20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Wolves - Newcastle - 28.august kl.1600  (Lest 29399 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Wolves - Newcastle - 28.august kl.1600
« på: 27. Aug. 2010, 01:01 »
Lørdag 28. august kl. 16.00
Molineux Stadium, Wolverhampton
3. Serierunde



Preview ligger ute på forsiden nå. http://newutd.no/preview-wolves-newcastle/
« Siste redigering: 27. Aug. 2010, 01:05 av kø1 »
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

marius91

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 208
    • Vis profil
Sv: Wolves - Newcastle - 28.august kl.1600
« Svar #1 på: 27. Aug. 2010, 03:03 »
Noe jeg ikke liker, er at kamper som spilles etter store oppturer har stor sannsynlighet for å falle ned i prestasjon. Det ligger i psyken til alle spillere, uanset nivå, jeg spiller fotball selv, og har erfart dette før. Å nullstille seg skal mye til, det er ikke bare for treneren å si at nå skal dere nullstille dere, og glemme sist storseier og få beina ned på jorda. Det ligger i hodet deres anyways. Så jeg håper bare at det ikke er ALTFOR stor selvtillit NUFC har når det sparker i gang på lørdag, det hjelper ikke bare med en seier i år! we have to keep up the good work!

Howay the lads! :D

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Wolves - Newcastle - 28.august kl.1600
« Svar #2 på: 27. Aug. 2010, 09:45 »
Enda en Newcastle kamp på TV. Om bare Get kunne fått fingen ut og ordnet boksen til i morgen. Har fått boksen men de har ikke registrert meg enda  :P
Skulle fikses til idag, men venter enda på kanalene.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Wolves - Newcastle - 28.august kl.1600
« Svar #3 på: 27. Aug. 2010, 09:46 »
Jeg satser på at Accrington-kampen var den som fikk oss ned på jorda igjen.
Jeg håper at de etablerte spillerne, som satt på benken hele kampen, er nullstilt i hodet nå, og at de er forberedt på en tøff oppgave på Molineux i morra.

Jeg håper og tror at vi ikke skal gå på en liknende smell som mot Derby i fjor. Jeg velger å tro at spillerne, gjennom å ha hatt en midtuke-kamp å fokusere på, er nullstilte etter Villa-kampen, og fullt klar for å slå Wolves.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Wolves - Newcastle - 28.august kl.1600
« Svar #4 på: 27. Aug. 2010, 09:57 »
Enda en Newcastle kamp på TV. Om bare Get kunne fått fingen ut og ordnet boksen til i morgen. Har fått boksen men de har ikke registrert meg enda  :P
Skulle fikses til idag, men venter enda på kanalene.

Seriøst? Jeg kom hjem fra syden rett før en newcastle kamp og kundeservice var stengt. Så sier den automatiske tjenesten "tast 3 for å bestille tv2 PL" og vips var det på plass =) Maks 5 min etterpå!

Are

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 357
    • Vis profil
Sv: Wolves - Newcastle - 28.august kl.1600
« Svar #5 på: 27. Aug. 2010, 10:42 »
Jeg håper og tipper at denne blir uavgjort. Wolves er utrolig vanskelige å spille mot på bortebane og vi er ikke særlig gode på fremmed gress.

Hughton går nok for samme lagoppstilling som mot Villa, og det tror jeg han gjør klokt i, så får heller Løven komme innpå etterhvert, og kanskje også Sol/Guthrie kan få noen minutter.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Wolves - Newcastle - 28.august kl.1600
« Svar #6 på: 27. Aug. 2010, 10:51 »
Dette kommer til å bli en tøff kamp. Seier hadde vært absolutt fantastisk. Men jeg tror det blir uavgjort, noe jeg er fornøyd med. Så får vi gruse dem på hjemmebane.

Rissen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1192
    • Vis profil
Sv: Wolves - Newcastle - 28.august kl.1600
« Svar #7 på: 27. Aug. 2010, 16:33 »
Dere fra Haugesund, what to do ? ;) Vett dere om Nufc går på dikslen eller no i den duren ?? Så det evt er mulig og springe opp til 2omg. av fkh - tromsø ?
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Wolves - Newcastle - 28.august kl.1600
« Svar #8 på: 28. Aug. 2010, 00:50 »
Newcastle striker Andy Carroll is struggling to be fit for today’s visit to Wolves.
The 20-year-old star, who scored his first Barclays Premier League hat-trick in last weekend’s 6-0 drubbing of Aston Villa, is struggling with an ankle injury.
Carroll picked up the knock in training on Thursday and was unable to take part in the final team session yesterday morning.

He will be assessed before the team leave for Molineux this afternoon. Newcastle boss Chris Hughton will turn to Shola Ameobi if he fails his fitness test.



Helv**e. 

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Wolves - Newcastle - 28.august kl.1600
« Svar #9 på: 28. Aug. 2010, 01:09 »
Hughton nevnte ingenting om dette på dagens pressekonferanse, så hvorvidt dette stemmer håper og tror jeg er ganske løst..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Sv: Wolves - Newcastle - 28.august kl.1600
« Svar #10 på: 28. Aug. 2010, 01:15 »
Håper og tror vi får se tioté i aksjon mot wolves! han er vel 100% klar nå?

Tror faktisk vi skal klare å vinne denne! og synes vi bør vinne denne, gutta er fulle av selvtillit, og wolves er på papiret et svakere lag. Wolves er selvfølgelig i stand til å slå oss, men tror dette skal gå veien!

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Wolves - Newcastle - 28.august kl.1600
« Svar #11 på: 28. Aug. 2010, 10:11 »
tipper uavgjort...Pappa er wolves tilhenger..
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Wolves - Newcastle - 28.august kl.1600
« Svar #12 på: 28. Aug. 2010, 10:47 »
Kjenner at jeg blir utrolig skuffet hvis vi taper i dag. Har skyhøye forventninger til denne kampen som va skal vinne hvis vi vil være i PL neste sesong.

Et Jonas mål idag ville vært fantastisk.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Wolves - Newcastle - 28.august kl.1600
« Svar #13 på: 28. Aug. 2010, 10:53 »
Et Jonas mål idag ville vært fantastisk.
Ja, så lenge ikke Wolves scorer, hadde det vært glimrende ;)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Wolves - Newcastle - 28.august kl.1600
« Svar #14 på: 28. Aug. 2010, 10:58 »
Blir knallhard kjemping fra Wolfes side. Vi må ikke få for høye forventinger heller. Uavgjort på bortebane som sagt, og seier hjemme og jeg er rimelig sikker på at vi holder oss. Mye viktigere at vi plukker alle tre poengene hjemme mot Blackpool. Det er på st james vi må gjøre det.