20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tor 19.10 H Fenerbahce - Gruppespill kamp 1  (Lest 24733 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

shpetim

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 671
    • Vis profil
Tor 19.10 H Fenerbahce - Gruppespill kamp 1
« på: 16. Okt. 2006, 10:20 »
Ny kamp om 3 dager..Ny mostander,nytt lag,nytt spillesystem. Klarer Newcastle det ?  


Jeg tror newcastle sin spilestil passer pefekt for europa lag. Og jeg har stooor tro på seier her,for blir det tap så er det katastrofalt ! Men i løpet av de 3 ukene så kommer det til å være kamper hver 4 dag, så dette blir hardt for en meget tynt newcastle lag !
ax

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Tor 19.10 H Fenerbahce - Gruppespill kamp 1
« Svar #1 på: 16. Okt. 2006, 10:32 »
Tipper uavgjort. Men å si at vi er meget tynne, er jeg ikke helt enig i. Både på midten og foran har vi flust av reserver. Eneste stedet det skorter, er i forsvar, men det skorter det bra også.

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Tor 19.10 H Fenerbahce - Gruppespill kamp 1
« Svar #2 på: 16. Okt. 2006, 12:06 »
Sitat fra: "EivindI"
Tipper uavgjort. Men å si at vi er meget tynne, er jeg ikke helt enig i. Både på midten og foran har vi flust av reserver. Eneste stedet det skorter, er i forsvar, men det skorter det bra også.


Kan vel ikke si at vi har flust av reserver i angrep? Ja, vi har spillere som KAN spille der å gjøre en OK jobb. Men har kun 3 angripere i stallen per dags dato.

Det er farlig å undervurdere et lag som Fenerbache. De er flere hakk bedre enn Fulham som slo oss på St.James. Jeg tror på en jevn batalje og et U resultat, 1-1.

Tim Buch

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 633
    • Vis profil
Tor 19.10 H Fenerbahce - Gruppespill kamp 1
« Svar #3 på: 16. Okt. 2006, 14:02 »
Harper
Ramage-Bramble-Taylor-Babayaro
Milner-Parker-Emre-Duff
Ameobi-Martins

Er usikker på babayaro, om han er skadet? Hvis ikke så vil jeg se denne oppstillingen knuse tyrkerne. Hattrick til Emre!

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Tor 19.10 H Fenerbahce - Gruppespill kamp 1
« Svar #4 på: 16. Okt. 2006, 14:04 »
Vil du ta UT Moore? Den eneste i forsvaret vårt som har noen form for rutin på stopperplassen? Det vil være å skyte seg selv i leggen mener nå jeg...

Doffi

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2095
    • Vis profil
Tor 19.10 H Fenerbahce - Gruppespill kamp 1
« Svar #5 på: 16. Okt. 2006, 14:20 »
kjør ramage og taylor i midtforsvaret. titus må jo bli satt ut snart. ellers flyr han vel rundt og tror han er god!
lt;3 Newcastle <3

validus

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 243
    • Vis profil
Tor 19.10 H Fenerbahce - Gruppespill kamp 1
« Svar #6 på: 16. Okt. 2006, 14:36 »
Vi bør vinne første kampen, for skader vil sørge for at vi har enda tynnere stall mot slutten av den harde perioden me kamper...

Harper
Carr - Taylor - Moore - Bernard
Milner - Parker - Emre - Duff
Luque - Martins

Skulle gjerne likt å set Dyer i aksjon igjen, men de er vel lurt å spille han forsiktig tilbake...
ieron Dyer

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Tor 19.10 H Fenerbahce - Gruppespill kamp 1
« Svar #7 på: 16. Okt. 2006, 14:44 »
Sitat fra: "validus"
Vi bør vinne første kampen, for skader vil sørge for at vi har enda tynnere stall mot slutten av den harde perioden me kamper...

Harper
Carr - Taylor - Moore - Bernard
Milner - Parker - Emre - Duff
Luque - Martins

Skulle gjerne likt å set Dyer i aksjon igjen, men de er vel lurt å spille han forsiktig tilbake...


Bytt ut Carr med Ramage så er jeg helt enig!:)

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Tor 19.10 H Fenerbahce - Gruppespill kamp 1
« Svar #8 på: 16. Okt. 2006, 15:06 »
Tipper Newcastle kommer til å fokusere for mye på forsvar så tipper det blir en gørr kjedelig kamp. Tipper det blir maks uavgjort.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Agurksaft

  • Gjest
Tor 19.10 H Fenerbahce - Gruppespill kamp 1
« Svar #9 på: 16. Okt. 2006, 16:06 »
Om Solano får spela etter den begredlige kampen han leverte mot Bolton så krev eg Roeders avgang!
Borte mot aust-europeiske lag, og borte mot tyrkiske lag er vel nokon av dei værste bortekampane sett ut i frå korleis det er å møte dei same laga heime. Så dette kan bli tøfft,

Fredrik

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2408
    • Vis profil
Tor 19.10 H Fenerbahce - Gruppespill kamp 1
« Svar #10 på: 16. Okt. 2006, 16:22 »
dette må bli laget

harper, carr, moore, taylor, bernard, milner, emre. parker, duff, dyer, martins

4-4-1-1

Legger til en liten quote fra Mr. Roeder etter Bolton kampen:

"I'm confident the team will turn it around and we will have a good season."


Samme gamle talen etter hver jævla kamp
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Tor 19.10 H Fenerbahce - Gruppespill kamp 1
« Svar #11 på: 16. Okt. 2006, 16:30 »
Her SKAL Milner spille. Ingen bønn.
Taylor SKAL tilbake i midtforsvaret, og vi må dessverre ta til takke med Moore som hans makker.
Jeg vil se Bernard på venstrebacken. Selv om Ramage var vår bestemann så føler jeg det er på tide å få en ordentlig venstreback på plass.
Men tar jeg ikke helt feil gjør Baba comeback. For han er da ikke utestengt i e-cup, er han det?
Jeg vil gjerne også se Sibierski for Ameobi. Irriterer meg at ikke Rossi får spille e-cup. Forbannet være den rødsprengte skotske idioten i Manchester.
Solano burde selvfølglelig aldri spilt i går. Han var totalt uten matchtrening, og kom aldri ordentlig inn i kampen. Han var veldig god i forkant av 1-0, men det var vel omtrent alt.

På hjemmebane er det vi som skal bestemme. Vi må være enda mer på hugget enn vi var i førsteomgang i går. Vi kan utmerket godt vinne denne kampen selv uten forsvarsspillere. Men da må innsatsen være på topp!

Jeg tviler sterkt på at vi kommer til å fokusere så mye på forsvar. Vi vet at vi må angripe for å vinne denne kampen. Og vi spiller tross alt hjemme.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Tor 19.10 H Fenerbahce - Gruppespill kamp 1
« Svar #12 på: 16. Okt. 2006, 16:33 »
Fredrik, du mener vel ikke at vi skal sette inn Dyer som hengende spiss i en kamp som denne? Gutten er totalt uten matchtrening og er nylig tilbake fra en langvarig og alvorlig skade. Ikke tale om at Dyer er klar for å starte en match igjen.

Laget BØR være:
Harper
Carr - Taylor - Moore - Bernard
Milner - Parker - Emre - Duff
Sibierski - Martins

Jeg frykter at det blir seende slik ut:
Harper
Carr - Bramble - Moore - Ramage
Solano - Parker - Emre - Duff
Ameobi - Martins
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Agurksaft

  • Gjest
Tor 19.10 H Fenerbahce - Gruppespill kamp 1
« Svar #13 på: 16. Okt. 2006, 16:45 »
Eg tykkjer det er heilt feil om Ramage blir vraka, han har prestert gong på gong i det siste, ikkje gnistra, men prestert.
Carr i går til dømes, blei jo rundt lurt av Anelka ved fleire høve-

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Tor 19.10 H Fenerbahce - Gruppespill kamp 1
« Svar #14 på: 16. Okt. 2006, 16:47 »
Slik bør det se ut!;)

Harper
Ramage - Moore - Taylor - Bernard/Baba
Milner - Parker - Emre Duff
Luque - Martins

Håper Luque får EN sjans til !:)