20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Southampton - Newcastle 09.04.2016 kl. 16.00  (Lest 11672 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3026
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Southampton - Newcastle 09.04.2016 kl. 16.00
« Svar #45 på: 10. April 2016, 09:22 »
Såg skåringane. Det er jo so kollektiv svikt som det går an! Ja, Taylor suger, men det gjer jo alle dei andre og.

Kjem ikkje til å sakna Janmaat, Winjaldum og Sissoko! Satan, snakk om å gøma seg vekk når det verkeleg brenne på dass. Desse er jo på papiret våre beste spelara, men dei suger i kamp etter kamp.

+1
No fate but what you make

darkshark

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 787
    • Vis profil
Sv: Southampton - Newcastle 09.04.2016 kl. 16.00
« Svar #46 på: 10. April 2016, 10:21 »
Såg skåringane. Det er jo so kollektiv svikt som det går an! Ja, Taylor suger, men det gjer jo alle dei andre og.

Kjem ikkje til å sakna Janmaat, Winjaldum og Sissoko!.
Veldig enig. De tre sistnevnte har virkelig fremstått som svikere. De kan selvfølgelig bidra med langt mer innsats og ferdigheter enn de gjør nå, det vet vi. Forferdelig mentalitet i motgang som bare brer seg utover de andre medspillerne og da svikter det kollektivt som du er inne på. Taylor skal ikke klandres fordi han forsøker jo men han eier ikke ferdighetene.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3026
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Southampton - Newcastle 09.04.2016 kl. 16.00
« Svar #47 på: 10. April 2016, 11:46 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/only-one-escape-bid-newcastle-11163795

Til og med Lee Ryder begynner å bli tøff i trynet. På tide...


Koeman etter kampen: "Saints' Dutch boss admitted he sent his players out in a 4-2-4 formation in order to catch Newcastle cold -- a ploy that worked perfectly.

"I put pressure on the players to play in a system with four strikers," said Koeman. "To start very offensively and press Newcastle from the start. And it worked fantastically well. That was the key to the victory today."

Sier litt om hva motstanderne tenker om Newcastle, lett bytte som det er enkelt å presse til å gjøre feil.
« Siste redigering: 10. April 2016, 12:07 av Geordie »
No fate but what you make

smiro

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 110
    • Vis profil
Sv: Southampton - Newcastle 09.04.2016 kl. 16.00
« Svar #48 på: 10. April 2016, 12:44 »
Ikke la spillerne gå på billig slag, la dem eller råtne på reservelaget, man må da kreve innsats

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Southampton - Newcastle 09.04.2016 kl. 16.00
« Svar #49 på: 10. April 2016, 14:37 »
Det jeg blir seriøst sjokkert av er at når Benitez ankom, fikk vi høre defens defens defens. Kjedelig fotball, men trygt bak. Også ser du Long sitt første mål etter 4 min (og generelt hvor rævkjørt vi blir ved ALLE avspark).
Poenget mitt, selv Benitez klarer ikke dette med de drittforsvarerne vi har. Anita er desidert verst, sånn som han lunter tilbake ser det ut som han eroffensiv 10er, ikke v.back.

Samtidig, fader heller, holdt ikke vi 11cs på rad ellerno, i 5.plass sesongen, med Taylor, Taylor, Simpson og Colo bak der. Wtf
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3026
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Southampton - Newcastle 09.04.2016 kl. 16.00
« Svar #50 på: 10. April 2016, 15:12 »
Det jeg blir seriøst sjokkert av er at når Benitez ankom, fikk vi høre defens defens defens. Kjedelig fotball, men trygt bak. Også ser du Long sitt første mål etter 4 min (og generelt hvor rævkjørt vi blir ved ALLE avspark).
Poenget mitt, selv Benitez klarer ikke dette med de drittforsvarerne vi har. Anita er desidert verst, sånn som han lunter tilbake ser det ut som han eroffensiv 10er, ikke v.back.

Samtidig, fader heller, holdt ikke vi 11cs på rad ellerno, i 5.plass sesongen, med Taylor, Taylor, Simpson og Colo bak der. Wtf

Frem til November-ish i sesongen med 5.plass, var vi laget som slapp inn færrest mål. Sprakk når Saylor ble skada og Williamson kom inn.
No fate but what you make

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7625
    • Vis profil
Sv: Southampton - Newcastle 09.04.2016 kl. 16.00
« Svar #51 på: 16. April 2016, 15:08 »
Føler Tiote og Cabaye i form skal ha litt av æren for at vi slapp inn lite mål på den tiden. Midtbanen vår i dag er lang ifra like sterk, og da får forsvaret en del å jobbe med.