20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvordan kunne alt rase sammen så fort  (Lest 3476 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Hvordan kunne alt rase sammen så fort
« på: 31. Juli 2015, 14:20 »
Given
Hughes-Obrien-Woodgate-Bernard
Solano/Jenas-Dyer-Speed-Robert
Shearer-Bellamy

en 4,5 og 3 plass under robson,,, og en litt dårlig sesongstart så får han sparken,,, skandale,,, deretter trenere inn som ikke vil ha primadonna og kvittet seg med alt vi har av kvalitet, og henter nye overbetalte gamle primadonnaer som overhodet ikke virket å spille for annet enn pengene, og nærmest ikke beveget seg....nedrykk....

deretter opprykk:
føler vi har et mye sterkere lag enn da vi rykket opp. vi har hatt mange gode billige kjøp og klart å selge dyrt. også har vi et bra lønnsystem. såvidt jeg kom fram var vi ca 600 mill pluss i transfers netto,,, men har denne sommeren brukt ca 450 av de.... men riktignok er det verdt det da disse spillerne bør være verdt hver krone, og laget begynner virkelig ligne noe...

noen ting har jeg stilt spørsmål ved.... salget av cabaye var greit med tanke på han nærmet seg 30 og ønsket seg bort, og vi fikk en fin sum, selv om tapet av cabaye skulle vise seg og senke oss mer enn fryktet... men nå er han i palace tydeligvis langt fra det nivået han var så jeg antar det var riktig selge han til den prisen, som jeg også mente da,,,

ben arfa derimot tyder det jo litt på at det er ben arfa som er synderen,,,med tanke på at både hull og newcastle ville ha han vekk,, mens vi faktisk sendte han bort på lån under pardew og frigav han under carver.. altså 3 trenere som mente det samme,,,, så kanskje alt ikke var pardew sin feil som man misstenkte..men ben arfa var flink til å lure oss til å tro noe annet....
men med det spillet han hadde da vi tok 5 plass kan jeg ikke fatte hvor lite sjansen han plutselig fikk sesongen etter... kan huske han hadde en dårlig kamp,,, men samtidig virket det som laget hadde fått instruksjoner om å måke ballen opp mot han, noe som passet han dårlig,,, og hva kan man forvente uten kamptrening,,, han fikk vel en dårlig kamp eller noe, og noen korte innhopp,,, om dette var fortjent er umulig vite,,,,og jeg håper virkelig treneren hadde rett, hvis ikke er det utrolig trist å miste en slik spiller, som nesten alene var grunn nok for å se på newcastle,,,,som alltid kom seg forbi spillere, hadde strålende pasninger, målfarlig, lynrask,, ikke ego som enkelte prøver vri det til, og faktisk jobbet brukbart noe enkelte har prøvd bruke mot han,,, også en lagspiller, selv om han driblet mye, så er dette tilgitt så lenge han ikke rotet vekk ballen fremfor å benytte seg av en bedre pasningsmulighet,,, så han lite i hull og angrer nesten jeg ikke så de kampene han spilte, da jeg er veldig spent på hvordan han var der,,, noen som kan gi svar på dette?,,,,han kunne gjøre alt alene i perioder,, og som de mente i studio i tv2 var han i den perioden han fikk sjansen ligaens beste spiller,, og minte nærmest om messi i form,,,,den balansen, hurtighten,, evnen til å få ballen med seg,,, pasningsfot, overblikk,, 2 gode skuddben,,, målfarlig,,ser man youtube videoene(ja greit,,, youtube videoer fremstiller folk så bra som mulig) er det vanskelig å ikke få vann i munn...........

lurer på hvor vi hadde vært uten vår speider carr.....lurer på hvor vi kunne vært uten sportsdirektører som skulle bestemme hvem manager skulle kjøpe, og speideren fikk ikke et ord med i laget.... lurer på hvor vi kunne vært uten å sparke robson så fort, og ikke ansatt trenere som klate rive ned alt vi hadde bygd opp på 1-2-3........

nå er vi vel et sted mellom 8-14 beste laget i england. selv om vi til tider viser oss som overmenneskelige, men dessverre til tider udugelige...alltid høye forventinger, og en kamp om 6 plass, men tottenham er nok hakket bedre, og muligens everton også,,, stoke havner alltid top 10 og foran oss på tabellen,,, palace har vært gode under og har mye spennende spillere,,,håper at denne sesongen nå som "ekspertene" ikke har tørt å tippe oss særlig høyere enn nr 15.  og denne outsider rollen kan gi oss et løft og få spillerne til å skjønne at de ikke er verdensmestere. at fjorårerts sesongs ble en vekker for oss... og vi har tross alt styrket laget betaktelig. fått 2 gode spillere fra lån, en som jeg tror blir satset mye på i forsvar... lascelles... i tilleg til disse 3 knallkjøpene som viser at vi mener alvor.... ifjor handa vi også en del, men ikke i nærheten av disse summene,, og kjenner jeg newcastle,,, så skal det virkelig være kvalitet for at vi gir noe særlig for en spiller,,,, så når vi da går for å bruke såpass med penger på hele 3 spillere må vi virkelig ha hentet noe carr er overbevist om at er gull verdt...godt at carr har mer ansvar rundt spillerkjøp nå da han gang på gang viser seg som et geni på finne spillere som øker voldsomt i verdi, da de er billige, men ekstremt gode,,,også spennende at mitrovic er newcastle fan, slik at vi ikke risikrer en spiss som plutselig bøtter inn mål, og vil bort med det første,,,men vi kan stole på å ha uansett hvor god han blir nesten,,, selv om en spiller som carroll tenkte litt i andre baner, og man aldri kan være helt sikker,,,

Samtidig er Jonas borte noe som gjør at vi er kvitt en av våre best betalte spillere fra tilbake da vi slang penger til spillerne som det var julaften... Jeg elsker Jonas og han er en stor helt, det er trist at han drar, og han er en brukbar spiller å ha i laget, men er riktig nok ikke den spillern som kan ta oss opp noen nivå... dermed sparer vi vel 25 millioner i året bare på jonas sine lønninger... blir bra økonomi av slikt og mer penger til spillerkjøp/andre lønninger...skulle gjerne hatt han har om han var villig til lønnskutt, men var visst missfornøyd med behandlingen han har fått... at det skal gå ann å behandle en spiller så dårlig,,,? og nå som pardew og carver er vekke,, hvem er det da han er bitter på?,,,dårlig av klubben...

håper aarons får seg ny kontrakt ASAP for dette er en spiller jeg er livredd vi kan miste, da han er en alt for god spiller og stort talent egentlig for å¨være hos oss,,, og har vært linket med bla City...det ville vært som å signere en klassespiller i seg selv..
« Siste redigering: 31. Juli 2015, 14:36 av superswag »