er. Riviere er ikke god nok for de to øverste ligaene i England, men Newcastle benytter han likevel fra start(!) i en dødsviktig fotballkamp.

For en profesjonell fotballklubb jeg holder med!


Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Bournemouth 05/03-16 Kl. 16.00
« Svar #37 på: 05. Mars 2016, 15:43 »
Jippi, Colback på midten også. Lukter mange offensive pasningsvalg og en spiller som alltid er på etterskudd. Saivet klarte i det minste å være oppe i ryggen på sin man slik at han ikke fikk vende opp. Colback er som regel for sent ute der.


Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Bournemouth 05/03-16 Kl. 16.00
« Svar #38 på: 05. Mars 2016, 15:44 »
Riviere starter. Må jo være tidenes lol.
Det forteller bare i hvor elendig forfatning klubben er. Riviere er ikke god nok for de to øverste ligaene i England, men Newcastle benytter han likevel fra start(!) i en dødsviktig fotballkamp.

For en profesjonell fotballklubb jeg holder med!
Dette har da ikke noe med klubben å gjøre, men McClaren ene og alene.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Bournemouth 05/03-16 Kl. 16.00
« Svar #39 på: 05. Mars 2016, 15:46 »
Jippi, Colback på midten også. Lukter mange offensive pasningsvalg og en spiller som alltid er på etterskudd. Saivet klarte i det minste å være oppe i ryggen på sin man slik at han ikke fikk vende opp. Colback er som regel for sent ute der.

Gode kjøp me gjorde i januar ;)

De Jong skada att? Spelte mot Hartlepool i midtveka men ikkje på benken i dag. Skjønnar lite.
« Siste redigering: 05. Mars 2016, 15:48 av lgrinde »

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Bournemouth 05/03-16 Kl. 16.00
« Svar #40 på: 05. Mars 2016, 15:52 »
Jesus, De Jong er i det minste god nok for benken. Saivet synes jeg ikke har fått sjansen til å bevise seg. Vet ikke jeg er fordumsfull nå, men jeg har en snikende følelse av at at McL hadde gitt ham flere sjanser hvis han hadde vært britisk.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Bournemouth 05/03-16 Kl. 16.00
« Svar #41 på: 05. Mars 2016, 15:54 »
Pdd er Dummett vår beste venstreback og bør derfor starte der i mine øyne.

Defensivt ja. Offensivt er han håpløs mener jeg.  Det er en av årsakene til at vi er så ræva i angrep synes jeg.  Omtrent alt vi skaper kommer fra vår høyreside.  Tar motstanderen ut den er mye gjort.  Med en slik ubalanse blir jobben også vanskeligere for shelvey, som i realiteten har bare en side å fordele ballen til. Det er når man kjapt får fordelt fra side til side, og spesielt til det området motstanderen er i ubalanse at man skaper problemer. 
Enig i det, men nå er situasjonen at vi stiller med Taylor og Lascelles i midtforsvaret og da er vi avhengig av ihvertfall en back som er solid defensivt. Janmaat, Taylor, Lascelles og Aarons i forsvar er ikke veldig solid...

Det er jeg enig i. På den andre side  spiller vi mot Bourmouth :) Da skal det gis full gass synes jeg. Angrep er det beste forsvar!
Et Bournemouth som er et vesentlig bedre lag enn oss pdd.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil

darkshark

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 787
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Bournemouth 05/03-16 Kl. 16.00
« Svar #43 på: 05. Mars 2016, 16:05 »
Riviere starter. Må jo være tidenes lol.
Det forteller bare i hvor elendig forfatning klubben er. Riviere er ikke god nok for de to øverste ligaene i England, men Newcastle benytter han likevel fra start(!) i en dødsviktig fotballkamp.

For en profesjonell fotballklubb jeg holder med!
Dette har da ikke noe med klubben å gjøre, men McClaren ene og alene.
Joda, men klubben har fortsatt Riviere i stallen og til disposisjon. En mer profesjonell klubb kvitter seg med slike spillere. Newcastle har vært katastrofe når det kommer til salg av spillere som ikke lykkes.
For eksempel; hvordan skal klubben utvikle seg når Gouffran, Riviere, Taylor osv. aldri erstattes før kontrakten går ut? De best drevne klubbene lar ikke slike spillere oppta plass, spesielt ikke dersom klubben satser på yngre spillere. Det er viden kjent at NUFC er blant de dårligste på rekruttering av unge spillere/talenter

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Bournemouth 05/03-16 Kl. 16.00
« Svar #44 på: 05. Mars 2016, 16:09 »
Nære for Bournemouth.