20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle i media  (Lest 194549 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Tremblem

  • Gjest
Sv: Newcastle i media
« Svar #690 på: 27. Feb. 2015, 00:16 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/newcastle-uniteds-approach-turned-st-8729244

Godt skrevet om utviklinga de senere år og status for klubben pr. i dag....

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #691 på: 26. Mars 2015, 07:42 »
http://www.tv2.no/2015/03/25/sport/6731770

Er det noko i dette eller er han feilsitert? Har det nokon sinne vorte sagt eller skreve noko positivt om leiinga i klubben vår.

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #692 på: 26. Mars 2015, 13:08 »
Tror noen sa at Beardsley var en fin fyr en gang. Men han er vel ikke direkte i ledelsen nei.
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #693 på: 27. Mars 2015, 08:14 »
Det som er så åpenbart er at tanken på kostnadseffektivitet trumfer liksom alt i denne klubben, inkludert menneskelige hensyn. Helt greit at Jonas var ferdig etter sin kontrakt - men å gjøre det slik når mannen kommer tilbake til klubben etter alvorlig sykdom som han enda ikke var ferdig med... For meg er det lavmål.
Fatter også at Jonas ikke setter Pardew høyt, selv om Pardew også i dette tilfellet var talerøret for despoten på toppen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #694 på: 27. Mars 2015, 13:32 »
Jeg er enig Kristoffer. Det er dette som er så trist. Idrett handler om noe sosialt i utgangspunktet både på spillernivå og supporternivå. At utøvere tjener gode penger er helt greit. Det hever nivået og kvaliteten. Problemet er når pengene kommer foran det sosiale og sportslige slik det gjør i toppfotballen nå og der Newcastle er ett flaggskip i så måte. Det er trist å si det, men jeg bryr meg om klubben fordi den har vært en del av livet mitt i så mange år. Derfor sjekker jeg nyheter osv. Det ligger et slags håp der at vi skal ut av denne mørke blidveien, men håpet svinner.

Glede med fotballen får jeg når jeg spiller selv eller fryser på Vaulenbanen og ser på ungene. Premier League blir en tristere og tristere sorti. Blodpris for å se overbetalte drittunger. Allikevel skjemmer vi ut våre unger til å tro at sånn skal det være. Man bruker titusenvis av kroner for å se de beste lagene en helg. Går bananas i supportersjappa før og etter kamp. Det er noe som er så jævlig feil med hele den greia. Det er økonomi som styrer alt helt fra CL til norsk 5. div. Kanskje jeg romantiserer minner fra barndommen. Der vi var 11 mot 11 i en stor søledam og hadde "time of our life".
Men jeg jobber som lærer og ser barn som filmer og gestikulerer i friminuttet. Sønnen min er nettopp kommet hjem fra en g-13 kamp hvor han var sjokkert over motstanderens språkbruk til dommeren (vi er fra Bekkefaret for dem med lokalkunnskap om Stavanger og er vant med litt av hvert, men disse tok helt av). Motstanderlaget har garantert sett PL og oppførselen til proffene. Det er skremmende.

Det som gir håp i forhold til virkelighetsoppfatningen til spillere og klubbledere er at publikum begynner å sette foten ned, men det bør gjørs hardere og med mer trykk. Ikke i brevsform, men aksjonsform. Og kanskje jeg er gammeldags, men de som mente at idrett burde drives av amatører har et jævla godt poeng.

Dette handlet ikke om behandlingen av Jonas, eller jo på en måte. Beklager rotet og at innlegget sannsynligvis burde vært i en annen tråd, men slike triader bygger seg opp ved jevne mellomrom for tiden og må bare ut der og da. Det blir litt faen ta alt og alle, men godt å få det ut. Da kan man ta påskeferie med litt lavere skuldre. God påske folkens og lag gjerne en svart og hvit kylling med nr. 9 bakpå, men IKKE kjøp den fra Sport D*rect:)
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #695 på: 27. Mars 2015, 21:45 »
Støtter innlegget ditt fullstendig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tremblem

  • Gjest
Sv: Newcastle i media
« Svar #696 på: 29. Mars 2015, 18:48 »
Jeg er enig Kristoffer. Det er dette som er så trist. Idrett handler om noe sosialt i utgangspunktet både på spillernivå og supporternivå. At utøvere tjener gode penger er helt greit. Det hever nivået og kvaliteten. Problemet er når pengene kommer foran det sosiale og sportslige slik det gjør i toppfotballen nå og der Newcastle er ett flaggskip i så måte. Det er trist å si det, men jeg bryr meg om klubben fordi den har vært en del av livet mitt i så mange år. Derfor sjekker jeg nyheter osv. Det ligger et slags håp der at vi skal ut av denne mørke blidveien, men håpet svinner.

Glede med fotballen får jeg når jeg spiller selv eller fryser på Vaulenbanen og ser på ungene. Premier League blir en tristere og tristere sorti. Blodpris for å se overbetalte drittunger. Allikevel skjemmer vi ut våre unger til å tro at sånn skal det være. Man bruker titusenvis av kroner for å se de beste lagene en helg. Går bananas i supportersjappa før og etter kamp. Det er noe som er så jævlig feil med hele den greia. Det er økonomi som styrer alt helt fra CL til norsk 5. div. Kanskje jeg romantiserer minner fra barndommen. Der vi var 11 mot 11 i en stor søledam og hadde "time of our life".
Men jeg jobber som lærer og ser barn som filmer og gestikulerer i friminuttet. Sønnen min er nettopp kommet hjem fra en g-13 kamp hvor han var sjokkert over motstanderens språkbruk til dommeren (vi er fra Bekkefaret for dem med lokalkunnskap om Stavanger og er vant med litt av hvert, men disse tok helt av). Motstanderlaget har garantert sett PL og oppførselen til proffene. Det er skremmende.

Det som gir håp i forhold til virkelighetsoppfatningen til spillere og klubbledere er at publikum begynner å sette foten ned, men det bør gjørs hardere og med mer trykk. Ikke i brevsform, men aksjonsform. Og kanskje jeg er gammeldags, men de som mente at idrett burde drives av amatører har et jævla godt poeng.

Dette handlet ikke om behandlingen av Jonas, eller jo på en måte. Beklager rotet og at innlegget sannsynligvis burde vært i en annen tråd, men slike triader bygger seg opp ved jevne mellomrom for tiden og må bare ut der og da. Det blir litt faen ta alt og alle, men godt å få det ut. Da kan man ta påskeferie med litt lavere skuldre. God påske folkens og lag gjerne en svart og hvit kylling med nr. 9 bakpå, men IKKE kjøp den fra Sport D*rect:)

+1


Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #698 på: 13. April 2015, 15:03 »


Av mangel på bedre plasser å poste :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3026
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #699 på: 18. April 2015, 14:19 »
Newcastle United is not a football club that exists for the pleasure of its supporters. It exists for the benefit of an owner who seems to relish ignoring us. An owner who has never listened to those that love the club he controls.

Syns dette var godt sagt! 

http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/newcastle-united/11547026/Why-Newcastle-United-fans-are-boycotting-the-Spurs-match-by-AshleyOut.com.html
No fate but what you make

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #700 på: 18. April 2015, 14:45 »
http://tinyurl.com/mlc5m7l

Carver... Om fyren virkelig hadde brydd seg hadde han gått av.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Cadel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1932
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #701 på: 18. April 2015, 23:40 »
Nok en gang så basunerer Carver ut masse dritt som unnskylder han selv for alt som skjer med dette laget. Alle uttalelser mannen kommer med er for å dekke sin egen ræv, og for å skyve skyld over på andre deler av klubben. Blir så provosert!

smiro

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 110
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #702 på: 19. April 2015, 20:04 »
Carver er jo håpløs, få han vekk, han kjører laget enda mer i grøfta,,spillerne gidder jo ikke jobbe

Eppa

  • NewUtd.no
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 266
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #703 på: 29. April 2015, 11:18 »
http://ashleyout.com/articles/dear-wendy-an-open-letter-to-wendy-taylor-nufc-head-of-media/

Blir spennedne å se om de får noen respons fra klubben om dette.
« Siste redigering: 29. April 2015, 13:04 av Eppa »
"Newcastle fans never cease to amaze me. If there was a trophy for best supporters this lot would win it hands down every year." - Alan Shearer -

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #704 på: 29. April 2015, 13:19 »
http://ashleyout.com/articles/dear-wendy-an-open-letter-to-wendy-taylor-nufc-head-of-media/

Blir spennedne å se om de får noen respons fra klubben om dette.

Nok ein god artikkel fra ashleyout.com. Liker veldig godt det arbeidet dei gjer, og at artiklene deiras som regel er veldig godt skrevet. Tviler på at klubben kommer til å gi noko som helst svar på dette, men veldig interssant å sjå at med ein gong det blir stilt spørsmål ved SportsDirect i offentligheten, så svarer klubben på denne kritikken så fort som overhodet mulig, medan alle problema som er i klubben ikkje ein gong blir adressert.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.