20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 366420 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #30 på: 04. Feb. 2010, 19:16 »
Jeg er veldig forundret over at så mange her inne er så til de grader fra seg av begeistring for Boyd. Får vi han gratis så kan det være en spennende spiller, men skotsk liga og PL er to veldig ulike ting. Jeg ønsker meg en ny ekte stjernespiss og jeg mener frankrike er et veldig spennende marked i disse dager. Remy, Gignac, Gervinho, Gyan,Niang etc.

Synes Kevin Prince Boateng har tatt store steg i år og siden Portsmouth er en het kandidat til å rykke ned så.... Michael Johnson har tidligere vært hett linka og han er absolutt en bra spiller. City kan vi hente mange perler fra på billigsalg  ;)


Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #31 på: 04. Feb. 2010, 20:02 »
Jeg er veldig forundret over at så mange her inne er så til de grader fra seg av begeistring for Boyd. Får vi han gratis så kan det være en spennende spiller, men skotsk liga og PL er to veldig ulike ting. Jeg ønsker meg en ny ekte stjernespiss og jeg mener frankrike er et veldig spennende marked i disse dager. Remy, Gignac, Gervinho, Gyan,Niang etc.

Synes Kevin Prince Boateng har tatt store steg i år og siden Portsmouth er en het kandidat til å rykke ned så.... Michael Johnson har tidligere vært hett linka og han er absolutt en bra spiller. City kan vi hente mange perler fra på billigsalg  ;)


Loic Remy hadde vært noe det. Nye Henry.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #32 på: 04. Feb. 2010, 20:07 »
Er ikke han mer eller mindre konstant skada?

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #33 på: 04. Feb. 2010, 20:14 »
Er verdt fall skada no.  :-\

I tillegg har han vel hatt en del uteomsportslige problemer: psykiske og litt for glad i flaska.

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #34 på: 04. Feb. 2010, 20:33 »
Veldig mange fotballspillere er glade i å drikke og ta seg en fest da, er bare mange supportere som tror de bare er blodseriøse og kun trener, men de fester veldig mye de og. Robbie Keane feks, inviterte jo hele Tottenham laget ned til huset hans i Irland for å feste, og samtilige drakk seg visst drita fulle. Og i Tottenham er det alkoholforbud året rundt. Fotballspillere kan selvsagt ikke drikke dagen før en kamp, men når muligheten byr seg så er det festing og jenter som står øverst på lista til mange av fotballspillerne.
Er bare ikke alle som klarer og skjule festingen fra media. Sier ikke at alle fotballspillere er på flaska, men veldig mange fester som bare det. Spesielt i England.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #35 på: 04. Feb. 2010, 20:38 »
Snodgrass, Lewandowski (Lech)/Peter Utaka (OB) og en forsvarer evt. keeper som begge har PM erfaring. Ellers synes Majewski på Forest har vært veldig god i år. Han kunne blitt en god tilvekst, han er vist bare utlånt, men mulig Forest har opsjon på kjøp. Chris Brunt er jo også en herlig spiller, som jeg tror kunne tilført mye.  :)
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #36 på: 04. Feb. 2010, 20:48 »
Veldig mange fotballspillere er glade i å drikke og ta seg en fest da, er bare mange supportere som tror de bare er blodseriøse og kun trener, men de fester veldig mye de og. Robbie Keane feks, inviterte jo hele Tottenham laget ned til huset hans i Irland for å feste, og samtilige drakk seg visst drita fulle. Og i Tottenham er det alkoholforbud året rundt. Fotballspillere kan selvsagt ikke drikke dagen før en kamp, men når muligheten byr seg så er det festing og jenter som står øverst på lista til mange av fotballspillerne.
Er bare ikke alle som klarer og skjule festingen fra media. Sier ikke at alle fotballspillere er på flaska, men veldig mange fester som bare det. Spesielt i England.
Greit nok at mange spillere fester mye, men Michael Johnson har jo faktisk slitt med alkoholproblemer. De fleste ungodmmer på den alderen går mye ut, men det er forskjell på det og å være alkohol ;)ker.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #37 på: 04. Feb. 2010, 20:55 »
Såppas. At han har hatt alkoholproblemer var jeg ikke klar over.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Dantell

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 50
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #38 på: 04. Feb. 2010, 23:09 »
Mye bra listet opp her, men ser jeg Huseklepp i vår vakre drakt begynner jeg å grine :/

Ref.Collina

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 158
  • "Mi!? I bet I could beat you in a stare competit"
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #39 på: 05. Feb. 2010, 10:53 »


Kjøp inn:
Michael Johnson - Man.City - £4mill
Ryan Shawcross - Stoke - £5.5mill
Peter Whittingham - Cardiff - £2mill
David Wheater - M`Boro - £4.5mill
Alan Hutton - Tottenham - £5mill
Robert Snodgrass - Leeds United - £650.000
Cameron Jerome - Birmingham City - £3.5mill
Kris Boyd - Rangers - Gratis
Kim Kallstrom - Lyon - Gratis
Gareth Bale - Tottenham - Lån

Salg ut:
Fabricio Coloccini - £6 mill
Joey Barton - £2.75mill
Xisco - £2.5mill
Ryan Taylor - £1.75mill
Shola Ameobi - £2mill
Peter Løvenkrands - £2mill
Fabrice Pancrate - Gratis
Nicky Butt - Gratis
Kazenga LuaLua - Lån
Frank Wiafe Danquah - Lån
Wesley Ngo Baheng - Lån
Fraser Forster - Lån
Tamas Kader - Lån
Nile Ranger - Lån

Totalt: - £10.15mill

Detta er mitt forslag. Noen få endringer fra Christian sitt forslag.
Skjønt, skal være heldige med å få Bale på lån og Källström inn. Forsåvidt også heldig om vi får solgt Barton og Ameobi.

Kilde til overgangssummer: http://www.transfermarkt.co.uk

"dem som sier atte dommere er dumme, dem er dumme dem!" :)

Van_Goor

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 139
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #40 på: 05. Feb. 2010, 11:21 »
Tror vel egentlig  ikke Bale blir veldig lett å få inn. Når har jo Spurs begynt å vinne med Bale på banen far start! :P Men med Bale og Enirque på venstre back hadde det jo sett lovende ut. Får håpe Happy-Harry handler i kjent stil til sommeren!  ;)

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #41 på: 05. Feb. 2010, 11:26 »
Bale spiller jo kun fordi Ekotto er skada. Men kunne godt hatt Bale i Newcastle.
Fremadstormende venstreback med veldig gode innlegg. I tillegg er han bare 20 år.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Van_Goor

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 139
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #42 på: 05. Feb. 2010, 11:29 »
Jo, men tror du ikke de vil unngå samme problemet vi "har" da? :P Tenker på skaden til Enrique.

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #43 på: 05. Feb. 2010, 11:49 »
Jojo, men kunne fortsatt tenkt med Bale til Newcastle.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Van_Goor

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 139
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #44 på: 05. Feb. 2010, 11:53 »
Og det er jeg helt enig med deg i!  :)