20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Rykker vi ned ?

Ja
5 (50%)
Nei
3 (30%)
Vet ikke
2 (20%)

Stemmer totalt: 10

Skrevet av Emne: Nedrykkstråden 2021  (Lest 6584 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Nedrykkstråden 2021
« på: 03. April 2021, 15:08 »
Har gått gjennom våre siste kamper,  og oppsettet er enda mer brutalt enn jeg trodde.

I morgen er det Tottenham hjemme. Deretter følger denne brutale rekka

Burnley - borte
West Ham - hjemme
Liverpool - borte
Arsenal - hjemme
Leicester- borte
Man City - hjemme
Sheffield United- hjemme
Fulham - borte

Dette er rett og slett et brutalt program.  Jeg tror ikke vi klarer å vinne borte mot verken Fulham eller Burnley. Burnley er jo brukbare bakover,  og har begynt å score noen mål også. Fulham er i bedre utvikling enn oss.  Så da gjenstår det tre poeng hjemme mot Sheff United som vi realistisk kan håpe på.

Fulham, som ligger to poeng bak oss har til sammenligning følgende program

Villa - borte
Wolves- hjemme
Arsenal - borte
Chelsea - borte
Burnley - hjemme
Soton- borte
Manu - borte
Oss - hjemme

For å holde seg trenger da Fulham to seire om vi ikke slår Sheffield United.  De kan klare dem både mot oss og Burnley , og i tillegg er Soton og Villa lettere åpne kamper og for eksempel Villa mangler Greilish ideene kampen.

Så hva tror dere?

Jeg tipper nedrykk








« Siste redigering: 04. April 2021, 19:30 av Thomas »

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Nedrykkstråden 2021
« Svar #1 på: 03. April 2021, 16:13 »
Slik vi spiller nå så rykker vi garantert ned. Kommer helt an på Wilson og Maximin. Med en bedre manager så vil jeg si at West Ham også er en kamp en bør sikte seg inn på med tre poeng.

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Nedrykkstråden 2021
« Svar #2 på: 03. April 2021, 16:14 »
Har lenge hatt fokus på vårt vanskelige kampprogram og tror, som deg, at dette fort kan ende i nedrykk. Med de motstanderne vi møter er det også lite håp for at vi skal klare å ta inn målforskjellen til Fulham så er nok på tide å telle den som 1 poeng snart. Blir knalltøft dette her.

Som alltid vanskelig å spå hvor mange poeng som vil holde, men blir ihvertfall ikke overrasket om Fulham tar nok til å nå 36p som har vært nok de tre siste sesongene. Klarer de det må vi ta 9p (forutsatt dårligere målforskjell). Fulham har 12p på sine siste 10, mens vi har 9. Den formen tatt i betraktning + motstanden er jeg redd vi ender opp med ett eller to poeng for lite.

Og så ligger det jo selvfølgelig i kortene at matchen på Craven Cottage blir avgjørende og at Mitrovic sender oss ned.

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Sv: Nedrykkstråden 2021
« Svar #3 på: 03. April 2021, 16:31 »
Klubben er død allikevel, så et nedrykk blir bare den perfekte glasuren på hvor mye Ashley har klart å rævkjøre klubben.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Nedrykkstråden 2021
« Svar #4 på: 03. April 2021, 18:25 »
Denne gangen kommer vi ikke opp igjen første gang.

Og det verste - jeg ser for meg at jævla Steve Bruce får fortsette litt ut i neste sesong, slik at vi sementerer plassen godt utafor opprykk.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Nedrykkstråden 2021
« Svar #5 på: 04. April 2021, 11:18 »
Ja, jeg sterkt redd for at et nedrykk nå medfører at vi blir værende der Kristoffer.  Begge de forrige gangene vi var nede hadde vi brukbare talenter og spillere som tok steget i championship.  Det vil ikke være tilfellet denne gangen. I tillegg har vi en eier som gjør at enhver trener med et snev av ambisjoner ikke vil trene oss.

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Sv: Nedrykkstråden 2021
« Svar #6 på: 04. April 2021, 13:44 »
Helt greit at det blir nedrykk. Manglende ambisjoner over tid viser seg å være en dårlig måte å drive en toppklubb på.
Nå er det jo andre klubber i lignende situasjon og mange gamle storheter som ikke kan kalles storhet lenger selv om de hae sine trofaste supportere.

Vi har jo knapt kunne glede oss over seire de siste årene og er det egentlig så mye å juble over hvis alt handler om å bli nummer 17 hver sesong? Til syvende og sist er det jo mer moro å se laget sitt vinne kamper enn å se dem tape, så for min del vil jeg alltid være glad i Newcastle selv om de uke etter uke gjør det vanskeligere og vanskeligere å være det.

Så lenge øverste ledelse i klubben lever godt med dagens resultater og et nedrykk er det umulig for meg å bli sint skuffet eller lei meg, rett og slett fordi det enkleste er å ikke bry seg for mye, da hadde jeg vært konstant deprimert og så mye er det ikle verdt at noen skarve ballsparkere skal styre livet mitt.

Championship 2021/22 blir neppe et lystig bekjentskap, men kan hende det vanker et par nederlag mot Sunderland og Middlesbrough igjen og det har vi nok savnet alle som en.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Nedrykkstråden 2021
« Svar #7 på: 04. April 2021, 18:56 »
Og der skjedde det som ikke måtte skje. Både Fulham og Villa har vært helt tannløse foran mål helt til Villa hadde en gedigen brøler i forsvar som sendte Mitro alene gjennom. Han gjorde ingen feil. Tror ikke Villa kommer tilbake.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Nedrykkstråden 2021
« Svar #8 på: 04. April 2021, 19:00 »
Ser ut som søppel det ene poenget vi fikk nå. Kan være fire poeng unna trygg plass neste runde om Fulham slår Wolves.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2132
    • Vis profil
Sv: Nedrykkstråden 2021
« Svar #9 på: 04. April 2021, 19:12 »
Deilig, Villa har snudd kampen til 2-1
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2132
    • Vis profil
Sv: Nedrykkstråden 2021
« Svar #10 på: 04. April 2021, 19:14 »
Uansett, vi skal ikke være avhengig av at andre lag skal tape poeng for at vi skal fornye kontrakten.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Nedrykkstråden 2021
« Svar #11 på: 04. April 2021, 19:14 »
Snur fort. Blir vel slik resten av sesongen.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Nedrykkstråden 2021
« Svar #12 på: 04. April 2021, 19:16 »
Den så jeg ikke komme !

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Nedrykkstråden 2021
« Svar #13 på: 04. April 2021, 19:19 »
Fulham gjør sitt beste for å redde jobben til Steve Bruce. Nydelig!
Nei.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2132
    • Vis profil
Sv: Nedrykkstråden 2021
« Svar #14 på: 04. April 2021, 19:37 »
Nå fikk vi jo nok en gavepakke med Villas 3-1 seier over Fulham.

Tenker følgende om troppen holder seg skadefri:

        Dubravka
Manquillo-Lascelles-Fernandez/Clark-Ritchie
      Shelvey-Willock
Maximin- Almiron - Joelinton/Fraser
              Wilson

Det skal være fult mulig å ta 9 poeng + de siste kampene, men med Bruce vet man dessverre aldri. .



For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.