20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: ----> bridge,gravesen og martins-  (Lest 7920 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Åsmund

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2024
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
----> bridge,gravesen og martins-
« Svar #15 på: 21. Aug. 2006, 17:55 »
Forstår egentlig ikke hva vi skal med Gravesen. Sikkert god og alt det der. Men  er det en plass vi ikke trenger å forsterke så er det vel midtbanen. Mye viktigere med et par backer!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
----> bridge,gravesen og martins-
« Svar #16 på: 21. Aug. 2006, 17:58 »
Poenget er at Gravesen er bedre enn Butt. Og han er en type spiller som vi egentlig ikke har i stallen fra før av.
Et annet poeng er at det ikke er livsviktig for Roeder å få ham. Det er klart viktigere å få Martins og Bridge såvidt jeg har skjønt. Men som Roeder alltid har sagt, får vi sjansen til å hente Gravesen vil det være tåpelig å ikke benytte seg av den sjansen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
----> bridge,gravesen og martins-
« Svar #17 på: 21. Aug. 2006, 18:00 »
Alle lag skal noe med Thomas Gravesen! I hverfall for 2mp!!

Åsmund

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2024
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
----> bridge,gravesen og martins-
« Svar #18 på: 21. Aug. 2006, 18:01 »
Ja viss vi selger Butt er jeg klar, men det er vel ikke så mye så tyder på at Butt kommer til å bli solgt. Hvem vil hente en spiller med hjerte i ManU?

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
----> bridge,gravesen og martins-
« Svar #19 på: 21. Aug. 2006, 18:12 »
Det er det som gjør situasjonen litt kinkig! En vandrende ukelønn på 40 000£ har vi ikke råd til å ha på reservelaget. Det ideelle ville vært salg, eller utlån hvor lånerne betalte lønn...

Mæggpai

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 11
    • Vis profil
2 av 3...
« Svar #20 på: 21. Aug. 2006, 18:42 »
Tror ikke vi får mer enn to av de tre, og det blir nok Bridge og Martins... Gravesen er altfor populær til at han velger Newcastle, tror jeg. Men det er lov å håpe, uansett så skal man ikke grave seg ned i bakken av kjøp som Duff, Martins og Bridge? man skal heller juble høyt og se frem til en herlig sesong for klubben i våre alles hjerter   :D

Doffi

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2095
    • Vis profil
----> bridge,gravesen og martins-
« Svar #21 på: 21. Aug. 2006, 18:47 »
helt klart bra kjøp det magpie gutten. men nå må du tenke på at owen og shearer er vekk denne sesongen. og at babayaro , carr ikke er verdens beste backer og i tilegg har bowyer, faye, lee clark forsvunnet som spilte en del kamper i fjor. så jeg mener vi skulle ha hentet minst 5 spillere!
lt;3 Newcastle <3

Åsmund

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2024
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
----> bridge,gravesen og martins-
« Svar #22 på: 21. Aug. 2006, 18:54 »
Elliot og Chopra spilte noen kamper de og!

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Re: 2 av 3...
« Svar #23 på: 21. Aug. 2006, 18:54 »
Sitat fra: "Mæggpai"
Tror ikke vi får mer enn to av de tre, og det blir nok Bridge og Martins... Gravesen er altfor populær til at han velger Newcastle, tror jeg. Men det er lov å håpe, uansett så skal man ikke grave seg ned i bakken av kjøp som Duff, Martins og Bridge? man skal heller juble høyt og se frem til en herlig sesong for klubben i våre alles hjerter   :D

Etter det jeg har lest virker det som om Newcastle er Gravesens førstevalg...
Har heller ikke fått med meg at veldig mange andre klubber som er mer attraktive har kastet seg inn i kampen om ham?

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
----> bridge,gravesen og martins-
« Svar #24 på: 21. Aug. 2006, 18:55 »
Celtic kan friste med CL fotball, men det virker som Gravesen er mest lysten på å spille i PL.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
----> bridge,gravesen og martins-
« Svar #25 på: 21. Aug. 2006, 18:57 »
Sitat fra: "Doffi"
helt klart bra kjøp det magpie gutten. men nå må du tenke på at owen og shearer er vekk denne sesongen. og at babayaro , carr ikke er verdens beste backer og i tilegg har bowyer, faye, lee clark forsvunnet som spilte en del kamper i fjor. så jeg mener vi skulle ha hentet minst 5 spillere!

Clark KAN fortsatt spille hvis det er veldig veldig VELDIG nødvendig, men da bør det være krise først også.

Svar til Åsmund:
Chopra startet ikke mange kampene, de få mulighetene er det minste Luque fortjener i år. Som backup for Babayaro tror jeg faktisk jeg vil foretrekke Ramage over Elliott.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
----> bridge,gravesen og martins-
« Svar #26 på: 21. Aug. 2006, 18:58 »
Sitat fra: "kesse"
Celtic kan friste med CL fotball, men det virker som Gravesen er mest lysten på å spille i PL.

Friste og friste med CL fru blom. Iallfall gruppespill, sjeldent det blir no særlig mer for de skotske klubbene. Engelsk PL bør være langt mer attraktivt enn skotsk PL ja, selv tilogmed om Celtic tilbyr CL i tillegg.

Gonzalez

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 226
    • Vis profil
----> bridge,gravesen og martins-
« Svar #27 på: 21. Aug. 2006, 19:12 »
Sitat fra: "chickenman"
Sitat fra: "kesse"
Celtic kan friste med CL fotball, men det virker som Gravesen er mest lysten på å spille i PL.

Friste og friste med CL fru blom. Iallfall gruppespill, sjeldent det blir no særlig mer for de skotske klubbene. Engelsk PL bør være langt mer attraktivt enn skotsk PL ja, selv tilogmed om Celtic tilbyr CL i tillegg.


Enig! Premier League er jo klart mer tiltrekkende enn skotske ligaen selv med Champions League spill.
ewcastle United vinner av Intertotocupen 2006!

shpetim

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 671
    • Vis profil
----> bridge,gravesen og martins-
« Svar #28 på: 21. Aug. 2006, 19:22 »
Okej er kun en legesjekk unna for å få Martins. Så han er i boks, gratulerer!!

Nå, hva skjeeer nå ? Er vi ferdige ? El henter vi Gravesen også ? For jeg tror ikke Chelsea selger Bridge for småpenger :s

Ser ut som Boum drar til Juventus, er bare redd han takker nei til dem, siden det er serie B og liten lønn ? Mener vi burde gi han en sjanse til.

Men den personen jeg har lyst til å kvitte meg mest med er nok BUTT !
ax

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
----> bridge,gravesen og martins-
« Svar #29 på: 21. Aug. 2006, 20:17 »
Hvorfor skulle dem ikke selge Bridge for småpenger når de solgte Duff for en slikk og ingenting? Eneste grunnen jeg ser er hvis de selger Gallas også.. Da blir det verre.