20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle i media  (Lest 194676 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #585 på: 24. Sep. 2013, 14:54 »
Fant ikke noe godt sted å poste denne, så da ble det her.

http://www.nufc.co.uk/articles/20130924/back-the-boys-against-leeds-with-138com_2281670_3469196

Andre en meg som synes dette er en smule snålt ifra klubben sin side? Tenker sånn i kjølvannet av Wonga etc...

Snodig...
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Rudi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 606
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #586 på: 24. Sep. 2013, 19:39 »
Newcastle har hatt en betting-partner en stund. Trodde det var en annen enn det der, men det er ihvertfall ikke noe nytt konsept. Tipper ca. samtlige klubber i det engelske ligasystemet har en betting-partner eller er sponset av en.

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #587 på: 25. Sep. 2013, 10:08 »
Likevel, oppmuntring til å spille vekk pengene sine på den offisielle klubb-siden...

Jaja.
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Tremblem

  • Gjest
Sv: Newcastle i media
« Svar #588 på: 25. Sep. 2013, 14:35 »
Likevel, oppmuntring til å spille vekk pengene sine på den offisielle klubb-siden...

Jaja.

Samtlige stadioner jeg har besøkt i England har hatt egne luker/boder for betting. :) Big business der borte.

Isolert sett liker jeg ikke Wonga, på lik linje med all annen kreditt og forbruksfinansiering, og de skor seg nok godt på folk som sliter. MEN, det jeg ikke fatter og begriper er at "alle" er så negative til bare Wonga, og ikke årsaken til at mange benytter seg av Wonga, nemlig betting og alkohol? Halve Premier League er jo sponset av bettingselskaper og alkohol uten at det får nevneverdig fokus?

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #589 på: 26. Sep. 2013, 15:46 »
Yes. My point exactly.
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #590 på: 26. Sep. 2013, 21:42 »
Hva var det Holberg skrev? "De sier Jeppe drikker, men ikke hvorfor han drikker".

Årsak-virkning er ikke så interessant. Folk bryr seg om at Wonga utnytter dårligstilte. Men ikke hvorfor de er dårlig stilte. Mye penger i alkohol og betting, ikke så viktig å tenke konsekvenser.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

andrtve

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 189
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #591 på: 11. Okt. 2013, 16:27 »

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #592 på: 11. Okt. 2013, 19:21 »
Mykje pga heimekampen mot mackems. Fekk veldig mange etter den.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #593 på: 28. Okt. 2013, 16:28 »
Som boris siterte Mark Douglas på i kamptråden mot Sunderland: Klubben vår har altså valgt å utestenge de tre lokalavisene The Journal, The Evening Chronicle og Sunday Sun fra Newcastle United sine pressefasiliteter - samt nekte de tilgang til intervju med klubbens spillere. Grunnen er at klubben mener disse avisene tilegnet protestmarsjen i forkant av LFC-kampen var i overkant stor.

Jaja...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #594 på: 28. Okt. 2013, 17:41 »
I write in reference to the above coverage in The Chronicle, The Journal and Sunday Sun regarding the protest march on Saturday 19 October by a small number of Newcastle United fans operating under the campaign name Time4Change.

It is quite frankly staggering that you devoted 15 full pages, including two front page splashes, a back page, three double-page spreads and a remarkable six full pages in one (September 7) in The Chronicle to a protest march which ultimately was attended by approximately 300 supporters. Even if the 1,000 supporters expected by the organisers had marched your coverage would have been disproportionate. Given the turnout was significantly less than this, in fact only just over a quarter of that anticipated, something your coverage following the march failed to reference or reflect whatsoever, you should be in no doubt as to the strength of feeling that exists within the club in relation to your coverage.

Indeed after reviewing all of the above articles, and in particular, the front page headline and a large map outlining the route of the march, spread over two pages in The Chronicle on 19 October it is our opinion there was an underlying message of encouragement and support provided by your titles in the lead-up to the day and on the day itself.

We feel strongly that the turnout at the march renders your extraordinary coverage completely disproportionate.  Furthermore it is evident from the scale and prominence you devoted to it that your agenda was the pursuit of sales based on an anti-Newcastle United stance, rather than a fair and balanced approach.

We could never dream of generating this level of coverage, over such an extended time-frame, for some of our positive news such as some of the fantastic work undertaken by our Foundation in the local community which benefits so many or the recent announcement of reciprocal ticket pricing for away fans which received a fraction of the coverage of the march.

Having given due consideration to the above and your response to my email of Monday 21 October, the club’s owner, director of football, board of directors and team manager have reached a unanimous decision that the three NCJ Media titles, The Chronicle, The Journal and Sunday Sun, will not be permitted access to any media facilities, press conferences and player interviews at Newcastle United indefinitely and with immediate effect.

We do not require a reply to this letter, our position on this issue is not up for negotiation.

Yours sincerely,

Wendy Taylor

Head of Media, Newcastle United/i]

http://www.chroniclelive.co.uk/news/north-east-news/full-text-letter-newcastle-united-6249120#.Um53xDbItrk.twitter

Pardew sier jo bare piss uansett, så kommer ikke til å savne noe fra han. Ashley virker som en hårsår kar.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #596 på: 28. Okt. 2013, 18:02 »
Dette er bare latterlig. Og det er selvsagt bare et skalkeskjul.
Jeg forstår at man kan være irritert på pressen en gang iblant, men fordi Chronicle altså rapporterer fra protestmarsjen over totalt 15 sider, og klubben ikke har fått komme tilstrekkelig godt til orde, så går man altså til det skrittet å boikotte de tre lokalavisene fullstendig.

Dette handler selvsagt ikke om skjev formidling, det handler om at avisene har skrevet negativt om Newcastle og Mike Ashley over flere sider i flere dager, og det tåler klubben svært dårlig.

Det er en trist utvikling. Det gjør vondt å se et slikt forsøk på å undergrave pressefriheten, fra den klubben jeg egentlig er så glad i, men som jeg hater å elske akkurat nå. Dette er ikke den klubben jeg forelsket meg i. Mike Ashley gjør skillet mellom meg om Newcastle United større og større for hver dag som går.

Snart slutter jeg vel å bry meg om at vi taper for Sunderland også.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #597 på: 28. Okt. 2013, 22:33 »
Nei.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #598 på: 29. Okt. 2013, 07:28 »
Dette er bare latterlig. Og det er selvsagt bare et skalkeskjul.
Jeg forstår at man kan være irritert på pressen en gang iblant, men fordi Chronicle altså rapporterer fra protestmarsjen over totalt 15 sider, og klubben ikke har fått komme tilstrekkelig godt til orde, så går man altså til det skrittet å boikotte de tre lokalavisene fullstendig.

Dette handler selvsagt ikke om skjev formidling, det handler om at avisene har skrevet negativt om Newcastle og Mike Ashley over flere sider i flere dager, og det tåler klubben svært dårlig.

Det er en trist utvikling. Det gjør vondt å se et slikt forsøk på å undergrave pressefriheten, fra den klubben jeg egentlig er så glad i, men som jeg hater å elske akkurat nå. Dette er ikke den klubben jeg forelsket meg i. Mike Ashley gjør skillet mellom meg om Newcastle United større og større for hver dag som går.

Snart slutter jeg vel å bry meg om at vi taper for Sunderland også.

Mike Ashley har tatt fra Newcastle alt som var med dem, utenom historien. Men den prøver han også ødelegge så godt han kan.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #599 på: 29. Okt. 2013, 21:34 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/watch-moment-alan-pardew-gagged-6251846

Hehe. Det blir mye flaue pressekonferanser på bortebanene fremover altså.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida