20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle til salgs  (Lest 299493 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1725 på: 02. Aug. 2020, 18:18 »
Satser på at de som var sterkt i mot oppkjøp og som kunne sprette champagne flasken kutter ut alt Saudi-Arabia har en finger med i og i tillegg kjemper for menneskerettigheter i landet. Da skal jeg applaudere dere.
Hvis ikke kan dere stappe moralen deres et visst sted.
Sjøl mener jeg at nå ryker en fantastisk arena for dere å protestere, for synlighet på en av idrettens største arenaer vil være umulig å gjemme seg fra.

De der "Åh, du er i mot x — da MÅ du engasjere deg mot y, z, æ, ø og å også!"-greiene kan du ta å stappe opp et visst sted. Om det er standarden alle skal holdes til, så kan ingen av verdens borgere protestere mot noe.
Alle kan ha en mening om oppkjøpet, og det stilles ingen renhetskrav for å være sterkt i mot det av moralske grunner
« Siste redigering: 02. Aug. 2020, 18:27 av Pontare »

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1726 på: 03. Aug. 2020, 20:49 »
https://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/reuben-brothers-release-newcastle-takeover-18710076?fbclid=IwAR00AwPaRR3zsHAGxhTnOTlcJoEHMgxm8Ef2hUQ3y8IBXSSLFfrUMVTLLwg

Reuben-brødrene går nå også offentlig ut og sier at de fortsatt er forpliktet til dealen, og vil ønske ny kontakt med Premier League velkommen.

Helt åpenbart at det at man har trukket seg fra kjøpet er for å prøve sette press på PL. Om det vil hjelpe vet jeg ikke?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1727 på: 03. Aug. 2020, 21:44 »
Liten tvil om at det har en effekt, "alle" forventer/krever nå at PL uttaler seg om prosessen.
Presset begynner å bli ganske stort!

Om det vil ende med suksess i form av oppkjøp tviler jeg vel egentlig på.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1729 på: 04. Aug. 2020, 12:38 »
Liten tvil om at det har en effekt, "alle" forventer/krever nå at PL uttaler seg om prosessen.
Presset begynner å bli ganske stort!

Om det vil ende med suksess i form av oppkjøp tviler jeg vel egentlig på.

Igjen så ser det ut som spillet bare fortsetter, nå i media for å kaste lys på situasjonen. Men det er da utelukkende svært positivt at det nå spilles ut i media, det betyr i mine øyne at oppkjøperne er svært sikkere på at de har alt på stell, mens de mener det er PL som ikke har sitt på det rene. Dette er ikke over!

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1730 på: 04. Aug. 2020, 18:34 »
https://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/newcastle-takeover-premier-league-council-18715386.amp?__twitter_impression=true

Legges press på PL fra alle kanter nå! Kjenner jeg blir stolt over å være supporter igjen! Nå virker det som det er alle mann til årene, vis vi skal få igjennom oppkjøpet.

Mathiassen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 235
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1731 på: 04. Aug. 2020, 22:31 »
Det er i hvertfall mye som skjer på forskjellige kanter. Det er per tidspunkt ca 76 000 som har skrevet under på kampanjen til Boris Johnson for å evaluere/få svar fra PL angående prosessen.

Jeg synes det er spennede å følge med og føler at døren til takeover ikke er lukket igjen!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1732 på: 05. Aug. 2020, 11:03 »
Jeg syns det uansett hadde vært veldig greit med åpenhet her. Vi blir jo kun fora med propaganda fra kjøpersiden, og har blitt det hele veien. Godt mulig PL har gode grunner til å ikke godkjenne budet - men jeg syns faktisk det bør tåle offentlighetens lys.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

viuldriftking

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 63
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1733 på: 05. Aug. 2020, 15:36 »
Hva tror dere om alt som skjer nå? Det blir virkelig satt press på PL nå. Tror dere at unnerskriftskampanien kan ha noe for seg? Har set enkelte supportere fra andre klubber også krever en uavhengig gransking av PL. Det er også spekulasjoner om at sjefen av PL Richard Masters har koblinger med Qatar. Det virker fortsatt som dealen ikke er død, og at hele greia var et stunt for å legge press på PL. Hva tror dere?

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1734 på: 05. Aug. 2020, 16:11 »
Tror det fører til veldig lite, men fint å se at supporterbasen for en gangs skyld evner å gjøre noe.

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1735 på: 05. Aug. 2020, 16:11 »
Åpenbart at det må komme noen tydeligere svar fra flere parter etterhvert. En ting er at PL ikke sier noe, men hva med Saudiene? Ikke et pip. Kun Amanda som har snakket.

Den underskriftskampanjen tror jeg kommer til å påvirke PL akkurat.........null prosent.

nufc4life

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 652
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1736 på: 05. Aug. 2020, 16:15 »
Rubens har gitt intervju for noen dager side. Sier de er forpliktet til avtalen.

https://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/reuben-brothers-release-newcastle-takeover-18710076
« Siste redigering: 05. Aug. 2020, 16:26 av nufc4life »

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1737 på: 06. Aug. 2020, 18:14 »
Hva tror dere om alt som skjer nå? Det blir virkelig satt press på PL nå. Tror dere at unnerskriftskampanien kan ha noe for seg? Har set enkelte supportere fra andre klubber også krever en uavhengig gransking av PL. Det er også spekulasjoner om at sjefen av PL Richard Masters har koblinger med Qatar. Det virker fortsatt som dealen ikke er død, og at hele greia var et stunt for å legge press på PL. Hva tror dere?

Jeg tror også det er ett stunt fra oppkjøperne, dealen er fortsatt juridisk bundet og vil ikke få noen konklusjon før PL er ferdig behandlet med sin "test"... Med fotball leaks i bakhodet, så er jeg meget skeptisk til hva PL foretar seg på bak kulissene. Ryddighet og tydelighet burde være en selvfølge her, men istedet er det hemmelighold og utydelighet som ser ut til å gjelde for PL ledelsen.

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1738 på: 06. Aug. 2020, 20:38 »
Jeg vil oppfordre til å melde seg inn i Newcastle United supporter trust, alle dråper teller nå:)

https://nufctrust.co.uk/


Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1739 på: 08. Aug. 2020, 11:22 »
https://www.google.com/amp/s/www.shieldsgazette.com/sport/football/newcastle-united/boris-johnson-gets-involved-newcastle-united-takeover-debate-prime-minister-calls-premier-league-statement-2936328%3famp

Nå er det på statsministerens bord, er varslet en haug med juridiske tilltak mot PL, presses fra samtlige kanter nå og jeg ser egentlig ingen måte PL kan komme seg unna dette uten å godkjenne dealen nå i siste liten. Begynner å føle meg meget sikker på at denne dealen kommer til å gå igjennom før PL starter